Astro van 250D:n koneella

Timo L. kirjoitti:http://www.autoliikemsipila.fi/info1.php?id=1239
EVO 2 kaupan , nyt Turussa. Minusta tämä oli omistajalta suoraan kaupan aika pitkään ainakin M-B Klubin myyntipalstalla.
Vai että kiertopalkimto tuli tuosta harvinaisuudesta täällä Suomen maassa...piippu kirjoitti:Timo L. kirjoitti:http://www.autoliikemsipila.fi/info1.php?id=1239
EVO 2 kaupan , nyt Turussa. Minusta tämä oli omistajalta suoraan kaupan aika pitkään ainakin M-B Klubin myyntipalstalla.
Katoppas vain, tuttu autoAlkuperäinen omistaja (suomessa) myi auton 2005 tänne Alahärmään kaverilleni jolta jatkoi matkaa Seinäjoelle ollen näköjään nyt sipilällä. Oli ihan mukava ja hieno peli, mutta ei oikein vastannut kuitenkaan sitä mitä EVO II :lta olin mielessäni odottanut (teho ja ajettavuus ei poikennut paljoakaan tavallisista W201)
vai onkohan tuolla 500:lla jotain osuutta asiaan
Eikös tää ollu joskus tuolla päivän bongauksissa? On tyylikkäät merkit peräpeilissäepk kirjoitti:
katos turun rättipäät mällänneet "V12" pirssinsä, tuossa se on vielä kondiksessa:
http://img406.imageshack.us/my.php?image=kuva82nt.jpg
Kas kas mb stockin tekemä mersu pantu myyntiin..On sitten pirun hieno peli mutta oli paljon hienompi omasta mielestäni alkuperäises värissään eli mustana millainen tuokin auto oli alunperin muutaman päivän ennenkuin auton raharikas omistaja päättikin että haluaa siitä valkoisen.
Ei ne varmaan kulukaan jos autolla on rullattu pitkiä matkoja kuskin istuessa penkissään, mutta Tokyossa kun kilometrejä tulee pirun vähän ja autosta hypitään usein ulos ja sisään niin voi tuo kuskin penkkikin olla aika lailla kovilla.Ere866 kirjoitti:135 000km? Varmasti...
http://www.esv.fi/images/IMG_0147.jpg
Jos itselläni ei olu kulunut kuskinpenkin selkänojan nurkka 300 000km kohdalla, niin miten samaa kangasta oleva penkki on puhki 135 tonnia ajetussa?
Kai se jos ei autoa auringolta suojassa ole pidetty, se vähänkin istuttu nahka kulahtaa, mutta enempää spekuloimatta voitaneen kuitenkin todeta että tuo 600SELin hintakin on kyllä sen mukainen että autossa hyväksyy olevan hieman ehostettavaa.Ere866 kirjoitti:Ymmärrän kyllä, että matkaajo ei rasita penkin kangasta samalla lailla kun pätkäajo, mutta kuitenkin......eikai nyt takseissakaan kuskin penkki vielä noin vähillä kilsoilla miksikään mene. Ainakaan noin pahasti.
Tuossa on kuva omastani
http://www.tahtiklubi.net/tahtiklubi/fo ... pic_id=466
Tuolla ESV:llä on myös myytävänä 600SEL, melkein 50 tonnia vähemmän ajettu ja varmasti kestävyydeltään laadullisemmalla nakhakuosissa varustettuna, niin tuntuu rakoilevan ja väyseen näköinen olevan....aika hankala uskoa kuitenkin, kun ajattelee ajomäärää.
http://www.esv.fi/images/uudet/IMG_0285.jpg
Kokeilepa the one and only. Ja toimii. Haulla löytyy lisää infoa.Joni P. kirjoitti:Milläs muuten tollasta aikojen saatossa kulahtanutta nahkaa voisi ehostaa? Onko mitään värjäävää nahanhoitoanetta joka ei sitten jäisi istuessa vaatteisiin?
Sattus eilen muuten sellaista että omassa 400 tkm ajetussa 280SE:ssä havaitsin selkänojassa verhouksessa juuri tuossa kohtaa reiän, siis kulumalla tehdyn. Mutta, onkin apukuskin puolellaEre866 kirjoitti: Jos itselläni ei olu kulunut kuskinpenkin selkänojan nurkka 300 000km kohdalla, niin miten samaa kangasta oleva penkki on puhki 135 tonnia ajetussa?
Asiaa.allu kirjoitti:Meillä kului 124 200Dssä kuskin penkki tuosta kohti puhki alle 200tkm. Mulla on ollu kaikissa mun autoissa jo alle 80tkm selvää kulumista tuossa kohdassa. Kuluminen riippuu kuskista, ajoasennosta, vaatteista jne. Mulla kuluttaa esim se, että leathermanin kotelo raapii aina tuota kohtaa kun autoon istuu, toiseksi röhnötän kummasti penkissä. Joten 135tkm:n kohdalla puhki kulunut penkki ei ihmetytä yhtään.