Miljoona täyteen

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Petri K
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 1111
Liittynyt: Ti 03.02.2004 13:59

Miljoona täyteen

Viesti Kirjoittaja Petri K »

Tämä nyt mikään uutinen oo mut merkkipaalu kuitenkin :wink:

Miljoona täyteen W124 200D viime perjantaina pyörähti mittari nollille! 8)

Pumppuahan tuossa ruuvattiin jossain 860 tkm kohdalla mut hyvin on kestänyt.
Kansi vielä korjaamatta ainoastaan tiiviste vaihdettu kerran. Alakerta ei ollut auki koskaan.
"Jokainen tekee virheitä mutta minä tiedän niistä eniten"
Avatar
Esa H.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3619
Liittynyt: To 18.12.2003 11:02
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Esa H. »

Onneksi olkoon iloisen perhetapahtuman johdosta :wink:
w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)

ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Avatar
Marko M
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1695
Liittynyt: Ti 18.03.2003 17:50
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Marko M »

Onnea! Tuossa omassani on vasta karvan yli 500tkm 8)
230 C 1978
Avatar
mike66
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 181
Liittynyt: Su 30.10.2005 01:46
Paikkakunta: keskinen Suomi

Viesti Kirjoittaja mike66 »

No on se hatunnoston arvoinen suoritus autolle ja omistajalle. Onnea vaan molemmille 8)
Toispuoli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 57
Liittynyt: Su 11.12.2005 16:53

Viesti Kirjoittaja Toispuoli »

Noniin aluksi nostetaan hattua ja sitten kysytään että miten muuten auto on tuon miljoona kilomeetteriä kestänyt? Onko vaihteistoa tai perää vaihdettu tai muuta sellaista? Alustaan on varmasti puslaa ja tuentaa mennyt... Koitan kartoittaa 124-mallin kestävyyttä :)
Petri K
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 1111
Liittynyt: Ti 03.02.2004 13:59

Viesti Kirjoittaja Petri K »

Toispuoli kirjoitti:Noniin aluksi nostetaan hattua ja sitten kysytään että miten muuten auto on tuon miljoona kilomeetteriä kestänyt? Onko vaihteistoa tai perää vaihdettu tai muuta sellaista? Alustaan on varmasti puslaa ja tuentaa mennyt... Koitan kartoittaa 124-mallin kestävyyttä :)
Aika kestävä on tekniikka ollut:
- Kytkin on vaihdettu 370tkm mittarissa (vaihdon jälkeen ajettu siis yli 600tkm)
- Laatikkoa ei avattu koskaan ( hännän stefa vaihdettu pari kertaa)
- Perämurikka avaamaton alkuperäinen (stefa vaihdettu pari kertaa)
- Kardaanin ristikko vaihdettu kerran
- Alustaremontti tehty 400tkm mittarissa, jolloin myös alapallonivelet vahdettu eteen.
- Pakoputkisto uusittu vain 2 kertaa alkuperäisvaraosilla.

Aika kestävä tuo on kyllä ollut, ja matka jatkuu... Viikossa tulee tuolle vieläkin yli 1000km lisää mittariin.
"Jokainen tekee virheitä mutta minä tiedän niistä eniten"
Avatar
nikke
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 67
Liittynyt: To 16.09.2004 22:59
Paikkakunta: Porvoo

Onnea vaan ja pitkiä kilometrejä!

Viesti Kirjoittaja nikke »

620000 tulee pian omaani, eli perässä tulaan sano mummo hangessa :D
Aikas kestäviä nuo kytkimet.. itse ihmetellytkin kuinka paljon niillä yleensä ajellaan.
____________________________
"Oh Lord, won’t you buy me a Mercedes Benz "- Janis Joplin 1970
----------------------------------------------------------------
* 200 -91
*180 -97
vanttom
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1021
Liittynyt: To 06.05.2004 10:18
Paikkakunta: Treen seutu

Viesti Kirjoittaja vanttom »

Ei noilla 200D:n tehoilla juuri kytkintä tuhota, ainakaa normiajolla.... :lol:

Miten W124:n alusta kestää soratiellä ajamista? Onko kokemuksia...?
Toispuoli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 57
Liittynyt: Su 11.12.2005 16:53

Viesti Kirjoittaja Toispuoli »

Petri K kirjoitti:
Toispuoli kirjoitti:Noniin aluksi nostetaan hattua ja sitten kysytään että miten muuten auto on tuon miljoona kilomeetteriä kestänyt? Onko vaihteistoa tai perää vaihdettu tai muuta sellaista? Alustaan on varmasti puslaa ja tuentaa mennyt... Koitan kartoittaa 124-mallin kestävyyttä :)
Aika kestävä on tekniikka ollut:
- Kytkin on vaihdettu 370tkm mittarissa (vaihdon jälkeen ajettu siis yli 600tkm)
- Laatikkoa ei avattu koskaan ( hännän stefa vaihdettu pari kertaa)
- Perämurikka avaamaton alkuperäinen (stefa vaihdettu pari kertaa)
- Kardaanin ristikko vaihdettu kerran
- Alustaremontti tehty 400tkm mittarissa, jolloin myös alapallonivelet vahdettu eteen.
- Pakoputkisto uusittu vain 2 kertaa alkuperäisvaraosilla.

Aika kestävä tuo on kyllä ollut, ja matka jatkuu... Viikossa tulee tuolle vieläkin yli 1000km lisää mittariin.
No eipä voi kuin todeta auton olevan luja... oletin että osaa olisi mennyt kuin tupakkaa (no ei nyt ihan), mutta taitaapa 124 olla suunnaalleen yhtä luja kuin edeltäjänsä...
Avatar
stanger
Mersumies
Mersumies
Viestit: 763
Liittynyt: La 20.11.2004 19:07
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja stanger »

Toispuoli kirjoitti:
Petri K kirjoitti:
Toispuoli kirjoitti:Noniin aluksi nostetaan hattua ja sitten kysytään että miten muuten auto on tuon miljoona kilomeetteriä kestänyt? Onko vaihteistoa tai perää vaihdettu tai muuta sellaista? Alustaan on varmasti puslaa ja tuentaa mennyt... Koitan kartoittaa 124-mallin kestävyyttä :)
Aika kestävä on tekniikka ollut:
- Kytkin on vaihdettu 370tkm mittarissa (vaihdon jälkeen ajettu siis yli 600tkm)
- Laatikkoa ei avattu koskaan ( hännän stefa vaihdettu pari kertaa)
- Perämurikka avaamaton alkuperäinen (stefa vaihdettu pari kertaa)
- Kardaanin ristikko vaihdettu kerran
- Alustaremontti tehty 400tkm mittarissa, jolloin myös alapallonivelet vahdettu eteen.
- Pakoputkisto uusittu vain 2 kertaa alkuperäisvaraosilla.

Aika kestävä tuo on kyllä ollut, ja matka jatkuu... Viikossa tulee tuolle vieläkin yli 1000km lisää mittariin.
No eipä voi kuin todeta auton olevan luja... oletin että osaa olisi mennyt kuin tupakkaa (no ei nyt ihan), mutta taitaapa 124 olla suunnaalleen yhtä luja kuin edeltäjänsä...
joo..näinhän se vähän on että MERSUJEN valmistus loppuikin ton w124:sen jälkeen
ex: Mercedes w210 e320 m112 -98
ex: Mercedes w115 220d -74
ex:Mercedes w124 300e -86 "USA"
Avatar
JP74
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 2781
Liittynyt: To 17.06.2004 06:59
Paikkakunta: Palokka

Viesti Kirjoittaja JP74 »

Ilmeisesti auto on ollut jatkuvasti matka-ajossa. Se tunnetusti säästää paikkoja. Silti hatunnoston arvoinen suoritus. Montako kuskinpenkkiä on istuttu länään?

Monella w124:lla on työnnetty tuo miljoona täyteen, mutta osa on pudonnut mittarista matkan varrelle...
W210 Eemeli
Mersumies
Mersumies
Viestit: 923
Liittynyt: Su 06.04.2003 23:44

Viesti Kirjoittaja W210 Eemeli »

On se vaan Auto tuo W124 isolla A:lla. Tuo alakerran BMW lienee jo romutuskunnossa 400t km kohdalla. :lol:
juhaoh
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1817
Liittynyt: Su 23.05.2004 17:34

Re: Miljoona täyteen

Viesti Kirjoittaja juhaoh »

Petri K kirjoitti:Tämä nyt mikään uutinen oo mut merkkipaalu kuitenkin :wink:

Miljoona täyteen W124 200D viime perjantaina pyörähti mittari nollille! 8)

Pumppuahan tuossa ruuvattiin jossain 860 tkm kohdalla mut hyvin on kestänyt.
Kansi vielä korjaamatta ainoastaan tiiviste vaihdettu kerran. Alakerta ei ollut auki koskaan.


Entäs ne nostajat tai paremminkin paininkupit ja nokkaketju ?????????
Petri K
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 1111
Liittynyt: Ti 03.02.2004 13:59

Re: Miljoona täyteen

Viesti Kirjoittaja Petri K »

juhaoh kirjoitti:
Petri K kirjoitti:Tämä nyt mikään uutinen oo mut merkkipaalu kuitenkin :wink:

Miljoona täyteen W124 200D viime perjantaina pyörähti mittari nollille! 8)

Pumppuahan tuossa ruuvattiin jossain 860 tkm kohdalla mut hyvin on kestänyt.
Kansi vielä korjaamatta ainoastaan tiiviste vaihdettu kerran. Alakerta ei ollut auki koskaan.


Entäs ne nostajat tai paremminkin paininkupit ja nokkaketju ?????????
Kanteen on vaihdettu kopan tiiviste 700tkm sitten ja nokkaketju 300tkm välein. Kannelle ei tehty muuten mitään kuin vaihdettu vuotava kannentiiviste (vuoti öljyä pakosarjan päälle)
Remontti kesti 5 tuntia, eikä siinä ollut aikaa katsella missä kunnossa venttiilit ja seetit sattuu olemaan :roll:
Nostajia ei vaihdettu koskaan eikä kantta oikaistu koskaan.
Yksi murheenryyni unohtui :wink: Tuo epäluotettava alipainepumppu, sen vaihdoin 830tkm kohdalla toiseen käytettyyn jonka otin 600tkm ajetusta koneesta.
Luulin että joskus toistuva ääni tuli tuolta mutta sekin soraääni loppui kun vaihtoi kannentiivisteen.
"Jokainen tekee virheitä mutta minä tiedän niistä eniten"
Timo J
Mersumies
Mersumies
Viestit: 898
Liittynyt: Su 06.02.2005 15:09

Re: Miljoona täyteen

Viesti Kirjoittaja Timo J »

Petri K kirjoitti:Nostajia ei vaihdettu koskaan.
:shock: Luulin että nostajien keski-ikä on noin 250 tkm tietämillä.
Samoin kuin w124 laturin ikä on ruukannut olla 300 tkm.
Käytöllä ja käyttäjällä on ilmeisti merkitystä :lol: :lol:
Jone
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 78
Liittynyt: La 05.04.2003 20:18
Paikkakunta: Rovaniemi

Onnittelut

Viesti Kirjoittaja Jone »

Minulla lähti vasta viides satatuhantinen täyttymään ja vehjehän on näköjään vielä sisäänajovaiheessa.
S204 C220CDI (exät W203 C200CDI, S124 E300TDT, W124 E200D ja W124 200D)
juhaoh
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1817
Liittynyt: Su 23.05.2004 17:34

Re: Miljoona täyteen

Viesti Kirjoittaja juhaoh »

Petri K kirjoitti:
juhaoh kirjoitti:
Petri K kirjoitti:
Kanteen on vaihdettu kopan tiiviste 700tkm sitten ja nokkaketju 300tkm välein. Kannelle ei tehty muuten mitään kuin vaihdettu vuotava kannentiiviste (vuoti öljyä pakosarjan päälle)
Remontti kesti 5 tuntia, eikä siinä ollut aikaa katsella missä kunnossa venttiilit ja seetit sattuu olemaan :roll:
Nostajia ei vaihdettu koskaan eikä kantta oikaistu koskaan.
Yksi murheenryyni unohtui :wink: Tuo epäluotettava alipainepumppu, sen vaihdoin 830tkm kohdalla toiseen käytettyyn jonka otin 600tkm ajetusta koneesta.
Luulin että joskus toistuva ääni tuli tuolta mutta sekin soraääni loppui kun vaihtoi kannentiivisteen.
Minkälaisia öljyjä tuossa koneessaon käytetty kun nuo nostajat on kestänyt noin hyvin?? Entä viskositeetti kesällä ja talvella?
Avatar
AM
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 3179
Liittynyt: To 03.04.2003 01:30
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

Eipä ole minullakaan nostajia vaihdettu ikinä,tosin autollahan on ajettu vasta 760tkm 8) Alipainepumppukin taitaa olla alkuperäinen,ainakin sellainen vanha malli se on, eikä ole minun aikaan vaihdettu 370tkm->.760tkm.Öljyinä minulla jatkuvasti 5W-50 rally formulat.Koneeseen ei ole muutenkaan tehty muuta kuin 400tkm kohdalla kk-laakerien vaihto.
Avatar
Tapio_Tre
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 48
Liittynyt: Ti 03.10.2006 20:48
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Tapio_Tre »

Onnea vaan Miljoonakerhoon!
Mulla on vasta 30% saavutettuna.
MB E 220 CDI vm.2000
Powered by DIGITUNING Serial
Avatar
Escobar
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 72
Liittynyt: Ti 04.05.2004 09:40
Paikkakunta: jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Escobar »

On se vaan Auto tuo W124 isolla A:lla. Tuo alakerran BMW lienee jo romutuskunnossa 400t km kohdalla.
Taitaa se väyrynen yltää ihan yhtä korkeisiin kilometreihin kunhan aikaa vielä kuluu. :D Välillä aina näkyy 700 tkm ylittäneitä yksilöitä.
MB 202 C180 -98
ex MB w210 E200CDi -02
ex MB w210 E300 D -96
ex MB w202 C220 D -98
Petri K
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 1111
Liittynyt: Ti 03.02.2004 13:59

Re: Miljoona täyteen

Viesti Kirjoittaja Petri K »

Timo J kirjoitti:
Petri K kirjoitti:Nostajia ei vaihdettu koskaan.
:shock: Luulin että nostajien keski-ikä on noin 250 tkm tietämillä.
Samoin kuin w124 laturin ikä on ruukannut olla 300 tkm.
Käytöllä ja käyttäjällä on ilmeisti merkitystä :lol: :lol:
Laturin laakerinvaihto kun 500000 km mittarissa vaihtoon (käämi poikki luullisin) se meni 700000 kohdalla.
"Jokainen tekee virheitä mutta minä tiedän niistä eniten"
Petri K
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 1111
Liittynyt: Ti 03.02.2004 13:59

Viesti Kirjoittaja Petri K »

Escobar kirjoitti:
On se vaan Auto tuo W124 isolla A:lla. Tuo alakerran BMW lienee jo romutuskunnossa 400t km kohdalla.
Taitaa se väyrynen yltää ihan yhtä korkeisiin kilometreihin kunhan aikaa vielä kuluu. :D Välillä aina näkyy 700 tkm ylittäneitä yksilöitä.
Mittarissa tarkoitat :wink: Kyllähän noita vanhoja takseja joilla ajettu milli on varmaankin useita . Niistä ei vaan pidetä meteliä.
Paljonkohan lienee enkat mitä pirssillä ajettu vuodessa, olisko jossain 300 tonnin nurkilla?
"Jokainen tekee virheitä mutta minä tiedän niistä eniten"
Avatar
yttewi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 426
Liittynyt: Ke 22.06.2005 23:25
Paikkakunta: Kuopio

Re: Miljoona täyteen

Viesti Kirjoittaja yttewi »

Petri K kirjoitti:
Timo J kirjoitti:
Petri K kirjoitti:Nostajia ei vaihdettu koskaan.
:shock: Luulin että nostajien keski-ikä on noin 250 tkm tietämillä.
Samoin kuin w124 laturin ikä on ruukannut olla 300 tkm.
Käytöllä ja käyttäjällä on ilmeisti merkitystä :lol: :lol:
Laturin laakerinvaihto kun 500000 km mittarissa vaihtoon (käämi poikki luullisin) se meni 700000 kohdalla.
No voi jumankauta eikö enää Saksassakaan osata valmistaa kunnollisia latureita :D :D :D :D
W124 300D aut -89
Hemingway
Mersumies
Mersumies
Viestit: 759
Liittynyt: To 15.05.2003 12:31

Re: Miljoona täyteen

Viesti Kirjoittaja Hemingway »

Timo J kirjoitti::shock: Luulin että nostajien keski-ikä on noin 250 tkm tietämillä.
Samoin kuin w124 laturin ikä on ruukannut olla 300 tkm.
Käytöllä ja käyttäjällä on ilmeisti merkitystä :lol: :lol:
Höpö höpö.

Nostajien vaihtoikä on tuplaten tuohon "tietämääsi", laturit menee sen puoli miljoonaa. Olet ajellut mittariviritetyillä..
124.023
Jone
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 78
Liittynyt: La 05.04.2003 20:18
Paikkakunta: Rovaniemi

ml 404 tkm (uskoo ken tahtoo)

Viesti Kirjoittaja Jone »

Joka tapauksessa autoon ei ole vaihdettu konepellin alle vielä suodattimien ja nesteiden lisäksi muuta kuin laturin hiilipaketti (300 tkm) ja hehkut (360 tkm). Jälkimmäisessä tapauksessa 1. pytyn hehku kehtasi heittää toimimasta.
S204 C220CDI (exät W203 C200CDI, S124 E300TDT, W124 E200D ja W124 200D)
Petri K
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 1111
Liittynyt: Ti 03.02.2004 13:59

Viesti Kirjoittaja Petri K »

Noi hehkutkin on aika yksilöitä, mulla ei tossa autossa ole vaihdettu niitä koskaan ja kunnossa ovat vieläkin.
"Jokainen tekee virheitä mutta minä tiedän niistä eniten"
Juho
Mersumies
Mersumies
Viestit: 739
Liittynyt: Ti 31.08.2004 21:12
Paikkakunta: 09

Viesti Kirjoittaja Juho »

mulla on 115 240d 3.0 vm 1975 jolla on ajettu varmasti miljoona ehkä kaksikin oon ite ajanut 2000 vuodesta alkaen mittariin 190000km
En ole joutunut tekemään koneelle mitään ainoastaan laitoin ison 85a laturin vaikka vanhakin toimi laatikon , perän ,kardaanin, takapalkin ja takaripustukset olen vaihtanut kerran.vanhan kytkimen vaihdoin viime keväänä uuteen sassiin samalla kun vaihdoin lootan en tiedä koska oli vaihdettu viimeksi sekin oli sasch merkkinen
nivelet eteen olen vaihtanut kerran uusiin sitä mukaa kun on ollu väljää ja kaikki alustan kumit runkojen väliin
nyt tulee viikossa noin 700km talvella
on toi 115 edullinen auto pitää ja tilava ja erottuu jo massasta ja vapaa päästöjen suhteen ja arvo vain nousee ei laske niin kuin uudempien kaikki remontit pystyy tekeen tarvittaessa vaikka ulkona pakkasella
ja kestävin voi ajaa jatkuvasti kaasu pohjassa tarvittaessa
Mercedes-Benz 220 W187 innenlenker mit schiebedach ´52
Mercedes-Benz 220 A W180 innenlenker mit schiebedach`55
Mercedes-Benz 180 W120 '57
Mercedes-Benz 220 Sb W111 '63
Mercedes-Benz TN 207 '83
Mercedes-Benz 300 D W123 '82 Vaimon auto
Harley-Davidson 1200 U ´37
NSU OSL 501 '38
NSU OSL 351 '39
Zundapp KS 750 `44
BMW R 35 '49
Ariel Square Four MK 2 1000 ´54
Ariel Square Four MK 2 1000'56
Royal Enfield Scrambler Bullet 500 '56
Triumph 6T Thunderbird 650 ´59
Triumph Trident T150 750 `69
Ariel Square Four MK 1 1000 '50 Vaimon Mp
Ducati Desmo 450 ,72 Vaimon Mp
Avatar
Etwas Anders
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1056
Liittynyt: Su 31.07.2005 15:07
Paikkakunta: Pieksämäki

Viesti Kirjoittaja Etwas Anders »

onnea Miljoona-Mersun omistajalle! Perästä tullaan,mun 300D:ssä vasta 476 tkm,tarkotus ois vähintään tuplata.:)
Volvo V60 D3 Automat -12
ex-BMW E87 118d Manual -04
ex-W202 C180 Manual-00
ex-VW Bora 2.0 Manual -02
ex-W124 250D Automatik -91 (model -92)
ex-Chrysler Stratus 2.0 LE ABS -95 Manual
ex-Volvo S80 2.4 170hv Automatic -99
ex-W124 200D Manual -91
ex-Toyota Carina 1.8 GLi Automatic sedan -96
ex-S124 300 TDT Automatik -92
ex-S210 E 200 T Automatik -97
ex-Honda Civic 1.6i LS Aut. -01
ex-W124 300D Aut.-89
ex-Honda Accord 2.0 EX Aut. -90
ex-Skoda Felicia 1.3 LXi Combi -96
Avatar
rolle
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 268
Liittynyt: Ke 14.01.2004 12:07
Paikkakunta: Jkl
Viesti:

Viesti Kirjoittaja rolle »

Vilpittömät onnitteluni! Oishan se hienoa päästä nyt ensin edes puoleen tuosta, 307 tkm kohdalla mennään. :) Kunhan ei vaan kori lahoa alle...
300D -90 man.
ex 190D 2.5 Avantgarde
Avatar
jukka-tre
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1025
Liittynyt: To 14.09.2006 19:04
Paikkakunta: Pirkanmaa / Tampere

Viesti Kirjoittaja jukka-tre »

Juho kirjoitti:ja kestävin voi ajaa jatkuvasti kaasu pohjassa tarvittaessa
Huhhuh. Tässäpä onkin eroo näihin uudempiin. Ei voi ajaa kaasu pohjassa paljon yli 20 sekuntia, kun vauhti on jo 200 ja siittä jatkuu vaan pahemmaksi. Menee pian suoraan mutkasta, jossei himmaa. :D

Sitten toisena erona on, että mittari ei osaa pyörähtää takas nollaan, vaan jää 999 999. Tossa jollain Väykky-kuskilla käyny niin:

http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=42322

Onnea Miljoonalle ! :D
Työkalu: W205 C300e -20 4Matic A Business Avantgarde (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, 4-veto, automaatti 9-v, hopea), 10 000 km
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km

- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Vastaa Viestiin