Mistä taakkateline CLK -04 (W209):ään?
Mistä taakkateline CLK -04 (W209):ään?
Pitäisi löytää taakkateline autoon, mutta ei tunnu mistään löytyvän.
Veholta olen pyytänyt sellaista, mutta olen jo 1 1/2 kuukautta odottanut, eikä sitä kuulu, joten nyt myös vaihtoehtoinen alkaa kiinnostamaan.
Veholta olen pyytänyt sellaista, mutta olen jo 1 1/2 kuukautta odottanut, eikä sitä kuulu, joten nyt myös vaihtoehtoinen alkaa kiinnostamaan.
Kyllä minä yrittäisin vain saada vehon toimintaan jollakintavalla vauhtia.
Ei minulle tule mitään muutakaan ostopaikkaa mieleen.
Vehollahan se toiminta tämmöisissä tapauksissa on yleensä semmoista, että he lupaavat soittaa kun tavara on saapunut, mutta soittoa ei koskaan kuulu ja sitten kun kyllästyt odottamaan ja menet käymään paikanpäällä niin tilattu tavara olisi ollut noudettavissa jo useampi viikko sitten.
Minulle kävi vastaavalla tavalla CLK:n tekstiilimattosarjan kanssa, eli se luvattu SOITTO
asiakkaalle unohtuu ihmeen helposti. 
Ei minulle tule mitään muutakaan ostopaikkaa mieleen.
Vehollahan se toiminta tämmöisissä tapauksissa on yleensä semmoista, että he lupaavat soittaa kun tavara on saapunut, mutta soittoa ei koskaan kuulu ja sitten kun kyllästyt odottamaan ja menet käymään paikanpäällä niin tilattu tavara olisi ollut noudettavissa jo useampi viikko sitten.
Minulle kävi vastaavalla tavalla CLK:n tekstiilimattosarjan kanssa, eli se luvattu SOITTO

Mercedes CLK 230 kompura -99
Toyota tercel -84 (meni paaliin)
Ex. porsche 911 coupe 2.7l
Mersut ja Porschet miehen tiellä pitää.
Toyota tercel -84 (meni paaliin)
Ex. porsche 911 coupe 2.7l
Mersut ja Porschet miehen tiellä pitää.
Vaihtoehtoisesti voit valita summamutikassa jonkun saksalaisen Mercedes-Benz-diilerin numeron ja pyytää heitä lähettämään sinulle dachträgerin. EU-rahti kun on kohtuullisen edullinen ja EU-maksu vaivaton. B6 685 0265 (jonka ymmärtäisin olevan 209-korin coupen taakkateline) näyttää maksavan Saksan hinnastossa 193,00EUR
-T
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
Thulelta varmaan saa vähän edullisemmin kuin merkin oma. Eikä varmasti ole huonompi yhtään.
OT: Bongasin Rukalla jouluna myös 911 carrera 4:sen jossa myös Thulen telineet ja iso suksiboxi! Puikoissa n. 60 v. pariskunta.
OT: Bongasin Rukalla jouluna myös 911 carrera 4:sen jossa myös Thulen telineet ja iso suksiboxi! Puikoissa n. 60 v. pariskunta.

EX - W 211 220 CDIA - 04
EX- W 203 200 CDIA -03
EX- W 201 190E -91
EX- W 123 230 E-85
EX- W 203 200 CDIA -03
EX- W 201 190E -91
EX- W 123 230 E-85
Mahtaakohan he myydä Saksan ulkopuolelle..siis ainakaan viralliset Mersuliikkeet?!eerola kirjoitti:Vaihtoehtoisesti voit valita summamutikassa jonkun saksalaisen Mercedes-Benz-diilerin numeron ja pyytää heitä lähettämään sinulle dachträgerin. EU-rahti kun on kohtuullisen edullinen ja EU-maksu vaivaton. B6 685 0265 (jonka ymmärtäisin olevan 209-korin coupen taakkateline) näyttää maksavan Saksan hinnastossa 193,00EUR
Meinaan vaan että ainakin Audin ja BMW:n kohdalla pitävät aika tiukkaa linjaa sen suhteen että eivät toimita tavaraa jos tilaajan kotimaasta löytyy myös merkin edustus.
Joo..mutta sitten kysyjän probleemaan..
Kokemuksesta tiedän että merkkiliikkeiden toimintaan saa yllättävän hyvin vauhtia sillä että ottaa yhteyttä maahantuojan pääkonttorille ja antaa palautetta.
Itseasiassa..omien kokemusten perusteella pääkonttorilla ovat tuntuneet olevan suorastaan mielissään siitä että palautetta tulee..ja käytännössä aina he ovat myös panneet asioihin vauhtia.
Mutta äkkiseltään voisi olla nopein ja edullisin ratkaisu kääntyä jonkun tunnetun taakkatelinemerkin (Thule jo olikin esillä) edustuksen puoleen ja hoitaa asia sitä kautta..veikkaan että homma hoituu suht nopeasti ja luultavasti myös edullisemmin.
Jo senkin takia että äkkiseltään samantyyppinen kiinnityssysteemi löytyy useista muistakin automerkeistä..muistini mukaan ainakin joissakin Audi- ja Opel-malleissa on hyvin samantyylinen telineen kiinnitys kuin CLK:ssa, joten alan liikkeestä saattaisi hyvinkin löytyä sopiva teline vaikka hyllystä.
("exiä" SLK230K,CLK W209 Avantgarde, BMW335i coupe,Porsche 911 Carrera coupe, Porsche Boxster 987)
- Porsche Cayman S-
- Porsche Cayman S-
Ok..tuli vain mieleen siitä että kun joskus yritin Audiin saada jotain palikkaa Saksasta Suomen sijaan niin vastaus oli johdonmukaisesti "ei" ja perusteluna "ota yhteys paikkakuntasi Audi-myyjään".
NO, löytyihän niitä originaaleja Audi-palikoitakin sitten ulkomailta edullisesti ja nopeasti..muttei tosin virallisen jälleenmyyjän kautta.
NO, löytyihän niitä originaaleja Audi-palikoitakin sitten ulkomailta edullisesti ja nopeasti..muttei tosin virallisen jälleenmyyjän kautta.
("exiä" SLK230K,CLK W209 Avantgarde, BMW335i coupe,Porsche 911 Carrera coupe, Porsche Boxster 987)
- Porsche Cayman S-
- Porsche Cayman S-
No niin, siinähän nyt sit sellainen olis ollu.karira kirjoitti:olikos tässä ollut... www.nettivaraosa.com Osa Id: 492919

Kuten sanottu: kun antaa palautetta oikealle taholle ja riittävän vastuullisessa asemassa olevalle henkilölle niin useimmiten homma alkaa toimimaan..PetriCLK kirjoitti:No niin, puolentoista kuukauden odotus ja palautteen lähettäminen jälkimarkkinointipäällikölle tekivät tehtävänsä. Taakatelineet ovat takakontissa odottamassa ensimmäistä rahdinkuljetusta.
Itse olen käyttänyt tuota palautetta "pääkonttorille" useampaan kertaan..ja useamman automerkin kohdalla..ja aina on toiminut!
Parhammillaan jälkimarkkinointipäällikkö soitti jälkikäteen kahdesti, tiedustellakseen onko palautteen mukainen asia hoidettu ja jos on niin , miten se hoidettiin.
Kilpailu lienee kovaa ja ainakin "pääkonttoritasolla" se asia myös tuntuu kiinnostavan.
No, palautteen kanssa pitää muistaa aina myös se, että positiivistakin palautetta pitää antaa..ei aina vain sitä negaa.
- Porsche Cayman S-
- Porsche Cayman S-