Helmaa.

Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
ArPi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Helmaa.

Viesti Kirjoittaja ArPi »

Mistähän saisi w123:seen Etu- ja sivuhelmoja. Jotain siistejä ei mitään japsituninki helmoja.
Tuli ympyrä ja tähti, Siitä se elämä lähti...

S204 200cdi -08
ex.S202 180 -00
ex.S202 250TDT Uncle-Benz -97
ex.Mercedes W123 2,5 turporiisseli -83
Stuba
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja Stuba »

Tuolla on ainaki jotain tarjolla:
www.streettuningcar.net
S202 220 CDI Äsprit
joop79
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja joop79 »

meinasitkos juuri helmat tempasta w123een? tai pikemminki peittää alkuperäiset jollaki muovi/lasikuitu härpäkkeillä?

en mie tiukka pipo ole, mutta en ole vielä nähny yhtään siistiä toteutusta tuohon korimalliin.........

ja tämä on vain minun mielipide :wink:
MersuMies kolmannessa polvessa..........

w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
petska
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja petska »

Olen kans sitä mieltä et 123 mese on paras orkkiksena...aito kromikeula...jättää noi tingel tangel jutut vaan suosiolla uudemmille :)
Itse tein ja säästin
meze1
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja meze1 »

T.K kirjoitti:Tuolla on ainaki jotain tarjolla:
www.streettuningcar.net
Jos tuolta haluaa, niin hankaluuksiin joutuu.. niin minä ainakin sivuhelmojen kanssa.... Selvisi jotensakin, mutta monen mutkan kautta. :roll:
MB 220cdi 4matic W214
Jaguar XF 2.2d
EX- MB 180 cgi W204
EX- MB 270cdi S211
EX- MB 200 kompura C209 "Rouvan coupe"
EX- Toyota Yaris
EX- Volvo S60
EX- MB 200 cdi W211
EX- MB 270cdi W163 "Jykevä juna, joka vain puski eteepäin..."
EX- MB 290TD W210 "Halvin kulkupeli ikinä, uskollinen tiennielijä. Suosittelen kaikille lämpöisesti"
EX- BMW E34 520B
EX- MB 190 W201
EX- VW Transporter T3-type 2
EX- MB 230E W124"Ikirakas oma"
EX- Nissan Bluebird 2.0i vm91
EX- Ford Taunus vm81
Piohiiri
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Re: Helmaa.

Viesti Kirjoittaja Piohiiri »

ArPi kirjoitti:Mistähän saisi w123:seen Etu- ja sivuhelmoja. Jotain siistejä ei mitään japsituninki helmoja.

mulla olis etupuskuri, takahelma, sekä helmat w123.. farkussa olleet..
hyvässä kunnossakin ei puutu mitään lasikuidun palasia.. ei paljoa tarvii tehdä mitään pohjia.. olis myynnissäkin.. :) jos joku tahtoo niin tarjota saa.. kuviakin voin lähettää.. samoin olis vanteetkin 16 tuumaset alut.. 225/50 r16 campiron 50 GT radial kumeilla.. ja 5 lovista lootaa.. ja vakio nopeuden säädintä jne.. koira verkkokin löytys :shock:
Voihanrontti
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja Voihanrontti »

Onko se nyt ihan välttämätöntä tuohon korimalliin asentaa kaikenmaailman tingentangeleja. sehan on klassikko!
Think Locally, Fuck Globally
Piohiiri
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja Piohiiri »

petska kirjoitti:Olen kans sitä mieltä et 123 mese on paras orkkiksena...aito kromikeula...jättää noi tingel tangel jutut vaan suosiolla uudemmille :)
no joo.. mut saanen huomauttaa että w123 kin on joskus ollu..
uusi, hieno ja jopa kallis.. klassikkohan se kyllä on..
ja tingetangelin yleensä laitetaan uusiin..
mutta minun yksilössä on ollut noi samat tingetangelit yli 12 vuotta..
jolloin noi tinge tangelit on varmasti sopinut ja ollut monelle mieleen..
ja ovat jopa vieläkin hyvässä kunnossa.. joka kertaa varmaan jotain osien laadusta..
petrikar
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja petrikar »

meze1 kirjoitti:
www.streettuningcar.net
Jos tuolta haluaa, niin hankaluuksiin joutuu.. niin minä ainakin sivuhelmojen kanssa.... Selvisi jotensakin, mutta monen mutkan kautta. :roll:
Näin on...minä tilasin reilu kuukausi sitte kristallivilkut ja plate numberin eli sen takapaneelin 124:een niin ensin selvis ettei vilkkuja ole saatavana ja eilen ettei sitä takapaneelia ole edes valmistajalla...ja etumaksut on maksettu perk... :evil: :twisted:
MikT
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja MikT »

123 piisaa maailmalla niin paljon että pari hyvää tuningia mahtuu tänne,mukava tuolla ajaessa tavata noita jotka poikkee hiukan alkuperäisestään.mitä tulee ikään nii siitä oisin sit erimieltä kanssanne,monesti ihmettelen kuinka jotkut raaskii melkein tuliterää autoonsa lähtee laittaa kaiken maailman hilpetöörejä,maksetaan autosta useita tuhansia ja lisätään siihen tuhansien osat päälle..ostaisivat kerralla auton mikä kelpaa orkkiksena..onhan noita valmiiksi laitettuja vempeleitä levikkeineen ja spoilereineen...mutta asioilla on aina kaksipuolta,toiset tykkää äideistä toiset tyttäristä.
se mikä piristää noissa vanhojen autoissa tuunauksissa on se että kun kaveri rupee laittaa jotain vaikka ny vanhaa corollaansa niin se yleensä tekee sen aika huolella ja se tekee sen eteenpaljon töitä.mikä kohentaa sen auton ulkonäköö kun ikäväkseen on niitä orkkiksia liikkeellä joihin ei satsata mitää..ajellaan ja odotetaan et se ruostuu puhki ja myydään romuttamolle,siinä ei paljoo ole kiinnostusta autoo kohtaa lainkaan=(
waltari
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja waltari »

meze1 kirjoitti:
www.streettuningcar.net
Ja kannattaa vielä muistaa, että pelkkää ennakkomaksuvaihtoehtoa ei saa tajota. Toisella alalla toiminut firma sai vastaavasta käytännöstä 50.000 euron uhkasakon. Riskinotto kuuluu yrittäjälle, ei asiakkaalle... :?

http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... ningcar%2A
[color=blue][size=84][i]There's nothing as pathetic as an aging hipster.[/i][/size][/color] :?
Vastaa Viestiin