w 140 kokemuksia
w 140 kokemuksia
terve!
tällä hetkellä farkku 250 td alla, mutta kiinnostaisi myöskin tuo "panssariauto" w140 3 tai 3,5l turbodiesselinä. ja nyt olisin kaipaillutkin vähän kokemuksia kyseisestä pelistä. varaosien hinnat, saako tarvikkeina ja ylipäänsä ylläpitokustannuksia jne. tyyppiviat jne. tosiaan on itsellä 124 farmari joka nyt on kaikinpuolin varsin järkevä auto, mutta sama juttu kun naisten kanssa että vaihtelu virkistää. kertokaa mielipiteitä.
petsku
tällä hetkellä farkku 250 td alla, mutta kiinnostaisi myöskin tuo "panssariauto" w140 3 tai 3,5l turbodiesselinä. ja nyt olisin kaipaillutkin vähän kokemuksia kyseisestä pelistä. varaosien hinnat, saako tarvikkeina ja ylipäänsä ylläpitokustannuksia jne. tyyppiviat jne. tosiaan on itsellä 124 farmari joka nyt on kaikinpuolin varsin järkevä auto, mutta sama juttu kun naisten kanssa että vaihtelu virkistää. kertokaa mielipiteitä.
petsku
petsku
W140
Kokeile aluksi haulla, foorumilla löytyy _runsaasti_ juttua möhköstä ja sen sielunelämästä. Hakusanalla W140 löytyy 499 viitettä.
S320L -97
joo tattista vain forumilaiset. haku antoi aika paljon vinkkejä ja vastauksia. d-verokin pompsahtaa farkusta aikas paljon ylöspäin. olis vaan komee peli tuo w140 seisottaa pihallakin naapurien ihmeteltävänä. hähää. ja luultavasti aika räyhee ajeltava, ei ole vaan ollut tilaisuutta kokeilla minkäänlaisena versiona (vielä) 

petsku
Varotuksen sana.. Koeajo voi tulla kalliiksi. Tosin ei sen kalliimmaksi kuin auto ostopetsku kirjoitti:ei ole vaan ollut tilaisuutta kokeilla minkäänlaisena versiona (vielä)



w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
w140 -96-98 5-vaiht. lodju
onkohan ilmenny huolia tuon mallin autom.laatikon kanssa , pakkaset tai muut, kun taitaapi olla 5v-sähköinen ??
petsku
Re: w140 -96-98 5-vaiht. lodju
Taitaa olla laatikko yksi huolettomimpia osia koko vehkeestä. Ongelmia on odotettavissa kaiken kuluvan alustan osan kanssa sekä lisävarusteiden (oven sulkijat, ilmastointi jne.)petsku kirjoitti:onkohan ilmenny huolia tuon mallin autom.laatikon kanssa , pakkaset tai muut, kun taitaapi olla 5v-sähköinen ??
Muutaman kerran on ollut kunnia moista laitetta ohjastaa... mahtava peli! Erityisesti jäi mieleen kerta, kun keli oli todella huono. Loskaa paljon tiellä ja räntää tuli. Peli eteni täysin eleettömästi. Ainoa indikaatio huonosta kelistä oli loskavallia ylitettäessä joku ihme keltanen valo mittaristossa.
Kasilla oli tuo yksilö. Kutosellakin kokeilin kerran, mutta se ei oikein sytyttänyt vaikka on käyttöautona ilmeisesti järkevämpi?
Kasilla oli tuo yksilö. Kutosellakin kokeilin kerran, mutta se ei oikein sytyttänyt vaikka on käyttöautona ilmeisesti järkevämpi?
Kaikki alta kymmenen millin pultit aukee molempiin suuntiin!
CLK 200K -03 (käyttis)
380 SE -84 (museorekisterissä)
A124 E320 -95 (hiljakseen etenevä projekti)
C 180 -94 (käyttis)
190 A -88 (museorekisterissä)
2 x Micra (paremman puoliskon)
CLK 200K -03 (käyttis)
380 SE -84 (museorekisterissä)
A124 E320 -95 (hiljakseen etenevä projekti)
C 180 -94 (käyttis)
190 A -88 (museorekisterissä)
2 x Micra (paremman puoliskon)
petsku kirjoitti:
onkohan ilmenny huolia tuon mallin autom.laatikon kanssa , pakkaset tai muut, kun taitaapi olla 5v-sähköinen ??
Sähkölaatikko tuli ässään vasta -96 "loppuvuodesta", itsekkin luulin, että mulla on sähkölaatikko omassa, kun on 03/96, mutta eipä vaan ollut, mulla 722.5 loora, jossa jotain tomintoja sähköllä(ainakin 5 vaihteen ohjaus). Möhköstä löytyy myös 722.3 laatikkoa paljon.
Omassa oli jotain mystistä oikkuilua viime suvena, mutta nyt on taas pelanut ihan ok.
Alustan kumipuslat ja -nivelet tosiaankin ilmeisesti heikoin lenkki ko. mallissa(=kulutustavaraa), mulla ei vielä onkelmaa sillä osastolla, mutta kuuleman perusteella sieltä ne uusimiset alkaa.
Ilmastointi voi pettää prefacelifteissä.
Lokasuojien kaaret ovat herkkiä ruostumaan.
Auto on kyllä HERKULLINEN ajeltava maantiellä.
onkohan ilmenny huolia tuon mallin autom.laatikon kanssa , pakkaset tai muut, kun taitaapi olla 5v-sähköinen ??
Sähkölaatikko tuli ässään vasta -96 "loppuvuodesta", itsekkin luulin, että mulla on sähkölaatikko omassa, kun on 03/96, mutta eipä vaan ollut, mulla 722.5 loora, jossa jotain tomintoja sähköllä(ainakin 5 vaihteen ohjaus). Möhköstä löytyy myös 722.3 laatikkoa paljon.
Omassa oli jotain mystistä oikkuilua viime suvena, mutta nyt on taas pelanut ihan ok.
Alustan kumipuslat ja -nivelet tosiaankin ilmeisesti heikoin lenkki ko. mallissa(=kulutustavaraa), mulla ei vielä onkelmaa sillä osastolla, mutta kuuleman perusteella sieltä ne uusimiset alkaa.
Ilmastointi voi pettää prefacelifteissä.
Lokasuojien kaaret ovat herkkiä ruostumaan.
Auto on kyllä HERKULLINEN ajeltava maantiellä.
Raaka Arska
S320L-96, herkutteluun
W124 E220 -94, työjuhta
Ex. W123 230E -83, menetetty helmi
S320L-96, herkutteluun
W124 E220 -94, työjuhta
Ex. W123 230E -83, menetetty helmi
722.3 automaatti
Ari V. lle. niin siis tarkistuksena vain että olihan tuo mainitsemasi 722.3 aski se vanha 4-portainen mekaaninen versio.
petsku
Re: 722.3 automaatti
Juuri se vahva 722.3-malli oli vakiona, 722.5 lisävaruste. Elektroninen 5-vaihteinen 722.6 tuli moottorista riippuen 96-97 vuosien aikana.petsku kirjoitti:722.3 aski se vanha 4-portainen mekaaninen versio.
280/300 (320)-malleja oli saatavana myös masokistiversiona, eli keppivaihteella, jopa ilman ilmastointilaitetta ja nahkapenkkejä olevia yksilöitä on yhytetty



S320L -97
w140 vanteet
onkos tuon möhkön vanteiden pulttijako sama kuin esim. 124 eli käykö vanteet muista mersun malleista vai onkohan se ihan omansa
petsku