Ensimmäinen mersu hankittu tähän taloon

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Jokke79
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viesti:

Ensimmäinen mersu hankittu tähän taloon

Viesti Kirjoittaja Jokke79 »

Elikkä isäukko vaihtoi vihdoin ja viimein perhettämme uskollisesti yli 17 vuotta palvelleen Volvo 240 2,0 GLi Sedan -86:n (toinen omistaja, ajettu 284 000 km) vuosimallin 1998 Mercedes-Benz W202 C 180 Esprit sedaniin (vähän ajettu, 124 000 km, suomiauto!). Kyllä on laadukas peli ku olin tänään kyytissä isännän mukana tekemässä vaihtokauppaa ja sanomassa gutpaiteja tuolle vanhalle palvelijallemme :) . Jos on kiinnostusta tuollaseen vanhaan klassikko-volokkiin niin käykääpä kattelemassa tuolla Ylivieskan Delta-autossa :D .
Viimeksi muokannut Jokke79, Su 17.12.2006 11:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Isäukon pirssi: Mercedes-Benz W202 C 180 Esprit -98
Oma pirssi: Opel Astra Sedan 1,8i 16 V Aut. Elegance -03
Toispuoli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja Toispuoli »

No ei auto ainakaan kestävempään vaihtunut, mutta parempaan kylläkin... 240 Volvo on mielestäni vähintäänkin yhtä kestävä kosla kuin mersun W123 ellei kestävempikin.. ken tietää.

Käyköhän niin että sinun täytyy käydä ooppel vaihtamassa myös mersuun? :wink:
Elkku
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja Elkku »

Toispuoli kirjoitti:No ei auto ainakaan kestävempään vaihtunut, mutta parempaan kylläkin... 240 Volvo on mielestäni vähintäänkin yhtä kestävä kosla kuin mersun W123 ellei kestävempikin.. ken tietää.
No no... pysytäänpäs asiassa :D :wink:
Toispuoli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja Toispuoli »

Elkku kirjoitti:
Toispuoli kirjoitti:No ei auto ainakaan kestävempään vaihtunut, mutta parempaan kylläkin... 240 Volvo on mielestäni vähintäänkin yhtä kestävä kosla kuin mersun W123 ellei kestävempikin.. ken tietää.
No no... pysytäänpäs asiassa :D :wink:
Joo en tiiä tuli joku mielentila häiriö :D
Jokke79
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viesti:

Toispuoli kirjoitti: Käyköhän niin että sinun täytyy käydä ooppel vaihtamassa myös mersuun? :wink:
Katotaan tilannetta kunhan rahatilanne sen sallii :D . Miksei tuota vois itekin joskus jonkinlaisella tähtikeulalla ajella 8) .
jpk
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja jpk »

Jokke79 kirjoitti:
Toispuoli kirjoitti: Käyköhän niin että sinun täytyy käydä ooppel vaihtamassa myös mersuun? :wink:
Katotaan tilannetta kunhan rahatilanne sen sallii :D . Miksei tuota vois itekin joskus jonkinlaisella tähtikeulalla ajella 8) .
Ei sulla ainakaan rahasta oo kiinni kun puuppelilla ajat :)
Jokke79
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viesti:

jpk kirjoitti: Ei sulla ainakaan rahasta oo kiinni kun puuppelilla ajat :)
No tuo onkin tullu hankittua sen takia uutena ku on saanu erinäisiä etuuksia 8) . Eli voinhan mä selvennyksenä mainita että oon vammainen. Lyhytkasvuinen 125 cm pitkä ja tämän vuoksi oon saanu autoon aikanaan autoveronpalautuksen ja ym. asiaan liittyvät edut. Ja ite auto on varustettu korotetulla kuljettajan istumella ja jatkopolkimilla jotta pystyn sillä ajamaan. Autoveropäätöksen ja ym. vammaisuuteen liittyvien avustusten vuoksi mun ei oo tarttenu maksaa autosta niin paljoa mitä normaalisti pitäs maksaa. Ja lisäksi annoin tuota Opelia hankkiessani edellisen autoni vaihdossa joka myös vaikutti asiaan. Mutta jätän tarkemmat summat mainitsematta jotta en saa ketään kateudesta vihreäksi :D .
pera8x
Mersumaanikko
Mersumaanikko

Viesti Kirjoittaja pera8x »

no ilmankos. eikö mersuun ois saanu samoja etuuksia, vai miks oopeli? noh, kai se on makunsa kullakin.
W201 250DT 20V
w201 190E
Love D
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja Love D »

Tervetuloa foorumeille!
Jokke79
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viesti:

pera8x kirjoitti:no ilmankos. eikö mersuun ois saanu samoja etuuksia, vai miks oopeli? noh, kai se on makunsa kullakin.
Eipä tuota ois oikein ollu pätäkkää ostaa uutta mersua :D . Muuten kyllä se ois ollu ihan hankkimisen arvonen auto. Opelin valitsin sen vuoksi että halusin kokeilla jotain muutakin merkkiä ja siksi että tuolloin oli aika monella kaverillani alla Opel ja olin kuullut niistä hyviä kommentteja. Enkä oo yhtään katunu valintaani, yli 63 000 km oon ajanu eikä minkäänlaisia vikoja oo ollu. Sen ku pitää ja päästää. Jokainen ajelee sellaisella autolla, mistä tykkää.
Vastaa Viestiin