Toisin oli minun kohdalla ns. "nyrkkipajoissa" joissa vikaa yritettiin paikallistaa ja vaihdettiin paljon turhaa osaa joka sekin maksaa...
Jatkossa aina Veholle

Juu Pitäs A-huoltoon viedä auto ens viikolla ja tuli selväksi se mihin vien.japi92 kirjoitti:Olemme käyttäneet toistakymmentä vuotta autojamme, ensin Bemaria ja myöhemmin mersua Oulun Veholla ja voi hyvä ihme että siellä saa hyvää palvelua. Siellä neuvotaan ja opastetaan paljon syvällisemmin asioihin kun muualla. Ainakin vaimo niin kehuu, hänhän se aina joutuu homman tekemään kun minä tienaan rahaa sillä välin!!
Ja tosi on, että vaikka tuntitaksa on kallis, niin sitä tuntia ei välttämättä menekään kun on osaavat miehet asialla. Osa on ollut talossa jo vuosikymmeniä joten ei voi millään muotoa moittia heidän osaamistaan ja nopeuttaan. Päinvastoin! Hyvä Oulun Veho!!!
knato kirjoitti:Täältäpäin ei kyllä kiitoksia voi Oulun Veholle osoittaa, poislukien ruostevauriokorjaukset, jotka tuli hoidettua lähes kunnialla. Useita autoja on tullut huollatettua Veholla vuosien varrella, mutta vasta nykyisen w210 -korisen kanssa kamelin selkä on todella katkennut. Ei riitä, että ko. mallin "laatuun" on täytynyt pettyä kerta toisensa jälkeen, vaan huoltojen/korjauksien yhteydessä on lähes poikkeuksetta jotain hajonnut (tai ilmennyt yllättäen uusia vikoja, kuten asia mieluummin halutaan sanoa)(mm. suuttimia, antureita toistuvasti lyhen ajan sisään)).
Väkisinkin tulee mietittyä notta ovatko virallisen maahantuontiverkoston ohi tuodut yksilöt jotenkin pirullinen ja vaikea taakka Veholle kantaa. Toistuvasti suhtautuminen on ollut nuivaa ja apua ei ole saanut yksinkertaisissakaan asioissa. Niillä euromäärillä mitä tuonkin auton korjauksiin on Veholle syydetty olisi hankkinut jo toisen, taatusti luotettavamman auton (ei MB). Muutama vuosi sitten vielä naureskelin heitolle "124 -koriseen loppui mersun valmistus". Vaan ei naurata enää. Se on 110% totta. On ollut ikävä todeta tämä itse kantapään kautta. Harmi sinällään, MB on aina ollut itselle ja perheessä yleensäkin merkki ylitse muiden, mutta kokemukset "laadusta" ja huoltopalveluista pakottavat vaihtamaan merkkiä ja liikettä. Rahoille ei todellakaan ole saanut vastinetta 210 -korisen suhteen missään mielessä. Ei ajossa, eikä varsinkaan huolloissa. Auto on yksinkertaisesti paska.
Viimeisin vielä kesken oleva juttu on etupään jousikuppien vaihto, olivat ruostuneet täysin läpimädiksi/vaarallisiksi. Auto on -00 270tkm ajettu!!! ruostuuhan ne satakaksnelosessaki, mutta vasta sillon kun autolla on ikää 20 vuotta ja kilometrejä vähintään tuplasti tuohon verrattuna. Vaihtotyö menee käsittääkseni tehtaan piikkiin samoin kuin ruostekorjaukset, mutta samalla oli rikottu joitain antureita ja sähköt on muutenki autossa aivan sekaisin, jälleen. ABS, BAS, ESP ei toimi, mittarivalot palaneet, ohjaustehostin ei toimi, tehot uupuu. Mieluummin melkein ajelis ne vanhat jouset konehuoneeseen sisään ja koko katiskan rusetille tolppaan. Sylettää saatana.