Vito 110cdi -01

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Arska124
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Vito 110cdi -01

Viesti Kirjoittaja Arska124 »

morjens.
nyt tarttis tietoa tollasesta vitosta :) ois tarkotus laittaa tollanen 110cdi vito vetoautoksi.onko noissa mitään isompia tyyppivikoja? miten tuo kulkupuoli riittääkö koneessa puhti?
mikä on noiden 110:ien vakio teho? lastulla paljonkin lisää?

niin autolla on ajettu 175tkm.
Arska124
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

tuli luettua noita juttuja tollasesta vitosta,ei se ihan onnettomalta vaikuta.
huomenna katsomaan ja kokeilemaan :roll:
Viimeksi muokannut Arska124, Ti 23.01.2007 14:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Startin13
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja Startin13 »

Moi

Mulla on tollanen Vito alla ja nyt ajettu 1kk ja ehkä 2000tkm. Kevyellä kuormalla menee ihan ok, mutta mulla on tarkoitus nostaa "boksilla" tehoja kun tuli halu että vetoja vois olla enemmän.

Itse olen ollut autoon tyytyväinen, ja se on täyttänyt ne odotukset joita minulla oli 110tkm ja 5 vuotta vabnhelle pakettiautolle. Paljon täälläkin niitä Vitoja dissataan mutta eikös samantyyppisiä vikoja voi olla kaikissa tuonikäisissä autoissa?

Huollot ja aikaisempien omistajien huolenpito taitaa kuitenkin vaikuttaa eniten, eli voi olla viatkin aika yksilöllisiä.

Hyvä on ajaa, mulla vissiin on alusta suht kunnossa ja kompaktin kokoinen paku tuo tuntuu olevan. Lastia ei paljon mahdu kyytiin, mutta jos tarvitsee maksimaalista kuljetuskapasiteettia niin kai siihen löytyy muita vaihtoehtoja.

Omaani olen toistaiseksi tyytyväinen, kulutus sekalaisessa ajossa n, 8-9l/100km ja lohkolämppäriä käytetty ja välillä tampattu reilumallakin jalalla,, odottelen milloin alkaa leviämään.

Paljon ei ole tosiaan kilsoja takana vielä mun omistuksessa mutta tämä "kuherruskuukausi" on mennyt ok.

mutta tänne kirjoittelee tietysti muitakin mestareita joilla todella paljon kokemusta Vitoista, eli tietoa tuntuu löytyvän kuten tuolla jo mainitsinkin.
keef
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja keef »

Perusasioiden lisäksi kannattaa tosiaan tarkistaa, että hehkut toimii ja suuttimien tiivisteet ei vuoda.
Arska124
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

No nih vito on tänään ajettu,ihan kunnossa tuntu olevan.päältäkin siisti ei ollut ruostetta oikeastaan missään mitä tutkiskelin.ainut mitä ihmettelin oli vaihteiden jäykkyys oli hankala saada vaihteita päälle... :roll: nooh katsellaan tuleeko toi nyt sitten laitettua.
holkki
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja holkki »

Joo,perheessä 2.autona 110 cdi-03,kilsat n.180 tkm.Viimoisena vuotena ajoa n.35 tkm,lyhyt remonttilista:Kypsynyt laturi,etu-iskarit vaihdettu.Voimaa lisäilty alkuun PSI-boxilla,nyttemmin Digi-tuningin uudella ohjelmalla,huomattava ero!! kulutus varmaan pyörii samoissa lukemissa kuin orginaali,kun malttaa mielensä "polkemisen "suhteen.Suosittelen uudelleen ohjelmointia!
Startin13
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja Startin13 »

Hei Holkki! Miten päätyit vaihtamaan boksista lastuun? Onko toiminnoissa sun omasta mielestä, miten suuri ero boksin ja lastun välillä?

Kiinnostaa kun omassa samanlaisia tehonnosto suunnitelmia.
Vastaa Viestiin