Eli auto w123 200d vm 84,diesel pumppua on ruuvattu sieltä taka kannen alta ja tarvitsisin tietoo mikä ruuvi vaikuttaa mihinkin.
Ja tietysti jos on jotain perussäätö niille ruuveille,niin olis kiva.
Kiitos etukäteen.
Apua tarvitaisiin pumpun säätö ruuvien tietoo
Apua tarvitaisiin pumpun säätö ruuvien tietoo
Antti. puh 040-5008957
Esa H. kirjoitti:Auttaisiko tuo kuva, poimittu joskus foorumilta..
[ [url=http://img329.imageshack.us/img329/1515/kuva149ck9.th.jpg] ][/URL]
Paljonkin ,onko perus-säädöistä hajuakaan/vai pitääkö turvautuu diesel pajaan.
Antti. puh 040-5008957
Itsellä ei ole kokemusta ruuvauksesta, mutta eiköhän täältä foorumilta ohjeita ala hiljakseen tippumaan..joopa joo kirjoitti:onko perus-säädöistä hajuakaan/vai pitääkö turvautuu diesel pajaan.
Eli puheenvuoro asiantuntijoille

w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=38436
Jos sitä on joku käynyt sormeilemassa, eikä ole tietoa miten on sormeiltu, niin helpointa on laittaa se pajalle.
Mikäli ainoa ongelma on, että se savuttaa liikaa, niin sitten tuon ohjeen mukaan syötön säätö pienemmäksi.
Jos sitä on joku käynyt sormeilemassa, eikä ole tietoa miten on sormeiltu, niin helpointa on laittaa se pajalle.
Mikäli ainoa ongelma on, että se savuttaa liikaa, niin sitten tuon ohjeen mukaan syötön säätö pienemmäksi.
Lisää tietoa: www.skg.fi