No kun on uudet vakioiskarit joka nurkassa, niin ei malttais tipauttaa tuota 45mm, vai onko siitä haittaa?? Nyt gurut vastauksia pliiz!!
Auto on 190D -86, vielä sen verran ehjä, että tekis mieli parantaa.. :)
W201 madallusjouset, mistä muita kuin -45mm
Höpö höpö..KaiM kirjoitti:-45mm on turhan paljo w201:ssä joku sopiva madallus max. -30mm niin sillä pystyy viel ajamaan talvellakin ja huonompiakin teitä pitkin.
Entinen w201 meni ns.pilalle kun sinne heitti -40mm vieterit. Onhan se kivan näkönen mutta ajettavuus on kaikkea muuta kun kiva.

Zalbeer@hotmail.com
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."
Ei ole mulla autoa ei, mutta siitä viis mä välitän..
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."
Ei ole mulla autoa ei, mutta siitä viis mä välitän..
Omassani alla todella reilu madallus, (reippaasti yli -40mm) ja on muuten ilo ajaa! Siis maantiellä ja tiellä missä ei ole sen suurempia kuoppia. Ei kallistele eikä heilu tuumaakaan tuulessa
JA näyttäähän se hyvältä
Vakio iskareillahan maximi madallus on se -40. Muuten korkkaa iskarit kun niissä ei jousto varaa. Millä koneella se sun auto on? Mulla olis yhdet joutilaat "kakssataseen myynnissa. Kuin uudet.
Jos kiinnostaa niin janileino1006@hotmail.com

Vakio iskareillahan maximi madallus on se -40. Muuten korkkaa iskarit kun niissä ei jousto varaa. Millä koneella se sun auto on? Mulla olis yhdet joutilaat "kakssataseen myynnissa. Kuin uudet.
Jos kiinnostaa niin janileino1006@hotmail.com
- THOOOOOONNI
- Vakiokalustoa