Helmaa.
Helmaa.
Mistähän saisi w123:seen Etu- ja sivuhelmoja. Jotain siistejä ei mitään japsituninki helmoja.
Tuli ympyrä ja tähti, Siitä se elämä lähti...
S204 200cdi -08
ex.S202 180 -00
ex.S202 250TDT Uncle-Benz -97
ex.Mercedes W123 2,5 turporiisseli -83
S204 200cdi -08
ex.S202 180 -00
ex.S202 250TDT Uncle-Benz -97
ex.Mercedes W123 2,5 turporiisseli -83
meinasitkos juuri helmat tempasta w123een? tai pikemminki peittää alkuperäiset jollaki muovi/lasikuitu härpäkkeillä?
en mie tiukka pipo ole, mutta en ole vielä nähny yhtään siistiä toteutusta tuohon korimalliin.........
ja tämä on vain minun mielipide
en mie tiukka pipo ole, mutta en ole vielä nähny yhtään siistiä toteutusta tuohon korimalliin.........
ja tämä on vain minun mielipide

MersuMies kolmannessa polvessa..........
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
Jos tuolta haluaa, niin hankaluuksiin joutuu.. niin minä ainakin sivuhelmojen kanssa.... Selvisi jotensakin, mutta monen mutkan kautta.T.K kirjoitti:Tuolla on ainaki jotain tarjolla:
www.streettuningcar.net

MB 220cdi 4matic W214
Jaguar XF 2.2d
EX- MB 180 cgi W204
EX- MB 270cdi S211
EX- MB 200 kompura C209 "Rouvan coupe"
EX- Toyota Yaris
EX- Volvo S60
EX- MB 200 cdi W211
EX- MB 270cdi W163 "Jykevä juna, joka vain puski eteepäin..."
EX- MB 290TD W210 "Halvin kulkupeli ikinä, uskollinen tiennielijä. Suosittelen kaikille lämpöisesti"
EX- BMW E34 520B
EX- MB 190 W201
EX- VW Transporter T3-type 2
EX- MB 230E W124"Ikirakas oma"
EX- Nissan Bluebird 2.0i vm91
EX- Ford Taunus vm81
Jaguar XF 2.2d
EX- MB 180 cgi W204
EX- MB 270cdi S211
EX- MB 200 kompura C209 "Rouvan coupe"
EX- Toyota Yaris
EX- Volvo S60
EX- MB 200 cdi W211
EX- MB 270cdi W163 "Jykevä juna, joka vain puski eteepäin..."
EX- MB 290TD W210 "Halvin kulkupeli ikinä, uskollinen tiennielijä. Suosittelen kaikille lämpöisesti"
EX- BMW E34 520B
EX- MB 190 W201
EX- VW Transporter T3-type 2
EX- MB 230E W124"Ikirakas oma"
EX- Nissan Bluebird 2.0i vm91
EX- Ford Taunus vm81
-
- Sisäänajossa
Re: Helmaa.
ArPi kirjoitti:Mistähän saisi w123:seen Etu- ja sivuhelmoja. Jotain siistejä ei mitään japsituninki helmoja.
mulla olis etupuskuri, takahelma, sekä helmat w123.. farkussa olleet..
hyvässä kunnossakin ei puutu mitään lasikuidun palasia.. ei paljoa tarvii tehdä mitään pohjia.. olis myynnissäkin..

- Voihanrontti
- Mersumies
-
- Sisäänajossa
no joo.. mut saanen huomauttaa että w123 kin on joskus ollu..petska kirjoitti:Olen kans sitä mieltä et 123 mese on paras orkkiksena...aito kromikeula...jättää noi tingel tangel jutut vaan suosiolla uudemmille
uusi, hieno ja jopa kallis.. klassikkohan se kyllä on..
ja tingetangelin yleensä laitetaan uusiin..
mutta minun yksilössä on ollut noi samat tingetangelit yli 12 vuotta..
jolloin noi tinge tangelit on varmasti sopinut ja ollut monelle mieleen..
ja ovat jopa vieläkin hyvässä kunnossa.. joka kertaa varmaan jotain osien laadusta..
Näin on...minä tilasin reilu kuukausi sitte kristallivilkut ja plate numberin eli sen takapaneelin 124:een niin ensin selvis ettei vilkkuja ole saatavana ja eilen ettei sitä takapaneelia ole edes valmistajalla...ja etumaksut on maksettu perk...meze1 kirjoitti:Jos tuolta haluaa, niin hankaluuksiin joutuu.. niin minä ainakin sivuhelmojen kanssa.... Selvisi jotensakin, mutta monen mutkan kautta.T.K kirjoitti:Tuolla on ainaki jotain tarjolla:
www.streettuningcar.net

123 piisaa maailmalla niin paljon että pari hyvää tuningia mahtuu tänne,mukava tuolla ajaessa tavata noita jotka poikkee hiukan alkuperäisestään.mitä tulee ikään nii siitä oisin sit erimieltä kanssanne,monesti ihmettelen kuinka jotkut raaskii melkein tuliterää autoonsa lähtee laittaa kaiken maailman hilpetöörejä,maksetaan autosta useita tuhansia ja lisätään siihen tuhansien osat päälle..ostaisivat kerralla auton mikä kelpaa orkkiksena..onhan noita valmiiksi laitettuja vempeleitä levikkeineen ja spoilereineen...mutta asioilla on aina kaksipuolta,toiset tykkää äideistä toiset tyttäristä.
se mikä piristää noissa vanhojen autoissa tuunauksissa on se että kun kaveri rupee laittaa jotain vaikka ny vanhaa corollaansa niin se yleensä tekee sen aika huolella ja se tekee sen eteenpaljon töitä.mikä kohentaa sen auton ulkonäköö kun ikäväkseen on niitä orkkiksia liikkeellä joihin ei satsata mitää..ajellaan ja odotetaan et se ruostuu puhki ja myydään romuttamolle,siinä ei paljoo ole kiinnostusta autoo kohtaa lainkaan=(
se mikä piristää noissa vanhojen autoissa tuunauksissa on se että kun kaveri rupee laittaa jotain vaikka ny vanhaa corollaansa niin se yleensä tekee sen aika huolella ja se tekee sen eteenpaljon töitä.mikä kohentaa sen auton ulkonäköö kun ikäväkseen on niitä orkkiksia liikkeellä joihin ei satsata mitää..ajellaan ja odotetaan et se ruostuu puhki ja myydään romuttamolle,siinä ei paljoo ole kiinnostusta autoo kohtaa lainkaan=(
Ja kannattaa vielä muistaa, että pelkkää ennakkomaksuvaihtoehtoa ei saa tajota. Toisella alalla toiminut firma sai vastaavasta käytännöstä 50.000 euron uhkasakon. Riskinotto kuuluu yrittäjälle, ei asiakkaalle...meze1 kirjoitti:Jos tuolta haluaa, niin hankaluuksiin joutuu.. niin minä ainakin sivuhelmojen kanssa.... Selvisi jotensakin, mutta monen mutkan kautta.T.K kirjoitti:Tuolla on ainaki jotain tarjolla:
www.streettuningcar.net

http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... ningcar%2A
[color=blue][size=84][i]There's nothing as pathetic as an aging hipster.[/i][/size][/color] :?