Onko kilpailut mitään??

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Avatar
JS
Mersumies
Mersumies
Viestit: 540
Liittynyt: Su 27.07.2003 02:54
Paikkakunta: Raisio

Onko kilpailut mitään??

Viesti Kirjoittaja JS »

Niin olen tuossa miettinyt jospa johonkin sarjaan pääsis kilpaileen.. MB henkisesti.. ja vielä mieluiten dieselpotkulla :wink:

Vai pitääkö alkaa perustaan omaa nuhapumppucupia???

ja tasaväkistä vääntöä tulis.. ja yrittämistä ;)

Saisi kohtalaisen halvalla kokeilla rajojaan suljetuilla radoilla :twisted: :twisted:
Avatar
Saul
Ylläpitäjä / Admin
Ylläpitäjä / Admin
Viestit: 4638
Liittynyt: Ke 09.04.2003 18:14
Paikkakunta: Planet Earth

Viesti Kirjoittaja Saul »

Joskus ajattelin, että sellainen w115 200D ratasarja olis aika hyvä. Siinä ainakin mitattasiin ajotaitoja. :twisted: Ainoastaan auton keventäminen (vaikka eipä paljon vaikuta tässä tapauksessa) olisi sallittua tietyissä rajoissa eli penkit, listat yms. pois, mutta muuten pitäis olla vakio. Tietenkin turavakaaret yms. kuuluis kuvioon.
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition


http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Avatar
JS
Mersumies
Mersumies
Viestit: 540
Liittynyt: Su 27.07.2003 02:54
Paikkakunta: Raisio

Viesti Kirjoittaja JS »

Hmm.. Itse ajattelin hieman vauhdikkaampaa sarjaa.. esim w124 200d .. saa syöttöpumppua ruuvata.. ja turvakaaret tietty.. ;) ja miksei automaatti sammutuskin.. :lol:

tai miksei sitten subertehoisille painon tasausta.. eli lyijyä takakonttiin.. jos 300d tulee viivalle ;)
Avatar
Saul
Ylläpitäjä / Admin
Ylläpitäjä / Admin
Viestit: 4638
Liittynyt: Ke 09.04.2003 18:14
Paikkakunta: Planet Earth

Viesti Kirjoittaja Saul »

Ei ei. W124:ssa on ohjaustehostinkin. Menee ihan tuntuma kilpaa ajamisesta, jos on tehostin avittamassa ja tuntoa viemässä! :D Kyllä siinä on suurta urheilujuhlan tuntua, kun ruuvaa rattia laidasta laitaan kaikki viisi kierrosta. Kahdella kädellä ei ainakaan liukkaalla ehdi, pitää vain laittaa kämmen kehälle ja pyöritellä kuin urakkanupilla... :roll:
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition


http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Avatar
kimmo l
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1507
Liittynyt: Su 19.10.2003 16:58
Paikkakunta: 300km turusta Onneksi!

Viesti Kirjoittaja kimmo l »

Kuva

Hyvät on perät.......
Auti
Avatar
Boss
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1491
Liittynyt: Pe 04.04.2003 11:06

Viesti Kirjoittaja Boss »

Saul kirjoitti:Joskus ajattelin, että sellainen w115 200D ratasarja olis aika hyvä. Siinä ainakin mitattasiin ajotaitoja. :twisted: Ainoastaan auton keventäminen (vaikka eipä paljon vaikuta tässä tapauksessa) olisi sallittua tietyissä rajoissa eli penkit, listat yms. pois, mutta muuten pitäis olla vakio. Tietenkin turavakaaret yms. kuuluis kuvioon.
Ei kovin yleisöystävällinen laji ainakaan, saattaisi katsojat nukahdella :lol:
Mutta eipä noissa sport 2000:kaan paljon katsottavaa ole niin miksei sitten myös tuollaista vakiosarjaa.
Ainakin harrastuksen aloituskynnys olisi sopivan alhaalla, ei tarvitse kiinnittää asuntoaan leikkiäkseen rata-autoilijaa :wink:
Avatar
Ahti
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1078
Liittynyt: Ke 12.11.2003 21:10
Paikkakunta: Riksu

Viesti Kirjoittaja Ahti »

Käykää Roadsportteja (harraste A, B, C ja V8) kattomassa, niin ei ala nukuttamaan! :)
Olen noita harraste- ja historic kisoja käynyt muutaman vuoden kattelemassa ja pari tuttua siellä ajaakin. olen vähän ihmetellyt kun ei kukaan ole vielä mersua radalle taluttanut.
W201 sais hyvän kilpurin A tai B ryhmään ja jostain W111 tai W108/9 V8 luokkaan. autothan piti muistaakseni olla max vm. 85. eli uudempia ei hyväksytä. sylinteriluvun pitää olla mallisarjassa käytetty eli W201 ei saa laittaa V8 konetta. :twisted: muuten on rakentelu varsin vapaata ja kisoissa näkeekin varsin omalaatuisia ratkaisuja.
ex. Mersut:
E280T (S124) -95
S420L -95
C250T Turbodiesel -96/97 Digituned
E300D -93 PP D
300TD -89
200D -85 (W123)
280SE -71 (W108)

Skoda Fabia 1.9 TDI farkku -08
Chevy pikkari 6.5TD 4x4 -97
BMW 530D Touring -99 emännän
kesälelu Falcon Futura 408W -68 10,9/203
projektina nyt Buick Century Riviera 4D HT -55

www.a-trukit.fi
Trukkivaraosat kaikkiin merkkeihin!
Vastaa Viestiin