MB 560SEC, AMG??? Isoja kuvia...
Minusta taas nimenomaan noilla aikakauden erikoisvarusteilla leimatulla Mersulla on suurempi arvo kuin normaalilla pelillä, ainakin jos sedan olisi kyseessä. Ja eritoten jos varustelijana on ollut AMG. Toimiiko tuo kuvaruutu?
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Ite oon kans sitä mieltä ettei kantsi kyl alkaa irrottelemaan tuota telkkaria. Tohon aikaan nuo on ollu melkosta luksustavaraa ja vaikkei toimisikaan niin tekee kyllä arvokkaamman näköiseksi 

"nopeat syövät hehkuttajat..."
500SEC 89` ("Black Pearl") Buffalo soldiers edition -ex
W140 320 93` Käyttöpeli-ex
Corvette 85´ -ex
Buick Skylark Coupe 71´
Plymouth Belvedere 67`
500SEC 89` ("Black Pearl") Buffalo soldiers edition -ex
W140 320 93` Käyttöpeli-ex
Corvette 85´ -ex
Buick Skylark Coupe 71´
Plymouth Belvedere 67`
Tätä mieltä itsekin, oman aikakautensa alkuperöiset erikoisvarusteet, olkoot sitten vähän tyhmän näköisiäTimo L. kirjoitti:Minusta taas nimenomaan noilla aikakauden erikoisvarusteilla leimatulla Mersulla on suurempi arvo kuin normaalilla pelillä, ainakin jos sedan olisi kyseessä. Ja eritoten jos varustelijana on ollut AMG. Toimiiko tuo kuvaruutu?

Btw: Tax Free hinnaksi lätkäisin tuolle nettiautoon 12900E, mersuklubilaisille hyvä käteisalennus

Huono veikkaus: kustannustehokkuus. Muistaakseni oikealta ohjattavat Mersut ovat (tai ainakin olivat) suurilta osin valmistettu Etelä-Afrikassa, lähinnä tietyille markkina-alueille (esim. Iso-Britannia). Tai ehkä vasemmalta ohjattavat autot ovat Japanissa jonkilainen statussymboli, tiedä sitten.Heikki H. kirjoitti:Mielenkiinnosta, tietääkö kukaan mikiksiköhän noin 75% japsi mersuista on vasemmalta ohjattavia?
Todella hieno, ÄLÄ ota telkkua pois jos haluat siihen kuvan niin jos se ei siis toimi tai jotain säilö originaali ja vaihda siihen toimiva, vaikka TFT paneli.
Tuossa on todella jotain, juuri tuo TV yms ruutu tekevät siitä sen jonkin, koeta penkoa historiaa jos sieltä löytyy jotakin yleisesti kiinnostavaa niin arvo pomppaa taivaaseen, ex Elvis joka tapauksessa vaikka on ollut lompakko kunnossa kun tuo on uutena ostettu tuo ruutu ratkaisu on maksanut ihan varmasti Corollan verran extraa.
Hieno on, tuossa on mahdollisuuksia vaikka mihin alkuperäiseen sävyyn minä jatkaisin, kaikki vaan toimimaan, tavalla tai toisella.
jos päätät muuta olen ihan 100 varma että www.ebay.de saat myytyä nuo erikoisuudet hyvällä hinnalla.
HIENO ja erikoinen, jos alkaisin jotain rakentelemaan tuollaisen löytäminen olisi todella maukas lähtökohta.
Tuossa on todella jotain, juuri tuo TV yms ruutu tekevät siitä sen jonkin, koeta penkoa historiaa jos sieltä löytyy jotakin yleisesti kiinnostavaa niin arvo pomppaa taivaaseen, ex Elvis joka tapauksessa vaikka on ollut lompakko kunnossa kun tuo on uutena ostettu tuo ruutu ratkaisu on maksanut ihan varmasti Corollan verran extraa.
Hieno on, tuossa on mahdollisuuksia vaikka mihin alkuperäiseen sävyyn minä jatkaisin, kaikki vaan toimimaan, tavalla tai toisella.
jos päätät muuta olen ihan 100 varma että www.ebay.de saat myytyä nuo erikoisuudet hyvällä hinnalla.
HIENO ja erikoinen, jos alkaisin jotain rakentelemaan tuollaisen löytäminen olisi todella maukas lähtökohta.
Hummer H2
W203-C32AMG
ex VMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
W203-C32AMG
ex VMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
- linttaracing
- Mersumies
- Viestit: 622
- Liittynyt: Pe 12.03.2004 14:41
- Paikkakunta: Kokkola
Asiastahan on tehty tutkimuksiakin.Tarmo kirjoitti:Kaikkihan meistä ovat luonnollisesti huippukuskeja, vaan entäpä sitten kun vaikkapa joku niistä huonoista kuskeista tulee maantiellä kolmion takaa eteen? Ootko jo etukäteen määrännyt, etät hautakiveen tulee teksti: "tämä kaveri se vasta osasi ajaa"Jukka L. kirjoitti:Kai sitä täytyy sitte vaan osata ajaa


Toisaalta hyvä kuljettajahan havaitsee, että nyt tuo auto lähestyy tuota risteystä niin lujaa, ettei sillä varmaan ole aikomustakaan pysähtyä kolmiosta huolimatta ja sovittaa oman ajamisensa sen mukaan. Itse olen sitä mieltä että kaikki kuljettajat, itseni mukaanlukien, ovat ajoittain niitä "huonoja kuskeja". Useammin niitä läheltä piti-tilanteita liikenteessä taitaa tulla arviointi- ja havainnointivirheiden seurauksena kuin sen vuoksi, että toinen osapuoli olisi absoluuttisesti huono kuski.
Virheitähän sattuu jokaiselle. Toisille useammin kuin toisille. Kokemattomuus ja välinpitämättömyys lisäävät aika paljon tuota virheherkkyyttä. Kun se virhe sattuu itselle, täytyy vain toivoa että toinen osapuoli on silloin hyvä kuski, joka on tilanteen tasalla. Tietysti kokenut ja taitava kuljettaja myös havaitsee oman virheensä usein aikaisemmin ja myöskin osaa paremmin toimia virheen korjaamiseksi ja vahinkojen minimoimiseksi.
Vaikka olisi itse onnettomuuden tai läheltä piti-tilanteen syytön osapuoli, aina pitäisi silti miettiä, miten tilanteessa olisi voinut toimia paremmin. Onnettomuudet aika usein olisivat vältettävissä nimenomaan sen syyttömän osapuolen toiminnalla. Toinen osapuoli tekee sen onnettomuuteen johtavan virheen, mutta oikealla havainnoinnilla sen virheen voi usein ennakoida ajoissa ja näin välttää onnettomuuden.
Olen vahvasti sitä mieltä, että auton tärkein turvallisuustekijä istuu ratin ja penkin välissä. Taitava, ennakoiva kuljettaja ja vanha riisikuppi on siis turvallisempi, kuin viiden EuroNCAP-tähden ABS, ESP, airbag, SIPS jne. varusteltu auto kokemattomalla kuljettajalla. Mikään noista turvavarusteista kun ei pysty havaitsemaan sitä 50 metrin päässä sivutiellä holtittomasti kolmioristeystä lähestyvää rattijuoppoa, mutta taitava kuljettaja kyllä huomaa jotain olevan pielessä. Jarru- ja ajonvakautusjärjestelmät kun auttavat vasta, kun ollaan jo jouduttu läheltä piti-tilanteeseen ja airbagit sun muut vasta kun joudutaan onnettomuuteen. Tietysti taitava kuljettaja ja turvallinen auto on se paras vaihtoehto, mutta kyllä aika paljon yleensä tuota auton osuutta kokonaisuudessa liioitellaan.
W123 280TE -79
Testasin muuten tuossa yks päivä tuota turvavyöjuttua ihan käytännössä kun autoa käyttelin. Sekä auto käynnissä että sammuksissa turvavöistä nopeasti nykästen ne itellä kyllä lukkiutuivat normaalisti.
Tiedä sitten noista uudemmista cuupeista? Ja ei ny poijaat noin vakavasti kannata ottaa asioita, sitäpaitti ihan vitsinä heitin ton ajojutun.
En ny tosiaankaa ala veraamaan itteäni niinsanottuihin huippukuskeihin ja virheitähän toki niillekkin sattuu. 



"nopeat syövät hehkuttajat..."
500SEC 89` ("Black Pearl") Buffalo soldiers edition -ex
W140 320 93` Käyttöpeli-ex
Corvette 85´ -ex
Buick Skylark Coupe 71´
Plymouth Belvedere 67`
500SEC 89` ("Black Pearl") Buffalo soldiers edition -ex
W140 320 93` Käyttöpeli-ex
Corvette 85´ -ex
Buick Skylark Coupe 71´
Plymouth Belvedere 67`