
Neuvoja keltanokalle?
Neuvoja keltanokalle?
Ostin hiljattain w123 200d pappamersun, josta olisi tarkoitus alkaa vääntämään edustuskelpoista johtotähteä. Onko järkeä alkaa siirtämään 300TD farmarista tekniikkaa kyseiseen autoon? Lisäksi korin käyn läpi, maalautan ja jotkut komiat vanteet on pakko saada alle. Vinkkejä, neuvoja ja pilkkaa tänne! 

MB w123
Re: Neuvoja keltanokalle?
Tervetuloa foorumille.Leiska22 kirjoitti:Onko järkeä alkaa siirtämään 300TD farmarista tekniikkaa kyseiseen autoon?

On siinä minusta järkeä


Vaihtoon menee samalla perämurikka. 200sen perävälitys on turhan tiheä voimakkaammalle koneelle.
Jarruthan on 200d vs. 300d samat.
Re: Neuvoja keltanokalle?
On siinä minusta järkeä
. Mikäli tekniikka on turbo. (300TD on diesel farkku. TDT on turbodiesel farkku.)
Miksei muutenkin. Mutta lisäteho ei ilman turboa ole kovinkaan suuri.
Tekeehän yksi sylinteri+tuhat kuutiota jo vaikka mitä
?
Ainakin kun nykyinen mylly on kokenut pitkän taksin uran
Mutta mitä tarkoittaa 300td tuo t?
Turbonhan minä haluan


Tekeehän yksi sylinteri+tuhat kuutiota jo vaikka mitä



Turbonhan minä haluan

MB w123
Re: Neuvoja keltanokalle?
Nimenomaan farmaria, tarkemmin Transport und Touristik. Virallinen mallimerkintähän on 300 TD Turbodiesel.Leiska22 kirjoitti: Mutta mitä tarkoittaa 300td tuo t?
Turbonhan minä haluan
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi