Tässä pari kuvaa uudesta perheenjäsenestä.
Toivottavasti ei tarvitsisi ongelmien takia täältä kysellä apuja, mutta täytynee alkaa seuraamaan tätäkin foorumia.


Pitää vissiin tulla joku kerta meetinkiinkin esittäytymään.Esa H. kirjoitti:Tervetuloa![]()
Et ole ensimmäinen volvosta mersuun siirtynyt foorumilainen![]()
Ja noin niinku pieneksi vinkiksi: http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=42172
Tiedossahan tuo oli... ja oikeestaan ihan tarkoituksella. Edellisessä Volvo T6:ssa oli tehoa, mutta muut palikat eivät oikeen tuntuneet kestävän. Nyt ei pitäis olla sitä pelkoa. Onneksi on kesää varten kaksipyöräinen jossa on tehoa... sanoisinko riittävästi.jva kirjoitti:CLK on erinomainen auto, ainoa vika on hitonmoinen tehottomuus joka ei sovi auton muihin ominaisuuksiin sitten millään..
Enhän toki käsitä asiaa väärin.., olenhan tuon esittämäsi näkökannan tuonut itsekin esiin mm. siinä keskustelussa jossa koitin tuhottomasti perustella miksi menin sen BMW:n tilaamaanMariini kirjoitti:Eihän se CLK:n vika ole, vikahan on vain valitussa mallissa ja sitäkautta rahapussissa, eikö?![]()
Ettet vain käsittäisi väärin niin:
Jepjep..ja saahan tuohon 200K-pataankin ihan kohtuulliseen hintaan esim Brabukselta virisarjan jolla teho nousee Suomalaisittain riittäviin lukemiin..eli noin 200hv/noin 300Nm.PetriCLK kirjoitti:Tiedossahan tuo oli... ja oikeestaan ihan tarkoituksella. Edellisessä Volvo T6:ssa oli tehoa, mutta muut palikat eivät oikeen tuntuneet kestävän. Nyt ei pitäis olla sitä pelkoa. Onneksi on kesää varten kaksipyöräinen jossa on tehoa... sanoisinko riittävästi.jva kirjoitti:CLK on erinomainen auto, ainoa vika on hitonmoinen tehottomuus joka ei sovi auton muihin ominaisuuksiin sitten millään..
Aikani mersuforumia lukeneena voisin kansssa näin entisenä Volvo -kuskina esittäytyä. Näyttää siltä ettei ole Mersusta vaihtamista, vaikka monella ikäiselläni (30 v.) on joko Volvo, BMW tai Audi.Esa H. kirjoitti:Tervetuloa![]()
Et ole ensimmäinen volvosta mersuun siirtynyt foorumilainen![]()
Jepjep..ja eikös "vain" 32AMG ala koneenakin olemaan jo menneen talven lumia..Jani Anttila kirjoitti:Hieno rauta. Onnea ja menestystä mersumiehenä!
Pistipä tuossa silmään noista topiciin kirjoitelleiden allekirjoituksista että 203 AMG-miehiä alkaa olla täällä jo "kiusaksi asti". Pitää varmaan alkaa autoa taas vaihtamaanNo odotellaan nyt että W209 AMG:n hinnat tulee lähemmäksi kukkaron kapasiteettiä...
Joo, eihän sillä 32:lla enää mihinkään kerkeä . En ole muuten ajanut 55:sta, vääntöähän kasissa on 510 Nm vs. 32:sen 450. Heppoja 55:ssä ei ole kuin 13 enemmän (367). 55 on siis selvä välivuodenmalli ...jva kirjoitti:Jepjep..ja eikös "vain" 32AMG ala koneenakin olemaan jo menneen talven lumia..Jani Anttila kirjoitti:Hieno rauta. Onnea ja menestystä mersumiehenä!
Pistipä tuossa silmään noista topiciin kirjoitelleiden allekirjoituksista että 203 AMG-miehiä alkaa olla täällä jo "kiusaksi asti". Pitää varmaan alkaa autoa taas vaihtamaanNo odotellaan nyt että W209 AMG:n hinnat tulee lähemmäksi kukkaron kapasiteettiä...
Meinaan vaan että sellaista tahtia tuntuu AMG-patojen koot kasvavan uusien mallien myötä että oksat pois
![]()
Ei ole kauaa kun 32:nen oli ihan kova sana, sitten tuli 55-mallit ja nyt nekin ovat jo "pieniä"..63:sten ja 65:sten aikakaudella.
Pitäisin jos malttais, mutta kun tekee koko ajan mieli kurvailemaan.Matala kirjoitti:On todella hieno CLK. Pidä uusi perheenjäsen näillä keleillä tallissa, piilossa kuralta
Kasvaahan ne..ja onhan siihen monta "hyvää" syytäkin, kuten esim kilpailu muiden Saksalaisveljien sporttipajojen kanssa. Audin S ja erityisesti RS-mallien tehot kasvaa koko ajan ja BMW toimii samoin M-mallien kanssa, joten pakkohan AMG:n on siinä mukana mennä.Matala kirjoitti: Mutta kyllä nuo AMGn padat kasvavat aivan poskettomasti. 204n ensimmäisen faceliftin yhteydessä tulee varmaankin C78, 560 hv.
Onko laittaa linkkiä kyseiseen testiin? M3 on melkein kaikissa urheilullisuutta painottavissa (rata-ajo ym.) testeissä voittanut sekä AMG 32 että 55:sen. Itsekin nykyistä M3:sta ajaneena täytyy sanoa, että M3 on kilpa-automaisempi, jotenkin primitiivisempi kaikin puolin. Ajettavuudeltaan AMGt ovat enemmän kompromisseja mukavuuden ja käsiteltävyyden suhteen. Suoralla tiellä tuskin paljon eroa syntyy kummankaan hyväksi.jva kirjoitti:
Mutta eipä hätää..BMW on tällä hetkellä jäänyt kelkasta täysin, siinä mielessä että M3:ssa on yhä 3.2 litrainen pata..ja joissain testeissä nyky-M3 on jäänyt esim 335Ci:lle..ja jotta BMW-miehet eivät kokonaan repisi verkkareitaan niin Jenkkilässä testasivat C55AMG:tä ja BMW335Ci:tä..ja kas kummaa..BMW oli suorituskykyisempi kaikissa osakokeissa kuin C55AMG..joten johan se on aikakin tuoda myös C-mallista 63AMG ettei saman kokoluokan BMW ilman M-logoa pääse hyppimään silmillequote]