Olisi Mercedes-Benz C
200 CDI STW 5d A myytävänä vm. 98 ajettu 408 tuh. Diesel.
Uskallanko ostaa noin paljon ajetun kiisselin, auto on todennäköisesti tuontikamaa, onko niisä ruostevaivoja? ja mitähän kaikkea tulisi ottaa huomioon kaupantekohetkellä muutenkin kuin nämä "vakiot"
Tuo leimahan se merkkaa nykypäivänä, ostin ite tässä toissapäivänä 95-vuojen 250C mallin diezelin jolla oli ajettu 250tkm, tuotu saksasta sekin, ja hyvässä kunnossa oli, tarkistin pohjan ja peltii vähän naputtelin ja vilasin konetta, pikkuse hapettunu oli putki. Muuten hyvä. Dieselvero maksaa mulla pikkusen alta 500euroa vuojessa, jonka voi siis maksaa kerralla tai 4:ssä osassa.
Moi! Mulla on C 270 cdi! Ainakin tuntuu olevan ihan mukavasti potkua...
En tosin ole ajanut muilla pinempi koneisilla mutta ei tuo liian iso kone ole tuokaan tähän.. ei voi kun kehua miten hyvä moottori tuo on tähän et osta vaan isommalla koneella jos rahkeet riittää..
Saksasta saat samaan hintaan 270 cdi:n kun täältä 200 cdin ja ehkä halvemmallakin. Tietty jos on hyvä hakija.
Ja ohan siin ero kun yöllä ja päivällä...
Itse ainakin löysin aika luksus pelin saksasta ihan sopu hintaan ja varmaan saan vielä parin vuoden päästä omat pois jos tästä raaskii ees luopua...
Migg0h kirjoitti:Dieselvero maksaa mulla pikkusen alta 500euroa vuojessa, jonka voi siis maksaa kerralla tai 4:ssä osassa.
Veron voi maksaa myös kahdessa osassa. Juju tässä on verohallinnon sakkomaksu usealle erälle eli kertarysäyksenä ei tule lisäkuluja, mutta erissä maksettaessa on maksettava aina 5€/erä ylimääräistä.
Itse vero on henkilöautossa noin 25 € jokaiselta alkavalta kokonaismassan sadalta kilolta. Jos vero olisi se 500 €, niin henkilöauton kokonaismassa olisi silloin 2000-2099 kg eli 20 kertaa 25.