Tuo on vain runko-osan valunumero. Oikea numero löytyy vasmmalta sivulta, öljypohjan yläpuolelta, stanssattuna pystysuoraan, koneistettuun runko-osan pintaan. Numero alkaa yleensä 722...... vasta se kertoo missä malleissa laatikkoa on käytetty.
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
onko asintuntijan mukaan tälläisella , oletettavasti ehjällä..turbiineineen
mitä arvoa
tuosta alkunumerosta 123....? kävisiköhän 123 -80 / 230 perään ?
Jos siinä laatikosta löytyy 722.119 numerot sillon se olis 230:n laatikko.M115.954 koneella. Tosin tohon pitäis käydä vanhempikin 722.110 W115 mallin laatikko.Laatikon ohjauksessa voi olla eroja (alipaineohjattu) Kielletyllä alueella liiikutaan täähän koskee W123:sta....
Sieltä kun nappaa esim. 115.119 ja edelleen menee sinne automatic transmission osioon niin rupee löytymään kaiken maailman numeroita, itse en jaksanut etsiä kaikkia mutta olisikos tuosta mitään apua ?