jousien vaihto w202
jousien vaihto w202
millaset puristimet tohon w202 malliin pitäs hommata et sais jouset vaihettua edestä?
takaa vissiin saa tava puristimilla mut eteen ei meinaa mahtua millään...
takaa vissiin saa tava puristimilla mut eteen ei meinaa mahtua millään...
Tästäkin on aika paljon keskusteltu forumilla ja haku auttaa; kas näin.
Kalliit ne on joka tapauksessa, kuten kallis on ihmishenkikin jos alat niitä itse ottamaan kotikonstein (eli ilman laillisia puristimia).
Jotkut ovat niitä saaneet tavallisilla puristimilla, jotkut tunkilla tukivarresta kevittäen jne. ja jotkut vaihdattaneet asiansa osaavilla pajoilla parin kympin hintaan.
Itse havaitsin aikoinaan paikallisista liikkeistä Vehon edullisimmaksi. Etujousien vaihto S124:een 75€.
Myös vaihdosta on kokemuksia tuon allekirjoituksen 201:n kanssa...
Kalliit ne on joka tapauksessa, kuten kallis on ihmishenkikin jos alat niitä itse ottamaan kotikonstein (eli ilman laillisia puristimia).
Jotkut ovat niitä saaneet tavallisilla puristimilla, jotkut tunkilla tukivarresta kevittäen jne. ja jotkut vaihdattaneet asiansa osaavilla pajoilla parin kympin hintaan.
Itse havaitsin aikoinaan paikallisista liikkeistä Vehon edullisimmaksi. Etujousien vaihto S124:een 75€.
Myös vaihdosta on kokemuksia tuon allekirjoituksen 201:n kanssa...
toyota
exät:
C 220T CDI Avantgarde -01
C 250 TDT Elegance -97
250 TD -92
190 E -92
exät:
C 220T CDI Avantgarde -01
C 250 TDT Elegance -97
250 TD -92
190 E -92
Juu takana ei tarvita puristimia ollenkaan se menee helposti tunkilla ja tukivarren toisenpään irroituksella.
Etujousissa ptääolla nuo oikeat puristimet ( siis nämä )ja sittenkin vierähtääpi tovi, kävin itse kerran vaihtamassa jouset tuolla puristin härvelillä ja sain monta kertaa yöritellä kiekkoa että sain sen niin että sain ne pois sieltä välistä.
liikkeessä pääsee siis hermot ainakin vähemmällä.
ja sitten kun tuota puristinta pyörittelee pulttipyssyllä ja kun meno loppuu niin siitä on mennyt se turvasokka poikki sieltä mutterin sisältä siitä reiästä.
jokos sait jouset vaihdettua?
Etujousissa ptääolla nuo oikeat puristimet ( siis nämä )ja sittenkin vierähtääpi tovi, kävin itse kerran vaihtamassa jouset tuolla puristin härvelillä ja sain monta kertaa yöritellä kiekkoa että sain sen niin että sain ne pois sieltä välistä.
liikkeessä pääsee siis hermot ainakin vähemmällä.
ja sitten kun tuota puristinta pyörittelee pulttipyssyllä ja kun meno loppuu niin siitä on mennyt se turvasokka poikki sieltä mutterin sisältä siitä reiästä.
jokos sait jouset vaihdettua?
W202 250 DT
W124 300 STDT 4-MATIC
W124 300 DT
http://www.mortti.us
http://www.urakkauunot.com
http://www.sulax.fi
Jos ei ole hermoja, niin tekee paremmin työtä ja ehtii tehdä enemmän asioita.
W124 300 STDT 4-MATIC
W124 300 DT
http://www.mortti.us
http://www.urakkauunot.com
http://www.sulax.fi
Jos ei ole hermoja, niin tekee paremmin työtä ja ehtii tehdä enemmän asioita.
en oo vielä saanumortti kirjoitti: jokos sait jouset vaihdettua?

käytin eestä iskaria irti ja sit kokeilit sitä vieteriä irrotella ja totesin et pitää jostain lainata sitä puristinta tai sit liikkeeseen..
samalla vertailin siihen weitecin iskariin sitä alkuperästä.. vähän jo arvelluttaa et millanen lie kun ei se iskari oo kun ehkä 1cm lyhyempi kuin se orkkis..
en sit tiiä et millasia ne kunnollisissa alustoissa on kun ei niin kokemusta ole

- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
Kannattaa ihmeessä kysyä veholta paljonko kustantaa? jos on ton 70-80 eeroa niin pääse helpolla ja nopeesti (toivon ainakin).
eipä sitä taida tuntea käsin kuin ihan löysän ja todella jäykän iskarin eron...
Laineralli pistää jostain kuvan hyvästä puristimesta Kiitos..
toi mistä oma kuva on niin toimmii ihan välttävästi, se ulkopuolelta puristava kannattaa unhoittaa ihan suosiolla.
eipä sitä taida tuntea käsin kuin ihan löysän ja todella jäykän iskarin eron...
Laineralli pistää jostain kuvan hyvästä puristimesta Kiitos..
toi mistä oma kuva on niin toimmii ihan välttävästi, se ulkopuolelta puristava kannattaa unhoittaa ihan suosiolla.
W202 250 DT
W124 300 STDT 4-MATIC
W124 300 DT
http://www.mortti.us
http://www.urakkauunot.com
http://www.sulax.fi
Jos ei ole hermoja, niin tekee paremmin työtä ja ehtii tehdä enemmän asioita.
W124 300 STDT 4-MATIC
W124 300 DT
http://www.mortti.us
http://www.urakkauunot.com
http://www.sulax.fi
Jos ei ole hermoja, niin tekee paremmin työtä ja ehtii tehdä enemmän asioita.
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
http://www.klann-online.de/Produkte/Kapitel_1_low.pdf
tolta sivulta löytyy kuva klannin versiosta,paljon helpompi pyöritellä noi lautaset etäälle toisistaan kuin tuolla neliön mallisella päällä olevalla... töissä käytän noita päivittäin...
tolta sivulta löytyy kuva klannin versiosta,paljon helpompi pyöritellä noi lautaset etäälle toisistaan kuin tuolla neliön mallisella päällä olevalla... töissä käytän noita päivittäin...
sain vihdoin vaihettua alle ton alustan..
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... highlight=
tuolla pari kuvaa
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... highlight=
tuolla pari kuvaa