ai niin, ja mielenkiinnolla seurataan projektin etenemistä, eiköhän siitä hyvä tule

Sen Mustan 250D:n (Baxin) ku laitoin niin sanoi porukka minulla olevan jonkinmoista silmää hommaanHeikki kirjoitti: kuhan pidän vaan sen rajan että muita värejä et siihen sekaan laita kun kiiltävää mustaa, hiilikuitua ja kromia niin tulee kyllä mahtava peli![]()
eikä toi kimalle värikään hassumpi ole.. toki se tuossa kuvassa näyttää aika pa***lta mutta eihän kuvissa mikään maalipinta näytä aidolta
Eipä sitä oikeaa kaavaa kai olekaan, mikö toisille on oikea, on toisille väärä.Benzo kirjoitti:Niinpä, auton "laitto" on tarkkaa puuhaaniin kuin Tarmo kirjoittaa, on osattava myös lopettaa varustelu ajoissa, ettei tule ahneuksissaan ylitettyä tiettyä rajaa, ja kuka sitten mielipiteineen on oikeassa, kun makuja on todellakin niin monia, se on vaikea tarkkaan sanoa mikä on tehty oikean kaavan mukaan ja mikä ei, pää-asiahan on että on muutettu tehtaan vakio "muottia", muttei menty överiks
![]()
![]()
Ei ehkä yleinen, mutta en kyllä omaan autooni laittais vaikka maksaisivat 145€Petehri kirjoitti: Tollanen etulippa näytti olevan tarjouksessa Streettuningcar:issa 145€
Ei ole ainakaan kovin yleinen tuo lippa, eikä mitenkään pöllömmän näköinenkään.
jos tollanen kori satsi ni sit ehottomasti ILMAN tota säätö lippaaveskola kirjoitti:Laita siihen tälläinen DTM keula säädettävällä, mikä toi on, lirpakkeella.
Heikki H. kirjoitti:Mitä jos ottais puskurin pois ja siloittelis rälläkällä kiinnikkeet ->flakea pintaan.
Entäs sitten ku tulee ajettuu pieni kolari ja pitäis irrottaa puskurit ja alkaa maalailee niitä uusiks?MasaMbW124 kirjoitti:ratkasu mitä en oo ainakaan ite paljoo nähny mersuissa, joku pelkistetty korisarja (sileetä pintaa paljon, ei isoja muotoja) ja se saumattomasti koriin kiinni, ja muutenkin tekis kaiken saumattomasti koriin kiinnicoupen hieno silee kylkilinja tulis enemmän esille
näyttely autohan siitä tuleekinCH kirjoitti:Entäs sitten ku tulee ajettuu pieni kolari ja pitäis irrottaa puskurit ja alkaa maalailee niitä uusiks?MasaMbW124 kirjoitti:ratkasu mitä en oo ainakaan ite paljoo nähny mersuissa, joku pelkistetty korisarja (sileetä pintaa paljon, ei isoja muotoja) ja se saumattomasti koriin kiinni, ja muutenkin tekis kaiken saumattomasti koriin kiinnicoupen hieno silee kylkilinja tulis enemmän esille
Sehän on tavallaan hieno jos kaikki on saumattomasti korissa, mutta sellaisesta autosta tulee ainakin minulla mieleen "pakkelopommi", en tiedä sitten miten muut ajattelevat asianMasaMbW124 kirjoitti:näyttely autohan siitä tuleekin
tässä tapauksessa en olis niin sitäkään mieltä, kun ei ole semmosia pyöreitä muotoja, hemmetin hieno se olisJube kirjoitti:Sehän on tavallaan hieno jos kaikki on saumattomasti korissa, mutta sellaisesta autosta tulee ainakin minulla mieleen "pakkelopommi", en tiedä sitten miten muut ajattelevat asian
Kyllä se näin on.CH kirjoitti:Miten noi pakkelisaumaukset muutenki mahtaa kestää. Moni maalari sanonu ettei kannata paklata edes sen törmäyslistan saumoja puskureissa umpeen. Kuulemma parin vuoden päästä alkaa halkeilee koska törmäyslista ja itse puskuri on eri ainetta... tiedä sitte
Onhan näitä elastisia aineita millä muoveja korjataan, Duramix, Semi yms..Jube kirjoitti:Kyllä se näin on.CH kirjoitti:Miten noi pakkelisaumaukset muutenki mahtaa kestää. Moni maalari sanonu ettei kannata paklata edes sen törmäyslistan saumoja puskureissa umpeen. Kuulemma parin vuoden päästä alkaa halkeilee koska törmäyslista ja itse puskuri on eri ainetta... tiedä sitte
Lämpötilan vaihtulut ja kosteus vaikuttaa sen verran että materiaalit "elää" ja kitti lohkeilee
No eihän semmosta topiccia kannata aloittaakkaan, johon tekstin suoltamisen keskeyttää kesken leikin.Jube kirjoitti:Ps:Topic luettu 2180kertaa viikossa, jotenka jatkan ilmeisesti topicin päivittämistä projektin edetessä...