Mistä väyryseen helmalevikkeet?Löyty!!!

Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Studis1
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 81
Liittynyt: Ke 26.07.2006 11:38
Paikkakunta: Tornio

Mistä väyryseen helmalevikkeet?Löyty!!!

Viesti Kirjoittaja Studis1 »

Elikkä helmamuovit meinasin laittaa kun on hopianvärisessä piilissä vielä noi mustat helmat.Ihan sellaisia perusmalleja joita on vakiona vissiin uudemmassa mallissa kun mun pirssissä.Suomesta veholta?? Löysin nettivaraosa.com id:429232 rovaniemen hepulla taitaa olla.Pitääpä kilauttaa kaverille.
Viimeksi muokannut Studis1, Ti 09.01.2007 16:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
[b]W210 Avantgarde E230 -97[/b] Nissan Sunny B11 -86 Volvo Pv 544G Special -66 EX. W124 200B -90
Avatar
maxy
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 92
Liittynyt: Su 28.11.2004 20:35
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja maxy »

Terve!

Itse lähtisin purkaamoilta kyselemään, koska ne faceliftin omat menee melkein heittämällä paikoilleen! Muistaakseni Jussi70 on myös kaupitellut lasikuidusta tehtyjä (korjaa Jussi jos olen väärässä :oops: ) ja kyllähän Veholtakin varmasti löytää, mutta pidä se viimeisenä vaihtoehtona, jos haluat pitää budjetin alhaisena! Nämä tulee ekana itselle mieleen...

T: Maxy
Avatar
MasaMbW124
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1703
Liittynyt: Ma 07.11.2005 19:02
Paikkakunta: Tampere [Kangasala]

Viesti Kirjoittaja MasaMbW124 »

ne liftin helmat ei mee sitten heittämällä :roll:
W124: 200e '88 tuning/hifi ikuisuusprojekti
W204: 220cdi '07
Avatar
maxy
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 92
Liittynyt: Su 28.11.2004 20:35
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja maxy »

ne liftin helmat ei mee sitten heittämällä
No mikäs niissä nyt niin lujaa vastusti?? Eipä ne mulla kovin lujaa vastaan laittaneet asentaa "ei faceliftiin"! Mulla napsahti etuoven edessä olevan pikkulistan alla oleviin kiinnikkeisiinkin suoraan ja takana sama homma, alla ei ollut valmiita kohtia kiinnikkeille, muttei ottanut oikeastaan mistään vastaankaan! En voi väittää, että olisi ollut kova homma modata omaan autoon!

T: Maxy
Avatar
jussi70
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 332
Liittynyt: Su 17.10.2004 17:52
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja jussi70 »

Noh, pitäiskö se minunkin ottaa osaa keskusteluun...olen kylläkin puolueellinen tähän keskusteluun :)

Tottahan on kuten maxy sanoi, saahan ne alkuperäiset facelift mallin helmamuovit käymään vanhakoppaseen. Eli nehän käy kun reijittää ne auton alta päin tulevat ruuvit uusiksi, noin kymmenkunta ruuvia per puoli.

Syy miksi kauppaan tätä "vanhakoppaisen helmasarjaa" on juurikin tuo asennetavuus, tämä sarja sopii paremmin ei mitotettavaa/porattavaa. Ja toinen syyhän on tieten hinta. Sarja maksaa alle puolet alkuperäisten hinnasta.
Jos ostat käytetyt purkaamolta, varmistu että kiinnikkeet ja listat ovat mukana ne kun maksaa kolminumeroisen summan.

Tokihan minäkin voin myydä sarjan. :wink:
W212
Vastaa Viestiin