Süsswassermann kirjoitti:Siis onko kyseessä korinvaihto 200D, johon olet laittamassa 300DTic tekniikkaa? Tuskin tekniikanvaihto enää onnistuu jos kori on jo vaihdettu.
Muistetaan, että vaihteiston lisäksi myös alustan jarruineen pitää vastata uutta konetta. Eli vaihtoon voi mennä sitten etu-ja taka-akselistokin...10%+10%.
49,9% saa vaihtaa, 35%:ssa kanta-auton tarkastus.
Kyseesä alakuperäänen 200D.
Jos mennee kanta-auto tarkastus rajan yli, niin tullee kallis juttu. (Liian!)
Nii ja siitä piti kysymän, että mitenkäs 200D ja 300DT eruaa alustaltaan toisistaan?
Onko jarrut samat? Entä jouset?
Ja tulleeko kuulerista muutos prosentteja?
Ja semmonen asia on tiejosa jo, että ehtimällä alakuperääsen 300DT seleviää kaiken moisesta pyrokratian yms. kettuilusta. Mutta sattuu oleen tuommonen päähän pinttymä että vanaha 200D muuttus "pienen" ja aikaa vievän työskentelyn päätteeks 300DTic:ksi.
