E55 AMG Uusimmat kuvani
- tovayryn
- Tuningspesialisti
- Viestit: 2152
- Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
ei näitä vehkeitä saa 200 D merkillä raiskata. Bensakrematorioita nää on.mackj kirjoitti:E 200 Diesel olis kovat merkinnät Vois joku teini bemari vähä ihmetellä että kuinkas se ny noin lähti...
X253 glc350e
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
näi on kyllä käyny useasti ainakin mulle, on ollu jos jonku näköstä rottulaa kokeilemasa mutta pemari kuskit on aina innokkaimpiaillinois kirjoitti:Susi lampaan vaatteissa. Ja mikä parasta kun takaluukussa ei ole mitään kirjainyhdistelmiä kertomassa viattomalle teini-corolla kuskille voimavaroista.
E55 AMG -00 --ex--
BMW M5 -00 --ajossa--
BMW M5 -00 --ajossa--
- tovayryn
- Tuningspesialisti
- Viestit: 2152
- Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
totta ja huonoimpii häviäjiiväykkä kirjoitti:näi on kyllä käyny useasti ainakin mulle, on ollu jos jonku näköstä rottulaa kokeilemasa mutta pemari kuskit on aina innokkaimpiaillinois kirjoitti:Susi lampaan vaatteissa. Ja mikä parasta kun takaluukussa ei ole mitään kirjainyhdistelmiä kertomassa viattomalle teini-corolla kuskille voimavaroista.
X253 glc350e
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
Kokemuksia...
No niitä on tullut roppakaupalla.. Olen tutustunut autoon hiukan tarkemmin, miten se käyttäytyy missäkin tilanteessa, merkillepantavaa on sen toimivuus, kaasun, alustan, vaihteiston ja jarrujen suhteen.. Kaasun käyttäminen aluksi aiheutti hauskoja tilanteita minulle ja muutamalle kaverille, jotka koeajoivat auton. Poljin poikkeaa hyvin paljon aikasemmista autoista, tätä kun painaa vähän tai paljon niin kone reagoi heti pyyntöösi riippumatta sen suuruudesta. Ensimmäisinä ajokertoina meinasi kumi laulaa koko ajan (esp vilkkui), kun tuli vahingossa painettua risteyksessä liikaa.. nyt se jo onnistuu.
Alusta...
Testipätkillä kokeiltiin alustaa, miten auto käyttäytyy kurveissa, hyvät paikat löytyikin moottoritien liittymistä, ne kun tuppaavat olemaan sellaisia jyrkkiä ympyröitä, ei muuta kuin 60-80 km vauhtia ja liittymän kautta eteenpäin... auto pysyy tiessä kuin tauti, siis aivan uskomaton tunne kun vauhtia on käännöksessä eikä mikään ei vedä mihinkään.. ihan kuin auto vaatisi vielä vauhtia.
Voima...
Sitten se kiihtyvyys.. ajat vaikka 40, 80 tai 120 km/h ja painat pikkisen kaasua... auto lähtee heti , ei mitää kakisteluja ei nykimistä vaan raaka potku eteenpäin. Pitkät jyrkät ylämäet ovat tulleet suosikkipaikoiksi, niissä vääntö tulee parhaiten esille, tuntuu että koneelle on aivan sama onko mäki ylös vai alas, se vaan kiihtyy.. itseasiassa tuntuu, että auto pitää haasteista
Äänimaailma...
Sanalla sanoen magee... ajat normaalisti kaupungissa, ääni on sellainen hiljainen matala hurina, eikä se ohikulkijalle paljoa kerro, mutta kun painat pedalia, alkaa tapahtumaan paljon ja nopeasti. Ääni on uskomaton, voima karjuu pellin alta ja putkien päästä aivan mahtavasti.. tässä vaiheessa pienemmät voivat lähteä kotiin nukkumaan, isommat ihmettelevät miten tuollainen perheauto nyt noin huutelee.. jotta sen ymmärtää, se on koettava..
Huomataanko...
Muut kuljettajat jakautuvat eri kasteihin, osa ei reagoi mitenkään kun eivät tunnista autosta mitään sen kummempaa, mutta ne kuskit jotka tietävät autoista jotain... huomiot eivät jää näkymättä, pää kääntyy ja joillakin näkyy selvästi huulilta vieruskaverille esitetty kysymys tai muu kommentti... mikä tuo on..
Yleisesti..
Auto on usealla tasolla erikoinen, se käy oikein hyvin tavallisesta kauppakassista toimintansa suhteen ja jos tarvitaan nopeaa tapahtumaa ja kiihtyvyyttä... sitä on
Mutta nöyrällä asenteella liikenteessä, ei kaahata eikä revitellä tarpeettomasti. Joskus kuitenkin se sisäinen pikkupoika saa vallan ja sitten
Hei muut AMG:n tai muuten vaan tehopelien omistajat, kertokaa myös kokemuksianne..
Joku miittikin ois paikallaan
Mike
No niitä on tullut roppakaupalla.. Olen tutustunut autoon hiukan tarkemmin, miten se käyttäytyy missäkin tilanteessa, merkillepantavaa on sen toimivuus, kaasun, alustan, vaihteiston ja jarrujen suhteen.. Kaasun käyttäminen aluksi aiheutti hauskoja tilanteita minulle ja muutamalle kaverille, jotka koeajoivat auton. Poljin poikkeaa hyvin paljon aikasemmista autoista, tätä kun painaa vähän tai paljon niin kone reagoi heti pyyntöösi riippumatta sen suuruudesta. Ensimmäisinä ajokertoina meinasi kumi laulaa koko ajan (esp vilkkui), kun tuli vahingossa painettua risteyksessä liikaa.. nyt se jo onnistuu.
Alusta...
Testipätkillä kokeiltiin alustaa, miten auto käyttäytyy kurveissa, hyvät paikat löytyikin moottoritien liittymistä, ne kun tuppaavat olemaan sellaisia jyrkkiä ympyröitä, ei muuta kuin 60-80 km vauhtia ja liittymän kautta eteenpäin... auto pysyy tiessä kuin tauti, siis aivan uskomaton tunne kun vauhtia on käännöksessä eikä mikään ei vedä mihinkään.. ihan kuin auto vaatisi vielä vauhtia.
Voima...
Sitten se kiihtyvyys.. ajat vaikka 40, 80 tai 120 km/h ja painat pikkisen kaasua... auto lähtee heti , ei mitää kakisteluja ei nykimistä vaan raaka potku eteenpäin. Pitkät jyrkät ylämäet ovat tulleet suosikkipaikoiksi, niissä vääntö tulee parhaiten esille, tuntuu että koneelle on aivan sama onko mäki ylös vai alas, se vaan kiihtyy.. itseasiassa tuntuu, että auto pitää haasteista
Äänimaailma...
Sanalla sanoen magee... ajat normaalisti kaupungissa, ääni on sellainen hiljainen matala hurina, eikä se ohikulkijalle paljoa kerro, mutta kun painat pedalia, alkaa tapahtumaan paljon ja nopeasti. Ääni on uskomaton, voima karjuu pellin alta ja putkien päästä aivan mahtavasti.. tässä vaiheessa pienemmät voivat lähteä kotiin nukkumaan, isommat ihmettelevät miten tuollainen perheauto nyt noin huutelee.. jotta sen ymmärtää, se on koettava..
Huomataanko...
Muut kuljettajat jakautuvat eri kasteihin, osa ei reagoi mitenkään kun eivät tunnista autosta mitään sen kummempaa, mutta ne kuskit jotka tietävät autoista jotain... huomiot eivät jää näkymättä, pää kääntyy ja joillakin näkyy selvästi huulilta vieruskaverille esitetty kysymys tai muu kommentti... mikä tuo on..
Yleisesti..
Auto on usealla tasolla erikoinen, se käy oikein hyvin tavallisesta kauppakassista toimintansa suhteen ja jos tarvitaan nopeaa tapahtumaa ja kiihtyvyyttä... sitä on
Mutta nöyrällä asenteella liikenteessä, ei kaahata eikä revitellä tarpeettomasti. Joskus kuitenkin se sisäinen pikkupoika saa vallan ja sitten
Hei muut AMG:n tai muuten vaan tehopelien omistajat, kertokaa myös kokemuksianne..
Joku miittikin ois paikallaan
Mike
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 164
- Liittynyt: La 20.05.2006 11:03
Mitäs, tuossahan ne tärkeimmät tuli kiteytettyäkin. Pääpointti tällä autolla kuitenkin siinä että samalla rahalla saa kaksi autoa. Perheelle mukavan, turvallisen ja tilavan auton ja isille villin leikkikalun. Itselle varsinkin tuo löllykkälaivasta napin painalluksella pintakovaksi "kilpuriksi" muuntautuvuus sopii mainiosti, kiitos ADS:n.
Katseitakin tuo kai kerää, liekö sitten johtuva tuosta kameleonttiväristä. Aina joku on pällistelemässä kun käyn tankkaamassa, kenties säälistä kun näkee loppusumman? Ei oo kiva ajaa karkilla joten itse tykkään enemmän hopeisesta, "merkittömästä" sleeperistä, jossa vain etulevyjen halkaisija ja pakoäänet kertovat koko totuuden.
Katseitakin tuo kai kerää, liekö sitten johtuva tuosta kameleonttiväristä. Aina joku on pällistelemässä kun käyn tankkaamassa, kenties säälistä kun näkee loppusumman? Ei oo kiva ajaa karkilla joten itse tykkään enemmän hopeisesta, "merkittömästä" sleeperistä, jossa vain etulevyjen halkaisija ja pakoäänet kertovat koko totuuden.
eeviiskyt
F1 vs Clk-DTM vs AMG sl55 vs C230k
Olette varmaan tämän jo nähneetkin
F1 vs Clk-DTM vs AMG sl55 vs C230k
http://www.youtube.com/watch?v=efqQvk_aDNE&NR
F1 vs Clk-DTM vs AMG sl55 vs C230k
http://www.youtube.com/watch?v=efqQvk_aDNE&NR
-Keke-
*****************
ex W140 SEL 300 -92
ex- W124 260E -86
*****************
ex W140 SEL 300 -92
ex- W124 260E -86
- tovayryn
- Tuningspesialisti
- Viestit: 2152
- Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
Kameleontti kirjoitti:Mitäs, tuossahan ne tärkeimmät tuli kiteytettyäkin. Pääpointti tällä autolla kuitenkin siinä että samalla rahalla saa kaksi autoa. Perheelle mukavan, turvallisen ja tilavan auton ja isille villin leikkikalun. Itselle varsinkin tuo löllykkälaivasta napin painalluksella pintakovaksi "kilpuriksi" muuntautuvuus sopii mainiosti, kiitos ADS:n.
Katseitakin tuo kai kerää, liekö sitten johtuva tuosta kameleonttiväristä. Aina joku on pällistelemässä kun käyn tankkaamassa, kenties säälistä kun näkee loppusumman? Ei oo kiva ajaa karkilla joten itse tykkään enemmän hopeisesta, "merkittömästä" sleeperistä, jossa vain etulevyjen halkaisija ja pakoäänet kertovat koko totuuden.
parasta näissä juurikin on tuo merkittömyys, aika moni erehtyy..
X253 glc350e
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
Juu, niin erehtyykin. Mut ihmetyttää tosin se, et melkein jokainen tuunattu corolla tai bemu tai joku muu, haluaa koko ajan haastaa tai kiilata, vaikka itse ajat normaalisti ilman mitään provoa.. onko kuitenkin niin, että auton ulkonäössä on jotain mikä herättää jotain.. en osaa sanoa, mut ihmeellisiä reaktioita on tullut vastaan näinkin lyhyessä ajassa...
- tovayryn
- Tuningspesialisti
- Viestit: 2152
- Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
joku näissä on tai sitten sana kiertää ja haluavat nähdä miten auto lähtee.
kerran kesällä joku lähetti jollaki seatilla ja tempasin ohi niin jannu vaan näytti mielissään peukkua
kerran kesällä joku lähetti jollaki seatilla ja tempasin ohi niin jannu vaan näytti mielissään peukkua
X253 glc350e
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
Näin todellakin on... Ihan rauhassa saa onnex ajella..Aki H. kirjoitti:Kyl teil Väykkyläisillä on vaikeeta . Vanhalla kun ajaa niin ei haasta kukaan .
MB 280CE-83
Ex:MB 300E-24V-91
MB 300SEL-86
MB S350TD-93
MB 560SEC-89
MB 300TD-81
MB VITO-04
MB 300GD-82
MB E320CDIT 4-MATIC-07
MB E55 AMG-01
MB 500E-92
MB ML320-01
LB 500CE-32V-91
MB Vito 120CDI-07
MB E500-03
MB C63AMG-08
MB 190E 3,6 AMG
MB 190 DTM EVO2
MB 300D-82
MB S300TD-98
Ex:MB 300E-24V-91
MB 300SEL-86
MB S350TD-93
MB 560SEC-89
MB 300TD-81
MB VITO-04
MB 300GD-82
MB E320CDIT 4-MATIC-07
MB E55 AMG-01
MB 500E-92
MB ML320-01
LB 500CE-32V-91
MB Vito 120CDI-07
MB E500-03
MB C63AMG-08
MB 190E 3,6 AMG
MB 190 DTM EVO2
MB 300D-82
MB S300TD-98
Jos te kuvittelette, että kaikki haastaa teitä. Liikennevaloissakin pälyilette ympärillenne, eikö sieltä nyt tule ketään joka haastaisi, että pääsee näyttämään kuinka auton täytyy liikkua. Jos ei muuten niin vähän provosointia. Kaasun polkemista ja auton nytkyttelyä. Ihme on jos ketään ei saa kilpasille. Varokaa kuitenkin seuraavalla suojatiellä olevaa rollaattorimummoa. Saattaa siellä joskus olla siviili skoda, jonka sisällä istuu sinitakkisia.
- Jani Anttila
- Mersumies
- Viestit: 1801
- Liittynyt: Su 15.06.2003 03:09
- Paikkakunta: Riippuu vähän mihin sattuu yöksi pääsemään
Heh. Niin ajattelin ennen itsekkin, mutta totuus on tarua ihmeellisempää. Ne merkit siellä perseessä jo provosoi ihan tarpeeksi. Ei tartte kauan ajella niin haastajia löytyy.petri.n kirjoitti:Jos te kuvittelette jne...
Tuossa iltana parina olen nyt käynyt kylillä "valoissa hytkyttelemässä" niin kyllä ne pojat jo tietää että kuka lähtee leikkiin mukaan
Tuleepa tuota itsekkin haastettua muita aika helposti jos vaan on haastamisen arvoinen.
S203 C32 AMG 2002
[url=http://www.opto.fi]LED valaistusta[/url]
[url=http://www.opto.fi]LED valaistusta[/url]
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 164
- Liittynyt: La 20.05.2006 11:03
Parhaat skabat ja fiilikset V8 Väyrysillä saa "100 km/h -->" -lähdöissä. Tuskin valolähdöissäkään monelta selkäänsä saa, mutta se ei kerro koko totuutta "kilpailijoiden" keskinäisestä paremmuudesta reaktioaikojen ym. sekoittaessa lopputulosta.
Haastajat ovat vaan yleensä jotain naurettavia lippispäitä joiden provoihin ei todellakaan jaksa lähteä mukaan vaikka muutamilla tehojen puolesta olisi mahdollisuus antaa isolle V8:lle selkään 6-0. Karu totuus nimittäin on, että lahna on lahna ja Väyrynen on lahna melkein 1900 kilon omapainollaan.
Mutta mutta... Ei tätä autoa sen vuoksi omisteta, että sillä pitäisi MR-2:lle pujottelukisassa pärjätä.
Haastajat ovat vaan yleensä jotain naurettavia lippispäitä joiden provoihin ei todellakaan jaksa lähteä mukaan vaikka muutamilla tehojen puolesta olisi mahdollisuus antaa isolle V8:lle selkään 6-0. Karu totuus nimittäin on, että lahna on lahna ja Väyrynen on lahna melkein 1900 kilon omapainollaan.
Mutta mutta... Ei tätä autoa sen vuoksi omisteta, että sillä pitäisi MR-2:lle pujottelukisassa pärjätä.
eeviiskyt
Na jaa, itse pidän merkit perässä juuri sen takia, ettei tarvitse joka valoissa vetää puoleensa riisikuppeja kokeilemaan. Monesti Typerät ym. tajuavat olla ihan iisisti. Sitten jos mennään, niin sitten mennään, eihän siinä mitään. Itse en kyllä provosoi pahemmin, reservit on vuoden aikana oppinut tuntemaan.Jani Anttila kirjoitti:Heh. Niin ajattelin ennen itsekkin, mutta totuus on tarua ihmeellisempää. Ne merkit siellä perseessä jo provosoi ihan tarpeeksi. Ei tartte kauan ajella niin haastajia löytyy.petri.n kirjoitti:Jos te kuvittelette jne...
Tuossa iltana parina olen nyt käynyt kylillä "valoissa hytkyttelemässä" niin kyllä ne pojat jo tietää että kuka lähtee leikkiin mukaan
Tuleepa tuota itsekkin haastettua muita aika helposti jos vaan on haastamisen arvoinen.
Tänään muuten ajelin jonkin aikaa peräkkäin M3:en kanssa, mutta kaverilla ei ollut yhtään urheilumieltä. Tuli vähän fiilis, että sain rukkaset. Siinä olisi ollut vapaata kehätietäkin...
NYK: S212 E250 CDI 4Matic T AMG-sport
EX: BMW E70 X5 3.0d, BMW E61 520dA Touring, S203 C32 AMG
EX: BMW E70 X5 3.0d, BMW E61 520dA Touring, S203 C32 AMG
Niin, vaikka se kisailu sillointällöin mukavaa oliskin.. tarttee kuitenkin muistaa missä ajaa ja miten ajaa.. kylhän pikku härkinnällä syttyy melkein kuski kuin kuski, mut eipä oo tarkoitus pilata tähtimerkin mainetta ylenpalttisella kaasuttelulla.
Niin ja enemmän mua huolettaa nuo rollaatorimummot ja lapset liikenteessä kuin sinitakkiset skodas. Niiden kohtaamisesta kun selviää pääsääntöisesti rahalla ja/tai pikku vapaalla ajamisesta
Niin ja enemmän mua huolettaa nuo rollaatorimummot ja lapset liikenteessä kuin sinitakkiset skodas. Niiden kohtaamisesta kun selviää pääsääntöisesti rahalla ja/tai pikku vapaalla ajamisesta
- tovayryn
- Tuningspesialisti
- Viestit: 2152
- Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
ostaa skootterin skodapoikia varten
Tulee kyl itsekkin joskus härnättyä muutamia autoja ku luulevat että bemarinsa on äkänen. Sillä saa hyvän mielen itselle joskus Mut paras fiilis on just ku pääset ajamaan jostain m3:sta ohi, tai joku 850nen bmw ja huomaat ettei ne pärjää, tai joku gt4 celica... onhan noita
Ja ei tuossakaan tuo härnäys johdu takaluukun merkeistä ku niitä ei oo, eikä tuu Kyllä jos takana ajajalla on korvat päässä niin tietää mikä kone siellä pellin alla on <3
Kuvauksellinen olis ollut yhden bemaristin ilme, kun tyttökaverini ajoi lorinserilla bmw:tä vähän karkuun ja kaverini illalla kapakassa tuumasi omistajalle että
"eikö teidän bemari pärjää vanhalle taksille, jolla ajaa tyttö"
Tulee kyl itsekkin joskus härnättyä muutamia autoja ku luulevat että bemarinsa on äkänen. Sillä saa hyvän mielen itselle joskus Mut paras fiilis on just ku pääset ajamaan jostain m3:sta ohi, tai joku 850nen bmw ja huomaat ettei ne pärjää, tai joku gt4 celica... onhan noita
Ja ei tuossakaan tuo härnäys johdu takaluukun merkeistä ku niitä ei oo, eikä tuu Kyllä jos takana ajajalla on korvat päässä niin tietää mikä kone siellä pellin alla on <3
Kuvauksellinen olis ollut yhden bemaristin ilme, kun tyttökaverini ajoi lorinserilla bmw:tä vähän karkuun ja kaverini illalla kapakassa tuumasi omistajalle että
"eikö teidän bemari pärjää vanhalle taksille, jolla ajaa tyttö"
X253 glc350e
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
Kävipäs hassusti...
Olin parkkihallissa ja pari kaveria tuli katsomaan autoa, samaan aikaan takaa tuli joku remonttimies joka tokaisi et siinä on sitten Biltemasta ostetut pakoputkenpäät... no mä avasin konepellin ja sanoin että tässä on myös Biltemasta ostettu kone , oli muuten näkemisen arvoinen tuo miehen ilme kun katsoi pannua... mies poistui sanomatta sanaakaan
Olin parkkihallissa ja pari kaveria tuli katsomaan autoa, samaan aikaan takaa tuli joku remonttimies joka tokaisi et siinä on sitten Biltemasta ostetut pakoputkenpäät... no mä avasin konepellin ja sanoin että tässä on myös Biltemasta ostettu kone , oli muuten näkemisen arvoinen tuo miehen ilme kun katsoi pannua... mies poistui sanomatta sanaakaan
joskus kannattaisi laskea kymmeneen ennekuin suutansa aukaisee, saattoi äijä ajatella...mike66 kirjoitti:Kävipäs hassusti...
Olin parkkihallissa ja pari kaveria tuli katsomaan autoa, samaan aikaan takaa tuli joku remonttimies joka tokaisi et siinä on sitten Biltemasta ostetut pakoputkenpäät... no mä avasin konepellin ja sanoin että tässä on myös Biltemasta ostettu kone , oli muuten näkemisen arvoinen tuo miehen ilme kun katsoi pannua... mies poistui sanomatta sanaakaan
Tuli noista AMG mallien kokemuksista mieleen kun kesällä pääsin kokeilemaan 211 koppasta E420 CDI:tä. Eihän se ihan E55 AMG ole, mutta kuitenkin melkoinen susi lampaan vaatteissa. Samanlaisia "yllätyksiä" silläkin pystyi järjestämään kilpasille yrittäville autoille, jos vaan halusi.
ex S203 C270 CDI -02
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 164
- Liittynyt: La 20.05.2006 11:03
Talviajoa.... mielenkiintoista, todella.
Ajovakaudenhallintajärjestelmä toimii aika erikoisesti (tai siis ilmeisesti oikein), auto ei anna taipua sivuluisuun. No sehän sen tarkoituskin vissiin on. Mitenkähän sitten, jos auto jostain syystä kuitenkin lähtee luisuun, mitä tapahtuu jos vauhtia on enemmän.... pitäisi varmaan koeajaa jossain testiradalla niin ei tulis vaaratilanteita muiden kanssa. Onkos kellään kokemuksia testauksesta enemmän.
Yllättävän hyvin liukkaalla kuitenkin pääsee liikkeelle, luistonesto pelaa hyvin ja talviasennossa laatikko lähettää liikkeelle kakkosella. Saas nährä kun oikein pahat talvikelit tulee.. miten äijän käy
Ajovakaudenhallintajärjestelmä toimii aika erikoisesti (tai siis ilmeisesti oikein), auto ei anna taipua sivuluisuun. No sehän sen tarkoituskin vissiin on. Mitenkähän sitten, jos auto jostain syystä kuitenkin lähtee luisuun, mitä tapahtuu jos vauhtia on enemmän.... pitäisi varmaan koeajaa jossain testiradalla niin ei tulis vaaratilanteita muiden kanssa. Onkos kellään kokemuksia testauksesta enemmän.
Yllättävän hyvin liukkaalla kuitenkin pääsee liikkeelle, luistonesto pelaa hyvin ja talviasennossa laatikko lähettää liikkeelle kakkosella. Saas nährä kun oikein pahat talvikelit tulee.. miten äijän käy
- tovayryn
- Tuningspesialisti
- Viestit: 2152
- Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
E50:llähän ei voi ollenkaan ajaa talvella vaikka on vakautukset ja esp:t jne..
siksi se on lämpimässä tallissa, mitään tietämättömänä talvesta
miks driftata lumella, kun sen voi tehdä asfaltillaki .. no ei vais, pitää vähän koria tuossa ehostella talven aikaan, ja muutenki säästää aika paljon autoo kun ei sillä talvikeleillä aja
siksi se on lämpimässä tallissa, mitään tietämättömänä talvesta
miks driftata lumella, kun sen voi tehdä asfaltillaki .. no ei vais, pitää vähän koria tuossa ehostella talven aikaan, ja muutenki säästää aika paljon autoo kun ei sillä talvikeleillä aja
X253 glc350e
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 164
- Liittynyt: La 20.05.2006 11:03
Drift & MB ei sovi sitten mitenkään samaan lauseeseen. Vähän sama kuin virittää 1.4 Golfia vapaavirtaussuodattimella.tovayryn kirjoitti:miks driftata lumella, kun sen voi tehdä asfaltillaki .. no ei vais, pitää vähän koria tuossa ehostella talven aikaan, ja muutenki säästää aika paljon autoo kun ei sillä talvikeleillä aja
W210 tarjoaa niin mahtavaa kyytiä varsinkin kasikoneella että turha niitä on seisottaa. Varsinkaan kun eivät mitään keräilyharvinaisuuksia ole. Kovaa ajoa vaan, siitä ne tykkää.
eeviiskyt
- IsoE
- Mersumies
- Viestit: 1338
- Liittynyt: Pe 07.11.2003 21:36
- Paikkakunta: Täs pellon reunalla
- Viesti:
Veikkaan että autosi jäi siltikin maksamaan vähemmän veroineen kuin mitä tuo 39000€ . Aika paljonkin... ja tuo 28% on pikku prosentti mielestäni mersuista puhuttaessa. Katsoneet autosi arvon(39000€) suoraan nettiautosta M.Sipilällä olevan E55:n perusteella. Usko pois .
Ex:
204.208
124.083
124.036
201.028
202.089
204.208
124.083
124.036
201.028
202.089