mikä ar suhde on siinä kompura puolella vaikka eihän sillä ole enää vertailu pohjaa jos pakopesakin on viilattu pilalle
on aivan järjetöntä hommaa kyseisessä virmassa tuo pesien muokkaus kyllä tehtaalta tulee sopivia pesiä jos ei tuu pitää tehdä itse
tilasin kolme vuotta sitten pro turpolta kompura siiven mutta ei ole vielä näkynyt eikä tarvi näkykkään murrr
niin ja kunka isot siivet?
hukkaportin pitäisi pysä kiinni, hukkaportin kello vaihdettu jäykempään. en muista nyt niitä siipi kokoja/ar. lukuja mutta jotenkin tuntuu että pakopesä on sorvattu pilalle ja kun ei oikeastaan tiedä mitä tuolle turbolle on tehty.. Mutta arveltiin kokeilla hx40:llä, koska niitä löytyy useita erilaisia paikallisen firman hallista, ja lupasivat lainata turboa...
no hommatkaa tuollainen samanlainen turbo kun minulla niin ei ongelmaa....se on pro turbon tekemä ja ei voi moittia...hyvin pelaa... ettei vaan olis tullut liian iso ahdin....minkä kokoinen pakosiipi...joku reilu 60mm ja mikäs on ar ? senhän voi mitata ja laskea...eikö lähde puhaltaan etes kierroksilla.....
petska kirjoitti:no hommatkaa tuollainen samanlainen turbo kun minulla niin ei ongelmaa....se on pro turbon tekemä ja ei voi moittia...hyvin pelaa... ettei vaan olis tullut liian iso ahdin....minkä kokoinen pakosiipi...joku reilu 60mm ja mikäs on ar ? senhän voi mitata ja laskea...eikö lähde puhaltaan etes kierroksilla.....
Ei sen ahtimen pitäisi olla liian iso siipikokojen puolesta. GT37 garretti todella pienellä pakosesällä, mutta eilen aukastiin turbo, ja tutkittiin pakopesää. Sorvattu se pesä sellaiseksi, että pakosiipi ei myötäile enää pesän reunoja mitenkään.. En sitten tiedä onko sitä pakopesää pitänyt sorvata nuin, että on saatu niin pieni pakopesä paikalleen ko. ahtimeen, kuka tietää. Mutta bemarin 2,5 bensa kutoseen tehty, ja pitäs kuulemma olla ahtoja 0,8 3000-kierroksen kohdalla. Kunnolla alkoi ahtamaan 3000 kohdalla, muttei jaksanut tehdä kuin reilun kilon paineen. ahdin on myynnissä, mutta tosin ollaan vähän mietitty, jos jostain hommais gt37:kan orggis pakopesän, ja kokeilis sillä...
JP74 kirjoitti:Uudemmassa om 605:ssa on peltitiiviste, joka kestää varmasti kaiken mitä tarvii. Tosin onko sitten yli kahden barin paineilla järkevää ajaa, on toinen homma. Ei se teho juurikaan lisäänny yli kahden kilon paineesta, kone sen sijaan on jo melko kovilla.
tuosta peltitiivisteestä, kun siihen pitää porailla ne muutama vesireikä. pitääkö tuo tiiviste hyvin, vaikka sinne itse porailee ne reiät? eka tavallinen pahvi poltettu...
autom.lootaa vaihtaessa piuha hommat menee et vaihtaa johtoliittimn lootan puoli päähän väri väriin tyyliin....jos ei ole värisokea niin homma onnistuu...
Tiedätkö ,onko tiivisteesi tarvikepahvi vai orginelli veho?[/quote] En ny aivan satavarma ole mut luulisin sen olevan vehon tuotteita.... Ei oo tarttenu vielä irrottaa kantta tuosta vekottimesta, mutta eiköhän seki tuu joskus eteen. Vakio tiiviste se kuitenkin on.