C250 Tbo diesel -98 perä ääntää
C250 Tbo diesel -98 perä ääntää
Kuuluu sellainen ärsyttävä vaimea ujellus. Liekkö rattaat kuluneet vai voisko olla laakerivikaa?Jos joutuu hommaamaan "uuden" murikan niin mikä lienee perävälitys ja onko valtaisa urakka vaihtaa itse?
Jos perästä kuuluu ääni, niin vois kokeilla Micro X3 tai ehkä Gear Up:ppia. OMALLA VASTUULLA. Pieni annnos vajaa desi riittää ainetta. Voisi elvyttää kuluneita pintoja. Micro X3 tasoittaa vielä lievästi kuluneet laakerikoolit.
Kokeilin Micro X3:sta mesen tuulettimen laakeriin. Yritin saada äänettömäksi ensin tavallisilla liukasteilla. Lopuksi kokeilin Micro X3:sta ja nyt on pyörinyt äänettömästi vuoden samalla aineella.
Kokeilin Micro X3:sta mesen tuulettimen laakeriin. Yritin saada äänettömäksi ensin tavallisilla liukasteilla. Lopuksi kokeilin Micro X3:sta ja nyt on pyörinyt äänettömästi vuoden samalla aineella.
Nuo aineet ei tietenkään mekaanista vikaa korjaa, mutta ei niissä paljoa menetä vaikka koettaakin.
Itse olen käyttänyt useamman vuoden x1r- tuotteita en niinkään remonttiin vaan niiden ennalta ehkäisyyn.
Kannattaa silmäillä ennen perän ostoa kardaanin kannatinlaakerin, rättinivelien, ristinivelen ja boorituksen kunto. Väljä boorikin osaa ulvoa
Itse olen käyttänyt useamman vuoden x1r- tuotteita en niinkään remonttiin vaan niiden ennalta ehkäisyyn.
Kannattaa silmäillä ennen perän ostoa kardaanin kannatinlaakerin, rättinivelien, ristinivelen ja boorituksen kunto. Väljä boorikin osaa ulvoa