Tuossa melkein naapurissa asuu tänä vuonna 92 vuotta täyttävä mersumies. Olin aamulla raapimassa jäätä 123:n lasista, kun hän tuli (reippaasti kävellen) paikan päälle juttelemaan. Sanoi että alkaa olla aika luopua tuosta hänen nykyisestä 80-luvun (190) Mersusta. Ajattelin että jaahas - isännän ajokortti taitaa mennä vanhaksi. Vaan ei mitään. Nykyinen Mersu on kuulemma käynyt laiskaksi ja uuden osto on suunnitelmissa! Tuli siinä mieleen, että taitaa pappa olla Suomen vanhin mersumies. Ja reippaasti ajelee pitkiä matkoja päivässä, tansseihin ja bingoon ja muihin harrastuksiin. Jos ei tietäisi että syntymävuosi on 1915, niin luulisi ilman muuta 65-vuotiaaksi. Aika harvinaisuus kieltämättä. Ja vauhti senkun paranee Mersun vaihtuessa uuteen.
Tietääkö joku vielä vanhemman mersumiehen?
Suomen vanhin mersumies?
- Kestotähti
- Mersumies

Tuossa 150m päässä asuu about 75-85 vuotias pappa, jolla on musta 190. En tiedä millä koneella, mutta kovin on kiiltävän ja hyväkuntoisen näköinen, ja ei varmastikkaan ole paljoa ajettu. Ajaa autolla ehkä kerran kuussa. Aina silloin tällöin näkyy ajavan tiellä.
Tuli pappa ihastelemaan minun ässääni kun vahasin kesällä. Katseli sisälle ja sanoi, että "varmaan ollut ollut jollain diplomaatilla, kun on tuota jalopuuta ja komean näköiset penkit".

Tuli pappa ihastelemaan minun ässääni kun vahasin kesällä. Katseli sisälle ja sanoi, että "varmaan ollut ollut jollain diplomaatilla, kun on tuota jalopuuta ja komean näköiset penkit".
w126 300SE 1986
w116 450SE 1975
w116 450SE 1975