Moi olipa mukavaa kun löysin sivustoille. Ostin 124 200 kaasariauton ja löysin jo sivustoilta tietoa kaasarin toiminnasta oli vähän onkelmaa kun oli öljyt kaasarista kateissa. Mutta kysyisin tietoa pystyykö vaihtamaan päikseen lukkopesät kun on kuskin lukko ilmeisesti väljyyttään jumittunut. Tarkoitus olisi ottaa apukuskin puolelta? Toinen kysymys koskee pyyhkijää kun se tihkulta nollaasentoon siirtyessään jää nokottämään kuskin silmien eteen.
Toisin sanoen ei mene oikelle puolelle alas ollenkaan. Tuli jo tuossa mieleen olisiko mahdollista että joskus moottori vaihdettu ja kytketty sähköt väärinpäin vai olisiko relevika tai viiksi tai rajakytkin luistanut väärään paikkaan. Tihkuasennossa kyllä kiltisti niiaa alas asti ja siitä pelkääjän puolelle. Onko kokemuksia? Muuten olen ollut tyytyväinen hankintaan nöyrä hitaasti kiiruhtaja mutta pelleissä on alkavaa ruostevikaa jota kevään mittaan kunnostelen. Löytyi halvalla n.300tkm dokumentoitu yksilö ja kävi niin kuin aikoinaan Sulo Vilenille ettei voinut olla ostamatta kun halvalla sai. Hyvää vuoden alkua kaikille ja kiitos etukäteen kommenteista.
UUSI MERSUMIES KYSELEEPI TIETOA 124
Roisto kirjoitti:Jos lukkopesät vaihtaa päikseen, kannattaa tukkia jollain vedenpoistoaukot tai niistä tulee täyttöaukkoja.
w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)