vibroblastit tulee tuossa 1½ viikon kuluttua , pääsee sisustan kimppuun. Saa joku tuosta iskemättömän nahkasisustan

Tuo sininen letku pitääs maalata mustaksiepk kirjoitti:eberi sähköjä ja pakoputkea vaille valmis![]()
vibroblastit tulee tuossa 1½ viikon kuluttua , pääsee sisustan kimppuun. Saa joku tuosta iskemättömän nahkasisustan
Selvä. Eipä taida sitten olla vaivan arvonen.. Toisen cupeen kuskinpenkki on muistilla ja toisen ei.. Olisin voinut ehkä vaihtaa muistilliset jos se ero olisi ollut vain siinä katkaisijassa.. Mielenkiinto lopahti..epk kirjoitti:ei vanhassa mitään vikaa ole, kun nyt vaan sattuu olee tuo paremmilla jakkaroilla ja muistella olevat penkit niin toki ne laitan tuohon
muistillisessa on katkaisija eri, ja muistaakseni penkit aivot itse penkissä erit, eli vaihtoon nyt varmaankin katkaisija ovesta, johtosarja ja penkin sähköhelyt, releet.
Ei mielestäni maksa vaivaa ellei helyjä valmiina. Muistia harvemmin tuskin ikinä oikeesti tarvii ellei useempi henkilö ole kuskina...
Mulla sama juttu. Ensin oli vanhat kilvet mitkä oli huonossa kunnossa ja vaihdoin EU-kilpiin ja sit myöhemmin vaihdoin ne taas vanhoihin kilpiinepk kirjoitti:niin ja auto on nyt verotettu, kilvet haen ensi viikolla. Tulee muuten ei eu-kilvet.
Siinäkin oli taas rahastuksen makua kun piti kilvet maksaa kahteen kertaan, ensin piti maksaa eu kilvet ja sitten vielä lisäksi vanhanmallisista kilvistä. Vaikka ekat kilvet haettiin
Mikäs idea tuossa on. Kaikki mitkä olen itse tuonti katsastanut/rekisteröintikatsastanut, kilvet ollaan jo heti alussa merkitty "vanhoiksi", eikä näin ole tullut EU-mallisia. Toinen asia on siinä, jos ko katsastuskonttorilla ei ole vanhanmallisia kilpiä, niin ensiksi siihen annetaan jokin juokseva kilpinumero, jonka jälkeen se "uudelleen rekisteröidään" ja saadaan vanhanmalliset kilvet.epk kirjoitti:niin ja auto on nyt verotettu, kilvet haen ensi viikolla. Tulee muuten ei eu-kilvet.
Siinäkin oli taas rahastuksen makua kun piti kilvet maksaa kahteen kertaan, ensin piti maksaa eu kilvet ja sitten vielä lisäksi vanhanmallisista kilvistä. Vaikka ekat kilvet haettiin
Upeaa että pähkäily päättyi tähän.epk kirjoitti:korisarja on päätetty laittaa, siitä tuleekin uniikki, sen verran erikoiset palikat tulossasamalla tulee kaikki muovi osat korin väriin.
Mistä hommasit muute xenonit ja paljon tuli maksamaan. Siis sulle tulee H4 bi-xenon ja sit viel sumareiden tilalle xenonit, vai? Tuleeko vakio umpioihin vai kristallit...?epk kirjoitti:ensi viikolla vaihtunee kaikki valot ja 3x ksenonit tulee jos kerkis nekin asentaa