Jep,
W124 E -86 automaattiloota jämähti heti lähdön jälkeen kakkoselle (D-asennossa). Ei luista, ei vaihda ylös ei alas. Ei vaikuta kepin asennot. Ei edes vapaata löydä. Heti kun täräyttää koneen käyntiin pyrkii eteenpäin. Sammutettuna N- asennossa voi työnnellä ees taas.
Auttakee, Mikä irtos tai meni tukkoon, kun jäi paineet päälle?
Automaattilaatikko ei vaihda edes vapaalle...
Itsekkin sitä toivoin.Jarkko S kirjoitti:Liekö vaihteensiirtotanko irti?
Tanko näyttää ja tuntuu olevan kiinni. Kaikki kepin ``asennot´´ tuntuu jämäkältä. Laatikko ei vuoda, ei äännä, ei kolise eikä jurise. Öljyä on ja ne on kirkkaat. Kaikki piuhat ja letkut on kiinni. Kakkonen vain on ja pysyy. Voi, voi... taitaa hyvä peli mennä purkuun. Maski irti ja paaliin.
Se ja Se
Älä ihan vielä paalaa, ota laatikosta ensin pohja pois ja kato että manual valve liikkuu, eli venttiilikoneistosta kara jota vaihdevipu liikuttaa.Kivela kirjoitti:Itsekkin sitä toivoin.Jarkko S kirjoitti:Liekö vaihteensiirtotanko irti?
Tanko näyttää ja tuntuu olevan kiinni. Kaikki kepin ``asennot´´ tuntuu jämäkältä. Laatikko ei vuoda, ei äännä, ei kolise eikä jurise. Öljyä on ja ne on kirkkaat. Kaikki piuhat ja letkut on kiinni. Kakkonen vain on ja pysyy. Voi, voi... taitaa hyvä peli mennä purkuun. Maski irti ja paaliin.
Sen päässä on muovinen hahlo josta vaihdevipu sitä liikuttaa eestaas,ehkä hahlo on vaan rikki.
Älä sekoita parkkilukon vipuun, se on rautaa ja lähtee siirtovivusta taaksepäin.
JariN