
Mikä kaasuttimen osa?
Mikä kaasuttimen osa?
Moi taas. Käynnissä suuria ongelmia. Käynnistyy kyllä, mutta parin sekunnin päästä "kuolee" pois. Lueskelin taas sitä alfamerin korjausopasta, ja siinä on kaasuttimen (pierburg) alla ruuvattuna sellainen osa johoin näyttää olevan liitettynä joku piuha. (opas mb 190, 190e & 190d. 1983-1993) sivu 4.
ja kuva numerokin on 8.3B) Tollainen klöntti on kaasarin alla, enkä tyhmänä tiedä mitä se tekee ja mihin kuuluis olla kytkettynä. Miten vaikuttaa ko. osa käymiseen ja muuhun?

Re: Mikä kaasuttimen osa?
Joo eli sitä "klönttiä" pyörittämällä voidaan säätää seossuhdetta. Ja pohjaan kuuluu tulla piuha! Sitä en tiedä minne se johtaa tai mikä on tarkotus 
Jos piuha on kiinni tai kun saat sen kiinni, öljyä kaasuttimeen ja pakokaasutesteriin ja kaasuttimen säätö siin samal.
Niin kerroit noista sammumisista aika vähä!? Tekeekö aina vai nyt pelkästään kun talvi tullut ja vähä kylmempää? Onko ryypyn toiminta tarkistettu et toimii kans? Oletko saanut pysymään pitempään käynnissä, eli pumppaamalla kaasua kun saa käyntiin?

Jos piuha on kiinni tai kun saat sen kiinni, öljyä kaasuttimeen ja pakokaasutesteriin ja kaasuttimen säätö siin samal.
Niin kerroit noista sammumisista aika vähä!? Tekeekö aina vai nyt pelkästään kun talvi tullut ja vähä kylmempää? Onko ryypyn toiminta tarkistettu et toimii kans? Oletko saanut pysymään pitempään käynnissä, eli pumppaamalla kaasua kun saa käyntiin?
W906 319cdi Aut. -11 *Tuiq
S212 300bluetechybrid -14
W203 200cdi Aut. -04
Mitsubishi Pajero 3.0 V6 Aut. -93
S212 300bluetechybrid -14
W203 200cdi Aut. -04
Mitsubishi Pajero 3.0 V6 Aut. -93
siitä käyntihäikästä..
Ennen on toiminut ihan ok. Vaikkakin käynyt rumasti (metallinen siritys). Kierroksia on ottanut ihan ok. Kylmät kun tuli, niin ei jaksa käydä. MItenkäs sen seoksen saa kohdilleen, korvakuuloltako. Voiko tää vaikuttaa tohon koneen rumaan käyntiin ja tehottomuuteen. Eilen töiden jälkeen piti tosissaan tehdä töitä, että sai auton sompailtua kotiin. Pienellä vaihteella ja enemmän kaasua kun korvat olis oikeastaan kestäneet. Pakkanen kun laski viime yönä ja auto oli lämppärissä koko yön, niin aamulla suostui taas käymään. Ja tosiaankin mstä sen piuha sinne pohjaan pitäisi tulla.