190 E 2.5-16 automaatti

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
wargoz
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 18
Liittynyt: Ti 13.02.2007 18:52
Paikkakunta: kuusankoski

190 E 2.5-16 automaatti

Viesti Kirjoittaja wargoz »

Kertoiskos joku viisas missäpäin tuota konetta sijaitsee paljon puhuttu tyhjäkäyntimoottori :idea: ja kiitoksia jo valmiiksi :wink:
ei näin
Avatar
Ripehoo
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 331
Liittynyt: La 05.02.2005 18:30
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja Ripehoo »

OT: 2.5-16 automaatti?? Jälestä laitettu?
Avatar
dansku
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1203
Liittynyt: Pe 15.10.2004 20:23
Paikkakunta: 09 alue

Viesti Kirjoittaja dansku »

varmaan värikoodilla 199?

alkuperäinen.. kaveri teki kansirempan siihen siihen pari kolme vuotta sitten.
S212 E220 -11
W123 230TE -83 MR
W201 2.6E -90 (sportline) MR
Avatar
jameri
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1059
Liittynyt: Pe 25.03.2005 23:14
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja jameri »

Ripehoo kirjoitti:OT: 2.5-16 automaatti?? Jälestä laitettu?
Makia vehje olen ajanut tuollaista mustaa 15 vuotta sitten 8) ainakin se oli originaali
Hummer H2
W203-C32AMG
ex VMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
wargoz
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 18
Liittynyt: Ti 13.02.2007 18:52
Paikkakunta: kuusankoski

Viesti Kirjoittaja wargoz »

dansku kirjoitti:varmaan värikoodilla 199?

alkuperäinen.. kaveri teki kansirempan siihen siihen pari kolme vuotta sitten.
muntietääkseni ihan alkuperäinen tomaatti tuo on. ja hyvä vehjehän tuo on kuhan sais vaan taas sen pelittään.. XD
ei näin
Avatar
hannun1
Mersumies
Mersumies
Viestit: 662
Liittynyt: Pe 16.04.2004 19:07

Viesti Kirjoittaja hannun1 »

Muistaakseni se on jossain siinä imusarjan alla 2 ja 3 sylinterin välissä. Taitaa olla se ruisku sellainen henkimaailman vehje säätää... tai ainakin vaatii hiukan perehtymistä asiaan. Kaverin tomaattimersua syksyllä koitin säädellä, kun ei se meinannyt käydä tyhjäkäyntiä alkuunkaan. Saatiin se kyllä paremmaksi, mutta ei siitä tyhjäkäynnistä täysin tasaista saanut. Kylmänä kyllä pelaa kuin ajatus, mutta lämpimänä alkaa humppaamaan.
wargoz
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 18
Liittynyt: Ti 13.02.2007 18:52
Paikkakunta: kuusankoski

Viesti Kirjoittaja wargoz »

hannun1 kirjoitti:Muistaakseni se on jossain siinä imusarjan alla 2 ja 3 sylinterin välissä. Taitaa olla se ruisku sellainen henkimaailman vehje säätää... tai ainakin vaatii hiukan perehtymistä asiaan. Kaverin tomaattimersua syksyllä koitin säädellä, kun ei se meinannyt käydä tyhjäkäyntiä alkuunkaan. Saatiin se kyllä paremmaksi, mutta ei siitä tyhjäkäynnistä täysin tasaista saanut. Kylmänä kyllä pelaa kuin ajatus, mutta lämpimänä alkaa humppaamaan.
itel alko kenkkuaan nyt kun tuli nuo pakkaset oli auto töissä sulamassa noin 20h ja sitten pakkaseen ja tankki viel puolkuiva xD ei oo nyt 1.5 viikkoon liikuttu mihkään kun ei lähe tulille ollenkaan et oiskos jotn jää onkelmaa kun releet pelaa ja kipunaa tulee ja bensapummpukin menee päälle?? esim: bensansuodatin jäässä
ei näin
Avatar
hannun1
Mersumies
Mersumies
Viestit: 662
Liittynyt: Pe 16.04.2004 19:07

Viesti Kirjoittaja hannun1 »

ootko kurkistanut ilmanputsarin sisään? liikkuuko ilmamäärämittari, vai onko jäätynyt jumiin?
wargoz
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 18
Liittynyt: Ti 13.02.2007 18:52
Paikkakunta: kuusankoski

Viesti Kirjoittaja wargoz »

hannun1 kirjoitti:ootko kurkistanut ilmanputsarin sisään? liikkuuko ilmamäärämittari, vai onko jäätynyt jumiin?
kyllä liikkuu ja ei oo jäätä..
ei näin
Vastaa Viestiin