tukkinut letkun jollain kuulalla.Tarkemmin tutkittuani,ei tuohon venttiiliin tule edes alipainetta.Myös imuilman läppäventtiili oli eliminoitu kuula letkussa auki
asentoon.
Olen kuumeisesti hakenut vikaa tuohon ilkeeseen nykimiseen tasakaasulla puolikylmällä koneella.Käytin testerissä ja siellä tuli koodit
P0110 ja P1689.Tämän ensimmäisen koodin mukaan imuilman lämpötila-anturi oli rikki.Vaihdoin kyseisen osan.Ilmeisesti tarkoitti tuota "lanka-anturia"?
Oletin,että vika korjautuu

letkusta.Läppä pääsee näin toimimaan.Eipä vaikutusta silläkään.

Olen alkanut epäillä tuota sähköosaa,jossa lukee joku denso japan.
Siihen tulee kolme johtoa ja alipaineletku.Mitäs virkaa on tällä osalla?
Vaikuttaako käyntiin?
Tuo koodi P1689 viittas johonkin mittaristovikaan.Tietäs vaan mihin?