mielipiteitä w124 E-mallin valoista

Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
antti.k
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

mielipiteitä w124 E-mallin valoista

Viesti Kirjoittaja antti.k »

kertokaapa arvon raati, että tekeekö noilla kristallivaloilla mitään? Siis valoteholtaan. Kuulin sellaista väitettä että niillä ei näe yhtään mitään ja valokuvio on vähintäänkin outo sekä sellaista väitettä että valokuviot on täysin väärän kätiset.
kun nuo orggis lasit on aika heikolla hapella niin voisi kerralla laittaa vähän paremman näköistä linssiä, mutta koska kilometrejä kertyy niin ei kovin heikoilla viitti ajella.
mersusi tuntuu paremmalta, jos ostat toiseksi volvon...
kustomi
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti

Viesti Kirjoittaja kustomi »

Onkohan näillä arvostelijoilla kristallit omassa autossa... :roll:
Minä oon ainakin pärjännyt ihan hyvin kristalleilla, eikä ne näytä tietä yhtään huonommin kuin alkuperäiset. Valokuviokin on ihan oikea kätinen. :D
CLS 350d Bluetec Shooting Brake
Hannuk
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja Hannuk »

omasta mielestä ne on ainaki ollu hyvät, ja ihan hyvin niillä näkee:) pistää vaan kunnon polttimot. ja onhan ne ennenkaikkea hyvän näköset :lol: ite oon mietiskelly että kesällä iskis xenonit nuihin 8)
S210 320cdi Avantgarde -01
ex. W124 250D -86
gbc
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti

Re: mielipiteitä w124 E-mallin valoista

Viesti Kirjoittaja gbc »

antti.k kirjoitti:kertokaapa arvon raati, että tekeekö noilla kristallivaloilla mitään? Siis valoteholtaan. Kuulin sellaista väitettä että niillä ei näe yhtään mitään ja valokuvio on vähintäänkin outo sekä sellaista väitettä että valokuviot on täysin väärän kätiset.
kun nuo orggis lasit on aika heikolla hapella niin voisi kerralla laittaa vähän paremman näköistä linssiä, mutta koska kilometrejä kertyy niin ei kovin heikoilla viitti ajella.
´laitoin omaan w202 viime kesänä kristallit..ja valoltaan huonommat kuin vakiot mutta paljon hienommat tietenki ja se riittää minulle....auto muutenki vain kesäkäytössä niin ei niin kauheasti pimeässä tule ajeltua,siinä minun mielipiteet kyseisistä.....ei luulis hirveää eroa olevan w124 kristalleihin
-MB W124 500E- CBZ

Eksit:
MB E55 -03 Kleemann K4
S124 E280 -96
C32 AMG 2004
500E -92 ja nykyinen
C36 AMG -95
1 TUSINA w124
4kpl w123 (Paras malli)
MasaMbW124
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja MasaMbW124 »

ite en kristalleja omista, ainakaan vielä.. mutta mitä oon täältä foorumilta saanut ymmärtää, niin niissä olis eroja, eri tehtaalta tulee, ja toisilla näkee, toisilla ei :roll:
W124: 200e '88 tuning/hifi ikuisuusprojekti
W204: 220cdi '07
antti.k
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

kristallit

Viesti Kirjoittaja antti.k »

Hannuk kirjoitti:omasta mielestä ne on ainaki ollu hyvät, ja ihan hyvin niillä näkee:) pistää vaan kunnon polttimot. ja onhan ne ennenkaikkea hyvän näköset :lol: ite oon mietiskelly että kesällä iskis xenonit nuihin 8)
minkä valmistajan kristallit sulla oikeen on? ulkonäöllisessä tarkoituksessa on tarkoitus itelläkin laittaa, mutta kun kuitenkin kilometrejä tulee niin ei orggiksia heikompia viitti laittaa
mersusi tuntuu paremmalta, jos ostat toiseksi volvon...
Juhis.
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti

Viesti Kirjoittaja Juhis. »

ssdesign kirjoitti:Onkohan näillä arvostelijoilla kristallit omassa autossa... :roll:
Minä oon ainakin pärjännyt ihan hyvin kristalleilla, eikä ne näytä tietä yhtään huonommin kuin alkuperäiset. Valokuviokin on ihan oikea kätinen. :D
Ainakin yhdellä "arvostelijalla" on tossa C124:ssä kirkaslasiset :wink: Puunlatvat, tien yläpuolella olevat liikennemerkit ym. näkee pirun hyvin, mutta pimeällä ajettaessa liikenneturvallisuuden kanssa noilla ei ole mitään tekemistä.

Allekirjoittaneella vain kesäkäytössä. Ja esim. katsastusmies ei löytänyt noista mitään valokuvioita... (enkä kyllä oo suuremmin löytäny itekkään, valokuvion yläraja valoissa on, mutta se on noin 2 metriä ylempänä kun normaalivaloissa...tullukkin ajettua lähinnä huomiovaloilla). Valotehoa ei kuitenkaan niin paljoa että vastaantulijat valoja vilkuttelisivat. :lol: tai sitten se jakautuu niin laajalle alueelle.

...mutta ehkä noita on parempiakin olemassa...
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955