124:sen takaluukku jumissa
124:sen takaluukku jumissa
Ostin 124:sen vuodelta -86. Takaluukun perhanaa ei vaan meinaa saada avattua. Onkos noissa jotain perus ongelmaa tai kikkaa mikä auttais? Ilmeisesti takapenkin puolelta ei pääse tuota tarkistamaan?
Re: 124:sen takaluukku jumissa
Mikäs sitä vaivaa???Marara1 kirjoitti:Ostin 124:sen vuodelta -86. Takaluukun perhanaa ei vaan meinaa saada avattua. Onkos noissa jotain perus ongelmaa tai kikkaa mikä auttais? Ilmeisesti takapenkin puolelta ei pääse tuota tarkistamaan?
Eikö avain mene reikään? Kääntyykö avain reiässä? Painuuko nuppi? Vai eikö luukku nouse vaikka em:t toimii?
Onko oikea avain eli "omistajanavain" eikä huoltoavain jolla ei saa luukkua auki.
Re: 124:sen takaluukku jumissa
Avain menee reikään, mutta ei käänny. Nuppi kyllä painuu alas asti. Ilmeisesti tuohon on virtalukko vaihdettu jonka takia toinen avain virtalukkoon. Toinen taasen käy oveen, oiskohan tosiaan yksi avain kadoksissa..juhaoh kirjoitti:Mikäs sitä vaivaa???Marara1 kirjoitti:Ostin 124:sen vuodelta -86. Takaluukun perhanaa ei vaan meinaa saada avattua. Onkos noissa jotain perus ongelmaa tai kikkaa mikä auttais? Ilmeisesti takapenkin puolelta ei pääse tuota tarkistamaan?
Eikö avain mene reikään? Kääntyykö avain reiässä? Painuuko nuppi? Vai eikö luukku nouse vaikka em:t toimii?
Onko oikea avain eli "omistajanavain" eikä huoltoavain jolla ei saa luukkua auki.
- j.s.lehti.
- Mersumies
- Viestit: 915
- Liittynyt: Su 28.08.2005 22:03
- Paikkakunta: salo
Takaluukku auki
Siinä ongelma Ainoa paikka mistä mahdollisesti näkee sinne sisälle on hattuhyllyllä oleva ensiapukotelo ota se irti niin sieltä on joku saanut luukun auki Itse en ole kokeilut kun sen saa auki niin kannattaa antaa sarjoittaa nämä patruunat minä annoin vehon kautta tehdä sen homman ei se maksanut kovinkaan paljon Kahvat vaan irti ja takaluukusta lukko Autolla pystyy silti ajamaan.
Autossa varmaan on keskuslukitus, jos lukkopesä on päässyt jumimaan. tai sitten sulla ei ole oikeaa avainta:(
Pari kertaa on 124 :ssa tuo lukko jäänyt kiinni, mutta molemmilla kerroilla olen sen saanut auki, kun olen lämmittänyt lukkoa kuumailmapuhaltimella. Syynä jumimiseen on ollut lukkoakäyttävän vivun tarttuminen lukkoon kiinni. Vipu on muovia ja ilmeisesti turpoaa voiteluaineen tai jonkin muun takia, jolloin sovitteesta tulee tiukka eikä alipainesylinteri jaksa kääntää lukkoa auki. Pikkuisen kun on vivun reikää hionut suuremmaksi, niin taas on toiminut moitteetta.
Pari kertaa on 124 :ssa tuo lukko jäänyt kiinni, mutta molemmilla kerroilla olen sen saanut auki, kun olen lämmittänyt lukkoa kuumailmapuhaltimella. Syynä jumimiseen on ollut lukkoakäyttävän vivun tarttuminen lukkoon kiinni. Vipu on muovia ja ilmeisesti turpoaa voiteluaineen tai jonkin muun takia, jolloin sovitteesta tulee tiukka eikä alipainesylinteri jaksa kääntää lukkoa auki. Pikkuisen kun on vivun reikää hionut suuremmaksi, niin taas on toiminut moitteetta.
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Kyllä näin on niinkuin epk sanoi.epk kirjoitti:124:ssa ensiapun luukun alla on kiinteä hattuhylly, joten sitä kautta ei ilman murjomista pääse.
Senkin saa irti ehjänä mutta vain kontin puolelta.
Todennäköisesti sinne ei pääse mistään muualta kuin siitä ensiapu boksin kautta.
Ja jos joku meinaa konttiin sitä kautta mennä niin pitää olla pieni ihminen.

Omassa röntässä jumii kanssa se lukkopatruuna samalla tavalla ja sekin varmaan ihan sen takia kun sitä ei ole tullut käytettyä kun on keskuslukitus.
Mites kulunut avain sulla on

Sekin aiheuttaa omia ongelmia sen lukon kanssa.
Näin oli ex w123:ssa
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
- j.s.lehti.
- Mersumies
- Viestit: 915
- Liittynyt: Su 28.08.2005 22:03
- Paikkakunta: salo
Luukku Auki
Tämä nyt poikkeaa vähän asiasta mutta kun näitä tapauksia on jatkuvasti niin täytyy ruveta katsomaan mihin vipuun sinne lukkoon saa jonkin lankan kiinni ja vaikka rekisterin alta lävitse ja lenkki päähän ja kun lukko jumiutuu niin rekisteri lapun aina saa irti ja saisi luukun auki. Itselleni ainakin jonkun tällaisen kehitän ensi tilassa
Onko autossa keskuslukko? Jos on, niin "halvin" tapa on särkeä oikea takalyhty. Sieltä ronkkimaan lukkopellissä olevaa 10*15 muoviluukkua auki. Luukku on noin 20 senttiä painonapista oikealla samalla korkeudella. Sen alla on keskuslukon pumppu ja tanko, jolla liikuttaa lukon mekanismia. Sieltä pääsee liikuttamaan tankoa ja avaamaan lukituksen. Takalyhtyjä on kyllä myynnissä halvalla. Tuo konsti tuli näin ekana mieleen. Jos keskuslukkoa ei ole, niin tämä kikka ei päde.
Ajokit:
Fiat Ducato-98
Vectra D -06
DKW Hummel -61
Fiat Ducato-98
Vectra D -06
DKW Hummel -61
Täytyypä pikaisesti kokeilla tuota kikkaa.hannun1 kirjoitti:Autossa varmaan on keskuslukitus, jos lukkopesä on päässyt jumimaan. tai sitten sulla ei ole oikeaa avainta:(
Pari kertaa on 124 :ssa tuo lukko jäänyt kiinni, mutta molemmilla kerroilla olen sen saanut auki, kun olen lämmittänyt lukkoa kuumailmapuhaltimella. Syynä jumimiseen on ollut lukkoakäyttävän vivun tarttuminen lukkoon kiinni. Vipu on muovia ja ilmeisesti turpoaa voiteluaineen tai jonkin muun takia, jolloin sovitteesta tulee tiukka eikä alipainesylinteri jaksa kääntää lukkoa auki. Pikkuisen kun on vivun reikää hionut suuremmaksi, niin taas on toiminut moitteetta.
Avainkin on melko kulunut,. Periaatteessa voisi olla siis oikea avain, mutta lukko vaan on tosiaan jumissa. Kokeilen vielä tuota kuumailma kikkaa.Manu300cea24 kirjoitti:Kyllä näin on niinkuin epk sanoi.epk kirjoitti:124:ssa ensiapun luukun alla on kiinteä hattuhylly, joten sitä kautta ei ilman murjomista pääse.
Senkin saa irti ehjänä mutta vain kontin puolelta.
Todennäköisesti sinne ei pääse mistään muualta kuin siitä ensiapu boksin kautta.
Ja jos joku meinaa konttiin sitä kautta mennä niin pitää olla pieni ihminen.![]()
Omassa röntässä jumii kanssa se lukkopatruuna samalla tavalla ja sekin varmaan ihan sen takia kun sitä ei ole tullut käytettyä kun on keskuslukitus.
Mites kulunut avain sulla on![]()
Sekin aiheuttaa omia ongelmia sen lukon kanssa.
Näin oli ex w123:ssa
Kiitoksia loistavista vinkeistä kaikille.
Niin on!epk kirjoitti:124:ssa ensiapun luukun alla on kiinteä hattuhylly, joten sitä kautta ei ilman murjomista pääse.
Mutta muistelen täällä joidenkin sieltä käsin silti päässeen... esim.
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?p=57893#57893 ja
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.p ... 266#149266, josta selviää, ettei kaikissa malleissa reikää ole.
Joten, jos ei ole takaniskatukia, kannattaa reikä tutkia...
Omassani on myös takaniskatuet ja muistan ettei ensiapulaukun kohdalla ole reikää

Kaiutimien kohdalla on, mutta akrobaatti saa olla jo näkemisen suhteen.
Ja keskulukitus kysymys on jäänyt auki?
Jos on, asiaa voisi auttaa takapenkin alta
autodidakti
Hyviä vinkkejä, täytyy illemmalla yrittää noilla ohjeilla. Ilmeisesti mulla siis kuitenkin on oikea avain (neliskulmainen). Toki se voi olla liian kulunut.. Takaniskatuet autosta löytyy (valitettavastikkofelmit kirjoitti:Niin on!epk kirjoitti:124:ssa ensiapun luukun alla on kiinteä hattuhylly, joten sitä kautta ei ilman murjomista pääse.
Mutta muistelen täällä joidenkin sieltä käsin silti päässeen... esim.
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?p=57893#57893 ja
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.p ... 266#149266, josta selviää, ettei kaikissa malleissa reikää ole.
Joten, jos ei ole takaniskatukia, kannattaa reikä tutkia...
Omassani on myös takaniskatuet ja muistan ettei ensiapulaukun kohdalla ole reikää![]()
Kaiutimien kohdalla on, mutta akrobaatti saa olla jo näkemisen suhteen.
Ja keskulukitus kysymys on jäänyt auki?
Jos on, asiaa voisi auttaa takapenkin alta

[quote
???
Valitan jos en ole tuota kysymystä huomannut, on siinä keskuslukko.[/quote]
No, kun on se keskuslukko, niin sun on vaan saatava jostain kautta liikutettua kuskuslukon pumpun ja lukon välistä tankoa niin, että lukko aukeaa. Jos et pääse hattuhyllyn kautta, niin lue ensimmäinen vinkkini uudelleen.
???
Valitan jos en ole tuota kysymystä huomannut, on siinä keskuslukko.[/quote]
No, kun on se keskuslukko, niin sun on vaan saatava jostain kautta liikutettua kuskuslukon pumpun ja lukon välistä tankoa niin, että lukko aukeaa. Jos et pääse hattuhyllyn kautta, niin lue ensimmäinen vinkkini uudelleen.
Ajokit:
Fiat Ducato-98
Vectra D -06
DKW Hummel -61
Fiat Ducato-98
Vectra D -06
DKW Hummel -61
niinpä ! omaa vanhaa 124:nen, siitä muistelin että saattoi olla myös muoviluukku kannen alla josta pääsi konttiin, myös 201:ssä on noita aukkoja ollut.felmit kirjoitti:Niin on!epk kirjoitti:124:ssa ensiapun luukun alla on kiinteä hattuhylly, joten sitä kautta ei ilman murjomista pääse.
Mutta muistelen täällä joidenkin sieltä käsin silti päässeen... esim.
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?p=57893#57893 ja
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.p ... 266#149266, josta selviää, ettei kaikissa malleissa reikää ole.
Joten, jos ei ole takaniskatukia, kannattaa reikä tutkia...
Omassani on myös takaniskatuet ja muistan ettei ensiapulaukun kohdalla ole reikää![]()
Kaiutimien kohdalla on, mutta akrobaatti saa olla jo näkemisen suhteen.
Ja keskulukitus kysymys on jäänyt auki?
Jos on, asiaa voisi auttaa takapenkin alta
Kävin kurkkaamassa raadon konttiin ja näkyy olevan vain 3 (reilu 10 senttiä kanttiinsa) aukkoa hattuhyllyn pellissä. Takaniskatukien kohdilla ja yksi keskellä ensiapuboxin kohdalla takalaidassa kun nousee ylös. Jos hattuhyllyn saa irrotettua, niin siitä keskimmäisestä reiästä voi fakiiri saada sen muoviluukun irti ja jollain tangolla tai harjan varrella poikittaistankoa (muistaakseni) lukkoon päin.
Ajokit:
Fiat Ducato-98
Vectra D -06
DKW Hummel -61
Fiat Ducato-98
Vectra D -06
DKW Hummel -61
Ja keskuslukon olessa kysymyksessä voi antaa hieman ylimääräistä apua imu ja paineputkiin sieltä tankapenkin alta. Mutta ei mitään älyttömyyksiä, muuten osat lentelee
Paine aukaisee, alipaine sulkee. Alle 500 mbar normaali toiminassa. Polkupyörän pumppu voisi olla sopiva työkalu.
86 on ilmeisesti sitä mallia, että putki menee ensin tankin korkille ja sitten laffiin. Kun uudemmissa mallissa on omat syötöt
Nopeasti näet, mitä tapahtuu. Alipainetta kehiin... meneekö tankin luukku lukkoon
painetta kehiin... aukeaako tankin luukku. Silloin jotain toimii

Paine aukaisee, alipaine sulkee. Alle 500 mbar normaali toiminassa. Polkupyörän pumppu voisi olla sopiva työkalu.
86 on ilmeisesti sitä mallia, että putki menee ensin tankin korkille ja sitten laffiin. Kun uudemmissa mallissa on omat syötöt
Nopeasti näet, mitä tapahtuu. Alipainetta kehiin... meneekö tankin luukku lukkoon
painetta kehiin... aukeaako tankin luukku. Silloin jotain toimii

autodidakti
Jeps... Kun letkuun puhaltaa niin molemmat aukeaa, tankinluukku ja peräkontti. Sitten kun imasee niin ensiksi menee takakontti ja sitten tankinluukku lukkoon. Se lukitus on fiksusti 2-osainen, eli peräkontin saa lukittua mutta tankinluukun jätettyä auki jos vaikka on samassa tilanteessa kun meikä että (korjattu ja vettä ryystänyt) pumppu on paskana ja peräkontin lukko ei toimi. Eipähän matka katkea eikä tarte koko ajan kyykkiä takapenkki irti letku suussa...felmit kirjoitti:Ja keskuslukon olessa kysymyksessä voi antaa hieman ylimääräistä apua imu ja paineputkiin sieltä tankapenkin alta. Mutta ei mitään älyttömyyksiä, muuten osat lentelee![]()
Paine aukaisee, alipaine sulkee. Alle 500 mbar normaali toiminassa. Polkupyörän pumppu voisi olla sopiva työkalu.
86 on ilmeisesti sitä mallia, että putki menee ensin tankin korkille ja sitten laffiin. Kun uudemmissa mallissa on omat syötöt
Nopeasti näet, mitä tapahtuu. Alipainetta kehiin... meneekö tankin luukku lukkoon
painetta kehiin... aukeaako tankin luukku. Silloin jotain toimii
W124 300E -85
Suzuki GSX-R 1000 -04
Suzuki GSX-R 1000 -04
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Juu näin se vissiin on. kun muistelin tuota w201:stä ja siinä se ensiapuboxi irtoo kyllä.felmit kirjoitti:Niin on!epk kirjoitti:124:ssa ensiapun luukun alla on kiinteä hattuhylly, joten sitä kautta ei ilman murjomista pääse.
Mutta muistelen täällä joidenkin sieltä käsin silti päässeen... esim.
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?p=57893#57893 ja
http://mersuforum.net/forum/viewtopic.p ... 266#149266, josta selviää, ettei kaikissa malleissa reikää ole.
Joten, jos ei ole takaniskatukia, kannattaa reikä tutkia...
Omassani on myös takaniskatuet ja muistan ettei ensiapulaukun kohdalla ole reikää![]()
Kaiutimien kohdalla on, mutta akrobaatti saa olla jo näkemisen suhteen.
Ja keskulukitus kysymys on jäänyt auki?
Jos on, asiaa voisi auttaa takapenkin alta
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Meillä teki tänä syksynä ja talvena juurikin tuota samaa, tosin saattoi johtua pakkasistakin, eikä varsinaisesti minkään osan turpoamisesta. Purin pari viikkoa sitten tuon takakontin lukon irti ja pistin sen osiin, että sai putsattua vuosien saatossa sinne kertuneet muhjut pois ja rasvattua kunnolla. Sittemmin ei ole kränännyt.hannun1 kirjoitti:Pari kertaa on 124 :ssa tuo lukko jäänyt kiinni, mutta molemmilla kerroilla olen sen saanut auki, kun olen lämmittänyt lukkoa kuumailmapuhaltimella. Syynä jumimiseen on ollut lukkoakäyttävän vivun tarttuminen lukkoon kiinni. Vipu on muovia ja ilmeisesti turpoaa voiteluaineen tai jonkin muun takia, jolloin sovitteesta tulee tiukka eikä alipainesylinteri jaksa kääntää lukkoa auki. Pikkuisen kun on vivun reikää hionut suuremmaksi, niin taas on toiminut moitteetta.
Onko siulla, Marara1, mahollisuutta viiä autoa lämpimään talliin? Kun saisit auton taatusti sulaksi ja lämpöseksi, nuo nyt jumittavat lukon kilkkeet saaattaisivat alkaa pelaamaan, kun keskuslukkoa ränkkäis auki-kiinni muutaman kerran.
Ajossa, kukin vuorollaan:
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
w126 300 SEL -89
w124 300CE -90
w124 250D -90
w463 300GD -91 (OM606)
w168 A160 Avantgarde -01
w638 Vito 110CDI -03
Parempia aikoja oottamassa:
w123 200D -83 "talleissa ei tapahdu" since 2001
w124 200D -92
s124 E300 T 4matic -94
s210 E290 Turbodiesel Elegance -96 x2
w210 e280 4matic Classic -97
Elämäni ex: w123 230E automatic - 84 (2004-2020)
On mahdollisuus talliin, pari päivää tallissa ollut pitäis kyllä olla sulanut ja kuiva. CRC:tä, lämmitystä ja runnomista kokeiltu ei vaan mikään tunnu auttavan. Täytyy vielä tuossa viikonloppuna kokeilla vähän lisää. Jos ei tosiaan muu auta, niin sitten vilkun lasin kauttajackie kirjoitti:Meillä teki tänä syksynä ja talvena juurikin tuota samaa, tosin saattoi johtua pakkasistakin, eikä varsinaisesti minkään osan turpoamisesta. Purin pari viikkoa sitten tuon takakontin lukon irti ja pistin sen osiin, että sai putsattua vuosien saatossa sinne kertuneet muhjut pois ja rasvattua kunnolla. Sittemmin ei ole kränännyt.hannun1 kirjoitti:Pari kertaa on 124 :ssa tuo lukko jäänyt kiinni, mutta molemmilla kerroilla olen sen saanut auki, kun olen lämmittänyt lukkoa kuumailmapuhaltimella. Syynä jumimiseen on ollut lukkoakäyttävän vivun tarttuminen lukkoon kiinni. Vipu on muovia ja ilmeisesti turpoaa voiteluaineen tai jonkin muun takia, jolloin sovitteesta tulee tiukka eikä alipainesylinteri jaksa kääntää lukkoa auki. Pikkuisen kun on vivun reikää hionut suuremmaksi, niin taas on toiminut moitteetta.
Onko siulla, Marara1, mahollisuutta viiä autoa lämpimään talliin? Kun saisit auton taatusti sulaksi ja lämpöseksi, nuo nyt jumittavat lukon kilkkeet saaattaisivat alkaa pelaamaan, kun keskuslukkoa ränkkäis auki-kiinni muutaman kerran.

Sun kannattaa säätää pumpulta lähtevää tankoa pidemmäksi, jotta kääntää lukosta sellaista tinksiä tarpeeksi ja nappula koskettaa aukaisumekanismia paremmin, eikä mene huti. Samalla kannattaa käyttää lukko irti ja puhdistella rasvasta ja paskasta.tommy1 kirjoitti:mulla kanssa tehnyt pakkasilla,ettei ole auennut vaan nuppi on löysä eikä vastaa mihinkään,sulattelu/parkkihalli auttaa.ja jos esim talvella on menossa työkeikalle,ei tulis mieleenkään laittaa työkaluja 124:sen takaluukkuunon meinaan joskus etitty parkkihallia aamulla työkalut kontissa
Lukon nappulasta sellaiset 20 senttiä oikealle on luukku josta jöytyy pumppu ja työntötanko.
Työntötanko kiskaistaan ulos pidikkeestään.
http://www.aijaa.com/viewer.php?id=197854
Nostetaan tanko irti.
http://www.aijaa.com/viewer.php?id=197855
http://www.aijaa.com/viewer.php?id=197857
Tanko painetaan uraansa muutama milli ulospäin.
http://www.aijaa.com/viewer.php?id=197859
Pukataan tanko takaisin sisään.
http://www.aijaa.com/viewer.php?id=197860
Ajokit:
Fiat Ducato-98
Vectra D -06
DKW Hummel -61
Fiat Ducato-98
Vectra D -06
DKW Hummel -61
Jäätyminen voi tehdä tuon. Mulla jäätyi jouluaattona farkun lunkka kiinni ja nappi oli ihan hervoton, eikä avain auttanu asiaan sen kummemmin. Lunkka oli tosiaan sen tuntoinen, etten ensin uskonut sen olevan jäässä, mutta kokeilin kuitenkin sulattaa auton tallissa ja aikansa siellä lämmiteltyään lunkka aukesi kuin itsestään. Oli tiiviste jäätyny koko alalaidan matkalta ja se piti niin tiukasti lunkkaa kiinni, ettei se liikkunut yhtään, vaikka kuinka repi.
"Kerrotko ampujan epävirallisesti, Mersumiesten kesken?"
-Komisario Eero Jansson-
-Komisario Eero Jansson-
Omassa mersussa myöskin luukku pulmia talvisin, keskuslukitus kyllä avaa takakontin lukon, mutta avaus nappi on tunnoton eikä vapauta lukituskieltä.
Mutta tällä konstilla saan aina kontin auki = 2 henkilöä (jos ei kaukoohjattavaa lukitusta) lukot auki, kaikki luukut ja ovet kiinni, toinen kaveri kontin luokse painamaan avaus nappulan pohjaan, ja toinen kääntää kuskin ovesta ovet lukkoon, ovet lukossa, perämies vapauttaa luukun nupin, ja etumies kääntää lukot auki, nyt pitäisi takaluukun aueta nappulasta, jos ei ekalla yrittämällä, niin vähän toistoa. Toimii ainakin omassa 124:ssä..
Mutta tällä konstilla saan aina kontin auki = 2 henkilöä (jos ei kaukoohjattavaa lukitusta) lukot auki, kaikki luukut ja ovet kiinni, toinen kaveri kontin luokse painamaan avaus nappulan pohjaan, ja toinen kääntää kuskin ovesta ovet lukkoon, ovet lukossa, perämies vapauttaa luukun nupin, ja etumies kääntää lukot auki, nyt pitäisi takaluukun aueta nappulasta, jos ei ekalla yrittämällä, niin vähän toistoa. Toimii ainakin omassa 124:ssä..
Auto oli M-B 200D W124. vm93
Ja M-B 200D W123. vm79
Ex: M-B 190B 2.0 W201. vm86.
--Niillä tehään mitä on--
Ja M-B 200D W123. vm79
Ex: M-B 190B 2.0 W201. vm86.
--Niillä tehään mitä on--