Prosenteista..

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
JuhoL
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 240
Liittynyt: La 12.08.2006 18:47
Paikkakunta: Jkl

Prosenteista..

Viesti Kirjoittaja JuhoL »

Miten olikaan näistä korinvaihtoautojen prosentti jutuista..
Eli ku sattuis olemaan w123 200D -85 4v-manuaali lootalla, ja siitä sattuis tulemaanki w123 300DTic automaatilla, niin palijoko tullee prosentteja?
Eli moottori ja vaihelaatikko vaihtus.. Nii ja ahtoilman välijäähdytin lisättäs. :lol:
Palijoko niitä saa olla? joku 48%?
jupehalm
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1371
Liittynyt: To 04.11.2004 10:29
Paikkakunta: Äänekoski

Viesti Kirjoittaja jupehalm »

Vai olisko ollu49%

Onko toi 200D alkuperäinen?
Jos siihen nyt laittaa vaan koneen+apulaitteet ja laatikon ni prosentteja tulee noin 22% näin ulkomuistista ajatellen.
Avatar
Esa H.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3619
Liittynyt: To 18.12.2003 11:02
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Esa H. »

Aken sivuilta selviää vaihtoprosentit:
http://www.ake.fi/forms/C115.pdf
w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)

ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Süsswassermann
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 11
Liittynyt: Ti 12.09.2006 15:47
Paikkakunta: PKS

Viesti Kirjoittaja Süsswassermann »

Siis onko kyseessä korinvaihto 200D, johon olet laittamassa 300DTic tekniikkaa? Tuskin tekniikanvaihto enää onnistuu jos kori on jo vaihdettu.

Muistetaan, että vaihteiston lisäksi myös alustan jarruineen pitää vastata uutta konetta. Eli vaihtoon voi mennä sitten etu-ja taka-akselistokin...10%+10%.

49,9% saa vaihtaa, 35%:ssa kanta-auton tarkastus.
JuhoL
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 240
Liittynyt: La 12.08.2006 18:47
Paikkakunta: Jkl

Viesti Kirjoittaja JuhoL »

Süsswassermann kirjoitti:Siis onko kyseessä korinvaihto 200D, johon olet laittamassa 300DTic tekniikkaa? Tuskin tekniikanvaihto enää onnistuu jos kori on jo vaihdettu.

Muistetaan, että vaihteiston lisäksi myös alustan jarruineen pitää vastata uutta konetta. Eli vaihtoon voi mennä sitten etu-ja taka-akselistokin...10%+10%.

49,9% saa vaihtaa, 35%:ssa kanta-auton tarkastus.
Kyseesä alakuperäänen 200D.
Jos mennee kanta-auto tarkastus rajan yli, niin tullee kallis juttu. (Liian!)
Nii ja siitä piti kysymän, että mitenkäs 200D ja 300DT eruaa alustaltaan toisistaan?
Onko jarrut samat? Entä jouset?
Ja tulleeko kuulerista muutos prosentteja?

Ja semmonen asia on tiejosa jo, että ehtimällä alakuperääsen 300DT seleviää kaiken moisesta pyrokratian yms. kettuilusta. Mutta sattuu oleen tuommonen päähän pinttymä että vanaha 200D muuttus "pienen" ja aikaa vievän työskentelyn päätteeks 300DTic:ksi. :?
Vastaa Viestiin