Käsittääkseni mersun kompressorimalleissa on jonkinlainen magneettikytkin joka käynnistää/pysäyttää ahtimen tarpeen mukaan? Onko magneettikytkin ahtimen akselilla vai kampiakselilla?
Asennan Eaton M45 kompressoria (ministä) volvoon turbon kaveriksi ja pitäisi saada magneettikytkin käyttämään kompressoria, kun tuo minin ahdin on tarkoitettu koko ajan pyöriväksi.
Ajattelin että jos jostain mersun mallista löytyisi kyseinen osa, niin ei tarvitsisi alkaa keksimään mitään patentteja ilmastoinnin kompressorista.
Eaton kompressorin magneettikytkin(video turbo+eaton M45)
Eaton kompressorin magneettikytkin(video turbo+eaton M45)
Viimeksi muokannut turbo245, Ke 25.04.2007 22:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Jani Anttila
- Mersumies
- Viestit: 1801
- Liittynyt: Su 15.06.2003 03:09
- Paikkakunta: Riippuu vähän mihin sattuu yöksi pääsemään
Minin ahtimessa se on 65mm (ahdin just sylissä). Magneettikytkin ei ole ahtimen päässä ainakaan 230 CLK moottorista peräisin olevassa kaverin ahtimessa, mutta kaipä näitäkin on kans eri vaihtoehtoisia?
Kukahan muuten myy näihin ahtimiin suomessa varaosia? joku vauhtiputka eikä marmoritiski.
Edit: Onko volvomiehellä kuvia rojektista?
Kukahan muuten myy näihin ahtimiin suomessa varaosia? joku vauhtiputka eikä marmoritiski.
Edit: Onko volvomiehellä kuvia rojektista?
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Joku kyseli kuvia toteutuksesta, tossa pieni videopätkä. Ei tullut magneettikytkintä vaan suora veto.
http://s19.photobucket.com/albums/b176/ ... 245072.flv
http://s19.photobucket.com/albums/b176/ ... 245072.flv
Laitetaan takaspäin... Mun Vento ja Golf:
Mun Video Ventosta sekä kuvia sen ahtamisesta
Ja sitten vielä Golfista kuvia joka on vielä kesken.
Mun Video Ventosta sekä kuvia sen ahtamisesta
Ja sitten vielä Golfista kuvia joka on vielä kesken.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021