kokemuksia c 280 w202
kokemuksia c 280 w202
elikkä kokemuksia kaivattaisiin c280 w202:sta ja automaattina (jos manuaalina koskaan valmistettukkaan)`??!!
minkälainen ajossa? paljon vetää löpöä satkulla? onko kone jäsy ja miten vaihdelaatikko pelittää onko ns tyyppivikoja??
minkälaiset suoritus arvot 0-100 km/t yms yms
mitä kannattaa huomioida kyseistä mallia ostaessa!
muutenkin kehut ja haukkumiset kyseisestä mb mallista
kiitokset jo etukäteen!
minkälainen ajossa? paljon vetää löpöä satkulla? onko kone jäsy ja miten vaihdelaatikko pelittää onko ns tyyppivikoja??
minkälaiset suoritus arvot 0-100 km/t yms yms
mitä kannattaa huomioida kyseistä mallia ostaessa!
muutenkin kehut ja haukkumiset kyseisestä mb mallista
kiitokset jo etukäteen!
Ei siinä kettään niin palataan :)
On valmistettu sekä manuaalina, että automaattina.
Ainakin manuaalina kulkee ihan kohtuullisesti.
Ajossa ei niin jämerä kuin vanha kunnon 124 kunnossa ollessaan. Melutaso mersuksi aika korkea.
Koneen tyyppivikana haurastuvat puolanjohdot jotka aiheuttaa sittemmin sytytyshäiriöitä.
Yleisesti w202 mallia ostaessa kannattaa huomioida mahdolliset ruoste, abs ja airbag-viat joista löytyy tarkempaakin tietoa tältä foorumilta.
Eritoten pohja taka-akselin etupuolelta mätänee + ovet tiivisteiden alta.
Vetää bensaa seka ajossa sen 10 ---> litraa, matkassa voi päästä johonki 8 ku ajaa nätisti.
0-100 ~8sekuntia.
Kokonaisuutena kunnossa ollessaan ihan ripeä käyttöauto.
Ainakin manuaalina kulkee ihan kohtuullisesti.
Ajossa ei niin jämerä kuin vanha kunnon 124 kunnossa ollessaan. Melutaso mersuksi aika korkea.
Koneen tyyppivikana haurastuvat puolanjohdot jotka aiheuttaa sittemmin sytytyshäiriöitä.
Yleisesti w202 mallia ostaessa kannattaa huomioida mahdolliset ruoste, abs ja airbag-viat joista löytyy tarkempaakin tietoa tältä foorumilta.
Eritoten pohja taka-akselin etupuolelta mätänee + ovet tiivisteiden alta.
Vetää bensaa seka ajossa sen 10 ---> litraa, matkassa voi päästä johonki 8 ku ajaa nätisti.
0-100 ~8sekuntia.
Kokonaisuutena kunnossa ollessaan ihan ripeä käyttöauto.
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Mercefreaken jopa sanoo, että 0-100 taittuu automaatilla nopeammin,Jube kirjoitti:Ainakin manuaalina kulkee ihan kohtuullisesti.
" Akselerasjon 0-100 km/t manuelt: 9,0 sekunder
automat: 8,5 sekunder".
Ja samoin päin on luvut myös W124:n kanssa tuolla koneella. Selitys tietenkin voi olla, että kakkosvaihde yltää yli tuon kriittisen 100 km/h, jos manuaalissa pakottaa vaihtamaan kolmoselle.
Kyllä nuo kunnossa ollessaan ihan siedettävästi kulkee. Itsellä sama vakiomoottori W124:n keulilla automaatin jatkona ja kyllä sillä kirkkaasti alle kahdeksan sekunnin satasen ottaa
- IsoE
- Mersumies
- Viestit: 1338
- Liittynyt: Pe 07.11.2003 21:36
- Paikkakunta: Täs pellon reunalla
- Viesti:
En tiedä tarkoitetaanko facelift V6 moottorista vaiko sitä vanhempaa suoraa kutoskoneista.
Kiihtyvyys n.9s. käytännössä automaatilla(farkku). Siihen asti se kulkupuoli onkin ihan ok, mutta 100km/h ylös päin se sitten ei enää kuljekkaan mihinkään. Ei ainakaan vakio 197hv voimin. Kulutus alle 11l(ei syö löpöä vaan bensaa ) ajoi vaikka kokoajan kaupunkia. Matka-ajossa meni 8.4l minimissään. Itselläni n.15tkm kokemusta -97 V6 S202:sta.
Ruostetta löytyy aika varmasti takaluukun napin ympäriltä ja ovien tiivisteiden välistä. Ei näy ehkä päälle päin mutta esim. sen takaluukunnapin ympärys saattaa olla sisäpuolelta syöpynyt. Sama koskee ovien tiivisteitä eli kun ne ottaa irti niin saumat ovat ruskeat. Ajo-ominaisuuksista vielä että ei sytyttänyt itseäni yhtään. 124:nen tuntuu autolta vaikka olisi puolet enemmän ajettu. Ehkä C36 tai C43 olisivat sitten parempia ajoltaan.
Tuommoista tuli mieleen...
Kiihtyvyys n.9s. käytännössä automaatilla(farkku). Siihen asti se kulkupuoli onkin ihan ok, mutta 100km/h ylös päin se sitten ei enää kuljekkaan mihinkään. Ei ainakaan vakio 197hv voimin. Kulutus alle 11l(ei syö löpöä vaan bensaa ) ajoi vaikka kokoajan kaupunkia. Matka-ajossa meni 8.4l minimissään. Itselläni n.15tkm kokemusta -97 V6 S202:sta.
Ruostetta löytyy aika varmasti takaluukun napin ympäriltä ja ovien tiivisteiden välistä. Ei näy ehkä päälle päin mutta esim. sen takaluukunnapin ympärys saattaa olla sisäpuolelta syöpynyt. Sama koskee ovien tiivisteitä eli kun ne ottaa irti niin saumat ovat ruskeat. Ajo-ominaisuuksista vielä että ei sytyttänyt itseäni yhtään. 124:nen tuntuu autolta vaikka olisi puolet enemmän ajettu. Ehkä C36 tai C43 olisivat sitten parempia ajoltaan.
Tuommoista tuli mieleen...
Ex:
204.208
124.083
124.036
201.028
202.089
204.208
124.083
124.036
201.028
202.089
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 283
- Liittynyt: Pe 16.04.2004 11:07
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Richard Leijonamieli
- Sisäänajossa
- Viestit: 9
- Liittynyt: To 18.10.2007 16:09
- Paikkakunta: Vantaa
Jube kirjoitti:On valmistettu sekä manuaalina, että automaattina.
Ainakin manuaalina kulkee ihan kohtuullisesti.
Ajossa ei niin jämerä kuin vanha kunnon 124 kunnossa ollessaan. Melutaso mersuksi aika korkea.
Koneen tyyppivikana haurastuvat puolanjohdot jotka aiheuttaa sittemmin sytytyshäiriöitä.
Yleisesti w202 mallia ostaessa kannattaa huomioida mahdolliset ruoste, abs ja airbag-viat joista löytyy tarkempaakin tietoa tältä foorumilta.
Eritoten pohja taka-akselin etupuolelta mätänee + ovet tiivisteiden alta.
Vetää bensaa seka ajossa sen 10 ---> litraa, matkassa voi päästä johonki 8 ku ajaa nätisti.
0-100 ~8sekuntia.
Kokonaisuutena kunnossa ollessaan ihan ripeä käyttöauto.
Mihinkähän hintaluokkaan nuo puolanjohdot sijoittuvat jos niitä on tarve uusia?
- Richard Leijonamieli
- Sisäänajossa
- Viestit: 9
- Liittynyt: To 18.10.2007 16:09
- Paikkakunta: Vantaa