eli olin lukevani jostain et 124 koppaan mahtuu 8" kolmitiet hattuhyllylle helposti ?
no ostin tänään semmoset 350w pinohiiret, ja kuinkas ollakkaan suojat ei mahdu paikoilleen ilman 5cm korokerenkaita tai syvennyksen poistamista.
nooh laikkakone alkaa huomenna soimaan ni eiköhän ala mahtua
ite pistin 8" W124:sen hattuhyllyllylle niskatukien syvennöksiin... meni ne suht kivuttomasti. 1cm joutu nostaan sieltä pohjalta vaneerilla, tai no, 9mm sitten mahtu suojineen se elementti.. tietenkin vähän kuviosahaa sai antaa hattuhyllylle, mutta se nyt on pieni homma se
AM kirjoitti:Mulla on hattuhyllyllä 2x12" subit ja hyvin mahtuu
jep, etkä ole edes ainut jolla on kyllä ne sinne saa mahtuun, ku vähän pähkäilee
omatkin sain ihan siististi vielä laitettua, tyhmempi vois luulla, että vakiopaikoilla noi
Noo,eihän noita tosin voi sanoa hattuhyllylle laitetuksi,kun se hattuhylly on ensin leikattu pois Ja siististihän nuo saisi kun joskus jaksaisi tehdä loppuun...
AM kirjoitti:Noo,eihän noita tosin voi sanoa hattuhyllylle laitetuksi,kun se hattuhylly on ensin leikattu pois Ja siististihän nuo saisi kun joskus jaksaisi tehdä loppuun...
toi hattuhyllynpoisto on kyllä sellanen asia, mitä oon ajatellu tehdä seuraavaan. tai, no hattuhyllyn materiaalin vaihdos. tähän nykyseen en sitä lähteny tekeen, kun on siistin näkönen hattuhylly malliltaan. enkä sitä viittis pilata
tovayryn kirjoitti:ihan vinkkinä sit että se hattuhyllyn alla oleva pelti on kantava rakenne, jos sitä leikkaa niin kannattaa vahvistaa sitä sit toisesta kohtaa
juuh. ei sitä kokonaan kannata poistaa. vaikka vanerista uus, ja ristikkäisiä rautaputkia alapuolelle, niin ainakin kestää
tovayryn kirjoitti:ihan vinkkinä sit että se hattuhyllyn alla oleva pelti on kantava rakenne, jos sitä leikkaa niin kannattaa vahvistaa sitä sit toisesta kohtaa
Jep... on kätevän näköinen auto ulospäin kun kori notkahtaa siitä takalasin alta.
tovayryn kirjoitti:ihan vinkkinä sit että se hattuhyllyn alla oleva pelti on kantava rakenne, jos sitä leikkaa niin kannattaa vahvistaa sitä sit toisesta kohtaa
Jep... on kätevän näköinen auto ulospäin kun kori notkahtaa siitä takalasin alta.
epäilen vähän tota suoranaista notkahtamista, mutta nolo vakuutusyhtiön ystäville selvitellä
mites muuten olette laittaneet etukaijuttimet siihen ovi lokeiroihin onku kuidutettu umpeen se ovi tasku ? vai saako valmiita jostain .
sithän siitä tulee urheiluauto kun ei ole ovi taskuja.
lottesse kirjoitti:mites muuten olette laittaneet etukaijuttimet siihen ovi lokeiroihin onku kuidutettu umpeen se ovi tasku ? vai saako valmiita jostain .
sithän siitä tulee urheiluauto kun ei ole ovi taskuja.
riippuu paljonko ne vaatii koteloo.. jos ei paljookaan, niin kannattaa kattoo vaikka väyrysestä miten se on toteutettu. siihen jää sillon viä ovi taskutkin, mutta silti etu osassa on kotelo... kuidulla saa sitten sen koko taskun umpeen juu..
Onhan se kantavaa rakennetta eikä ilman vahvistuksia kannata alkaa poistamaan.Omassa on leikattu siis kokonaan pois ja ruuvattu reunoilta kiinni tilalla olevaan koteloon,kotelo vielä sen lisäksi pohjassa kiinni,keskelle on lisäksi pultattu pitkittäinen palkki.Varmasti tukevampi rakenne kuin alkuperäinen ja hyvin on jo vuosia kestänytkin.
tovayryn kirjoitti:ihan vinkkinä sit että se hattuhyllyn alla oleva pelti on kantava rakenne, jos sitä leikkaa niin kannattaa vahvistaa sitä sit toisesta kohtaa
Jos sitä peltiä meet leikkaamaan niin ei mene läpi katsastuksesta, todettu on!!
tovayryn kirjoitti:ihan vinkkinä sit että se hattuhyllyn alla oleva pelti on kantava rakenne, jos sitä leikkaa niin kannattaa vahvistaa sitä sit toisesta kohtaa
Jos sitä peltiä meet leikkaamaan niin ei mene läpi katsastuksesta, todettu on!!
Eipä tuo hattuhylly tuntunut katsastajaa kiinnostavan millään muotoa, vaikka onkin leikelty
Pienellä askartelua ...sain mahtuu 8" 3tiet pioneerit (ovat rikki) laitan tilalla Blaukkarit ..tein puusta korotuspalat ja pitkillä kierretankoilla läpipulttasin peltiin...
porakonetta pistosahaa ja miggiä niin ihan hyvät tuli... ensiapulaukkukin mahtuu oleen paikallaa...
magneetin reiässä on muoviputkesta leikattu tukirengas millä hattuhylly pitää muotonsa..
Mites tuo ea-pakkauksen kansi lähtee irti tuosta 124 hattuhyllyltä? Pitääkö repiä koko hattuhylly irti että saa kannen pois vai mitä. Olen yrittänyt katella mutta ei oo uskaltanu väkisin repiä ettei hajois.
Ainakin 6.5 tuuman pioneerit istuu mukavasti satakaksnelkun hattuhyllylle vakiopaikoille... Itellänikin olis tarkotus noi 8 tuumaset sinne heittää jossakin vaihees...
sundiz kirjoitti:Mites tuo ea-pakkauksen kansi lähtee irti tuosta 124 hattuhyllyltä? Pitääkö repiä koko hattuhylly irti että saa kannen pois vai mitä. Olen yrittänyt katella mutta ei oo uskaltanu väkisin repiä ettei hajois.
Ainakin w123 saa koko poksin irti, on neljällä ruuvilli kiinni.