Eberin vikaluku?
Eberin vikaluku?
Molemmat eberit pimeänä ja yhtä aikaa...eli varmaan kytketty samaan ohjaukseen,jolloin toiseen tullessa vika niin kumpikin on pimeänä tai???
Onko kokemuksia vianluvusta,eli näyttääkö verstaiden lukulaite vian varmuudella,ajatuksena vikaluku ---> itse korjaus ja mitähän moinen vianluku maksaa?
Onko kokemuksia vianluvusta,eli näyttääkö verstaiden lukulaite vian varmuudella,ajatuksena vikaluku ---> itse korjaus ja mitähän moinen vianluku maksaa?
MB Vito L 112 cdi 2001 nykyään Latviassa
Vw Caravelle TDI
Koskaan ei ole liian myöhäistä luovuttaa!
Vw Caravelle TDI
minulla ns.mini kello eli ei viikkokello,ja kun halusin vikaluvun niin korjaamo sanoi että tule ohi niin luetaan.
Kun sitten menin sinne ja kun tuli puheeksi että haluan vain pelkän vikaluvun,ei korjausta, niin sitten ei enää korjaamolla ollutkaan aikaa!
Rehellisyys ei kannata
Kun sitten menin sinne ja kun tuli puheeksi että haluan vain pelkän vikaluvun,ei korjausta, niin sitten ei enää korjaamolla ollutkaan aikaa!
Rehellisyys ei kannata

Vw Caravelle TDI
Vw Caravelle TDI
lisälämmitin auton omalle lämmitysjärjestelmälle ei tee mitään,moottorin ja sisätilan lämmitin käynnistää vain auton oman puhaltimen,mutta noin 3-4 sekunnin jälkeen puhallin sammuu.
Itse lämmittimistä ei kuulu minkäänlaista ääntä.
Itse lämmittimistä ei kuulu minkäänlaista ääntä.
Vw Caravelle TDI
Vw Caravelle TDI
Sulla on ilma ja auton alkuperäinen vesilämmitin onko molemmat ebereitä ja onko sulla kello sarjaa vai onko suoralla käytöllä
eikö ilmakoneen käynnistin kytkin vilkuta minkäänlaista vika koodia?
MB290td turbo
MB300sd
MB240
MB190 turbo
MB220 SEb
Sunbeam imp evo yamaha R1
Mitsu lancer evo3
Ex .MB 190 ecoline
MB300sd
MB240
MB190 turbo
MB220 SEb
Sunbeam imp evo yamaha R1
Mitsu lancer evo3
Ex .MB 190 ecoline
Vastaus:Molemmat alkuperäisiä ja eberi-merkkisiä.Kellossa mahdollisuus kolmeen eri aikaan astettuun käynnistymiseen.sunbeam kirjoitti:Sulla on ilma ja auton alkuperäinen vesilämmitin onko molemmat ebereitä ja onko sulla kello sarjaa vai onko suoralla käytöllä
Eli ei mikään viikkokello vaan ns. minikello,jossa ei mahdollista lukea vikakoodia.
Vw Caravelle TDI
Vw Caravelle TDI
yllätys yllätys 2-vuotias tyttäreni oli autossa leikkimässä ja laittoi Eberit kuntoon??????
Eli yhtäkkiä huomasin että alkoi Eberi tuhisemaan vanhaan malliin... oli painellut toden näköisesti kaikkia nappeja siinä ohjausyksikössä.
Testasin sitä lisälämmitintä ja avot myös sekin pelitti ihan normaalisti.

Eli yhtäkkiä huomasin että alkoi Eberi tuhisemaan vanhaan malliin... oli painellut toden näköisesti kaikkia nappeja siinä ohjausyksikössä.
Testasin sitä lisälämmitintä ja avot myös sekin pelitti ihan normaalisti.

Vw Caravelle TDI
Vw Caravelle TDI