![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
w114 coube,historicprojekti
Mites tuo diagonaalituentaproleemi? Eli ne poikittaiset tuet tulipellin yläosaan? Ne varmaan pitää nappaista pois. Olet varmaan vahvistanut koppaa muuten riittävästi vai mikä on ratkaisu? Vai menikä se minulta vain ohi? Pitäisi tuohon raatokiitoon keksiä jokin toimiva, mutta simppeli tuenta, koska niistä tuista pitää luopua. Sillä ei kyllä mitään "kovaa ajoa" varmaan tule ajettuakaan. ![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
w114 coupe historic projekti
Niin,Saul kyseli niistä diakonaalituista?
Empä tiedä tarviiko,ainakaan vakio vehje, niitä ollenkaan. Käsittääkseni kaikissa versioissa ei niitä olekkaan(?) Meillä kyllä tarkotus leikata nuo alkuperäset pois koneen tieltä ja aateltiin tehdä rintapeltiin aavistuksen alkuperäisiä leveämmälle lähdöt kahdelle säädettävälle tangolle ja toinen pää sisälokarin ja konepellin lukkopellin kulmaan. Etupäähän myös vahvistukset kiinnityskohtiin ja "vanttityypiset" tangot pulttiliitoksilla väliin.
Onko foorumilaisilla kokemusta kilpurien rakentelusta? Vinkkejä sekä ideoita/ehdotuksia otetaan vastaan,kuin myös kritiikkiä!
Empä tiedä tarviiko,ainakaan vakio vehje, niitä ollenkaan. Käsittääkseni kaikissa versioissa ei niitä olekkaan(?) Meillä kyllä tarkotus leikata nuo alkuperäset pois koneen tieltä ja aateltiin tehdä rintapeltiin aavistuksen alkuperäisiä leveämmälle lähdöt kahdelle säädettävälle tangolle ja toinen pää sisälokarin ja konepellin lukkopellin kulmaan. Etupäähän myös vahvistukset kiinnityskohtiin ja "vanttityypiset" tangot pulttiliitoksilla väliin.
Onko foorumilaisilla kokemusta kilpurien rakentelusta? Vinkkejä sekä ideoita/ehdotuksia otetaan vastaan,kuin myös kritiikkiä!
w114 coupe historic projekti
Päivitystä kilpurisavotalta
Takapyöräkoteloitten tekoa,eipä näyttänyt kovin pahalta (ainakaan ennen kun isorälläkkä lauloi) ,eipä tuonne pehmenneitä palkkeja kannata jättää. Peräluukun pohja sai myös lähtöpassit. Kaaret tulee ensi viikonloppuna,koekasaus ja sit pulverimaalaukseen. tuossa muutama kuva tältä päivältä![Kuva](http://kuvablogi.com/nayta/thmb/img239272.jpg)
Takapyöräkoteloitten tekoa,eipä näyttänyt kovin pahalta (ainakaan ennen kun isorälläkkä lauloi) ,eipä tuonne pehmenneitä palkkeja kannata jättää. Peräluukun pohja sai myös lähtöpassit. Kaaret tulee ensi viikonloppuna,koekasaus ja sit pulverimaalaukseen. tuossa muutama kuva tältä päivältä
![Kuva](http://kuvablogi.com/nayta/thmb/img239272.jpg)
w114 coupe historic projekti
Pikku päivitystä savotalta
Toinen takapyöräkotelo alkaa oleen hahmollaan. Ulkokaaren kanssa tuli pieni mittavirhe(katso kuvat),pitää vetää aavistus ulospäin että mahtuu vähän leveemmätkin tassut,Noo,tekevälle sattuu![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Kaaret tuli ja koe kasausta aloteltiin,jäi vielä vähän vaiheeseen. Viikonloppuna loput nippuun ,sit purku ja pulverimaalaukseen. Pikkuhiljaa homma etenee,onhan tämmösessä aika savotta kun viikonloppusin väkerretään.. tuolla muutama kuva taas![Kuva](http://kuvablogi.com/nayta/thmb/img251862.jpg)
Toinen takapyöräkotelo alkaa oleen hahmollaan. Ulkokaaren kanssa tuli pieni mittavirhe(katso kuvat),pitää vetää aavistus ulospäin että mahtuu vähän leveemmätkin tassut,Noo,tekevälle sattuu
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Kaaret tuli ja koe kasausta aloteltiin,jäi vielä vähän vaiheeseen. Viikonloppuna loput nippuun ,sit purku ja pulverimaalaukseen. Pikkuhiljaa homma etenee,onhan tämmösessä aika savotta kun viikonloppusin väkerretään.. tuolla muutama kuva taas
![Kuva](http://kuvablogi.com/nayta/thmb/img251862.jpg)
Re: w114 coupe historic projekti
Vai tuollaisia vahvistuksia. Totta, en kyllä tiedä tarviiko raatokiito niitä ollenkaan. M110 tuo siinä enemmänkin rispektiä henkiselle ja äänipuolelle.Trae kirjoitti:Niin,Saul kyseli niistä diakonaalituista?
Empä tiedä tarviiko,ainakaan vakio vehje, niitä ollenkaan. Käsittääkseni kaikissa versioissa ei niitä olekkaan(?) Meillä kyllä tarkotus leikata nuo alkuperäset pois koneen tieltä ja aateltiin tehdä rintapeltiin aavistuksen alkuperäisiä leveämmälle lähdöt kahdelle säädettävälle tangolle ja toinen pää sisälokarin ja konepellin lukkopellin kulmaan. Etupäähän myös vahvistukset kiinnityskohtiin ja "vanttityypiset" tangot pulttiliitoksilla väliin.
Onko foorumilaisilla kokemusta kilpurien rakentelusta? Vinkkejä sekä ideoita/ehdotuksia otetaan vastaan,kuin myös kritiikkiä!
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Kuuleman mukaan W114:ssa, joissa ei ole diagonaalitukia on vahvemmasta materiaalista tehty tulipelti ja varmaan muitakin paikkoja etupäässä.
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
w114 coupe historicprojekti
Kuulumisia savotalta
Peräluukun puolella iso rälläkkä lauloi. Lattia sai lähtöpassit,samoin kuin poikittais palkki ja vähän riivittiin sieltä täältä
Iskareille tehtiin 3mm tavarasta vahvistetut pesät samoin 2mm tavarasta palkkien lähdöt. poikittaispalkki uusittu ja pitkittäiset jatketaan aina perään asti. Uusi boxin lattia odottaa (itetehty,kuten kuvasta näkyy) vuoroaan kunhan muut hommat perässä ensin tehty niin sit uus pelti kanneksi. Kaivettiin kesälelu seinustalta että saadaan koneille tilaa. Sunnuntaina pitäisi tuoda 3 tai 4 konetta talliiin ja niistä sit kehitellään voimanpesä nokalle. Kaaret on haettu maalarilta,odottavat asennusta kaverin tallissa. Tuossa muutama kuva taas,en tiedä kattooko niitä kukaan mut laitampa kuitenkin ![Kuva](http://kuvablogi.com/nayta/thmb/img294279.jpg)
Peräluukun puolella iso rälläkkä lauloi. Lattia sai lähtöpassit,samoin kuin poikittais palkki ja vähän riivittiin sieltä täältä
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Kuva](http://kuvablogi.com/nayta/thmb/img294279.jpg)
Re: w114 coupe historicprojekti
No tottakai katotaan, ja seurataan mielenkiinnollaTrae kirjoitti:Tuossa muutama kuva taas,en tiedä kattooko niitä kukaan mut laitampa kuitenkin
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
w114 coupe historicprojekti
Tervehdys mersuväki!
Savotta etenee pikkuhiljaa. Pikku taukoja muiden hommien takia mutta molemmat takapyöräkotelot ja akselin ylittävät palkit tehty sekä iskarien vahvistukset. Pikkuhiljaa alkaa oleen aika miettiä väritystä. Alunperin oli mielessä että valkoseksi ja mattamusta konepelti mutta mielessä alkanut kummitella hurjempiakin värejä. Esim. oranssi ja jotain pikku "kikkoja" rikkomaan sitä tai toisena vaihtoehtona kirkas "kilpa sininen".. Kaaret jo valkoset.onneksi neutraali väri -sopii mihin väriin vaan. Ehdotuksia, millasia visioita muut saa mieleensä?
Savotta etenee pikkuhiljaa. Pikku taukoja muiden hommien takia mutta molemmat takapyöräkotelot ja akselin ylittävät palkit tehty sekä iskarien vahvistukset. Pikkuhiljaa alkaa oleen aika miettiä väritystä. Alunperin oli mielessä että valkoseksi ja mattamusta konepelti mutta mielessä alkanut kummitella hurjempiakin värejä. Esim. oranssi ja jotain pikku "kikkoja" rikkomaan sitä tai toisena vaihtoehtona kirkas "kilpa sininen".. Kaaret jo valkoset.onneksi neutraali väri -sopii mihin väriin vaan. Ehdotuksia, millasia visioita muut saa mieleensä?
Kuulumisia pajalta
Ollut projektissa pientä taukoa , ainakin peltitöiden osalta. Pientä myyräntyötä toki tehty. Vauhtipyörä viety kevennykseen, osien hankintaa ym.. Jotain toki tehty pajallakin. Peräpää alkaa hahmottua,luukun lattia sovitettuna paikalleen,takapuörien yli menevät palkit jatkettiin perään asti jonne tehtiin takavalojen alle yksi palkki lisää ja pienet jäykisteet luukun lattian alle ristiin. Tuossa muutama kuva
http://kuvablogi.com/blog/2471/11/ Löytyy ku kelaa alaspäin
Ollut projektissa pientä taukoa , ainakin peltitöiden osalta. Pientä myyräntyötä toki tehty. Vauhtipyörä viety kevennykseen, osien hankintaa ym.. Jotain toki tehty pajallakin. Peräpää alkaa hahmottua,luukun lattia sovitettuna paikalleen,takapuörien yli menevät palkit jatkettiin perään asti jonne tehtiin takavalojen alle yksi palkki lisää ja pienet jäykisteet luukun lattian alle ristiin. Tuossa muutama kuva
http://kuvablogi.com/blog/2471/11/ Löytyy ku kelaa alaspäin
w114 coupe historicprojekti
Tervehdys mersuväki!
Kilpuriprojektia ei ole haudattu vaikka on oltu hiljaa. Kesälomia vietelty mutta tallissakin jotain puuhattu. Nyt coupe siinä vaiheessa että lähtee sunnuntaina maalariin. Maalaus onkin aika savotta kun värjätään sisältä ja päältä,alustasta ja kone- sekä peräluukusta. Tehtiin rintapeltiin lämppärin kohalle vielä "keisarinleikkaus" ja parsittiin puhaltimen ympärys,myös konehuoneen poikkituelle värkättiin korvat. Tehdään poik kitanko sitten kun kone on paikallaan. Tuolla muutama kuva tallilta.![Kuva](http://kuvablogi.com/nayta/thmb/img582934.jpg)
Kilpuriprojektia ei ole haudattu vaikka on oltu hiljaa. Kesälomia vietelty mutta tallissakin jotain puuhattu. Nyt coupe siinä vaiheessa että lähtee sunnuntaina maalariin. Maalaus onkin aika savotta kun värjätään sisältä ja päältä,alustasta ja kone- sekä peräluukusta. Tehtiin rintapeltiin lämppärin kohalle vielä "keisarinleikkaus" ja parsittiin puhaltimen ympärys,myös konehuoneen poikkituelle värkättiin korvat. Tehdään poik kitanko sitten kun kone on paikallaan. Tuolla muutama kuva tallilta.
![Kuva](http://kuvablogi.com/nayta/thmb/img582934.jpg)
w114 coupe historicprojekti
Tervehdys mersuväki!
Kilpuria ei ole hylätty vaikka hiljaa on oltu. Auto vietiin ammattikoululle maalattavaksi syyskuussa ja nyt valmistu juuri ennen koulun päättymistä.
Haettiin kotitalliin tänään,ja taas hetki hiljaiseloa kun muutto puuhat painaa päälle ja uuden tallin valmiiksi saattaminen. Onneksi projektilla ei ole "dead linea" vaan saa puuhastella omassa tahdissa. tuolla muutama kuva maalarilta noudosta![Kuva](http://kuvablogi.com/nayta/thmb/img1149409.jpg)
Kilpuria ei ole hylätty vaikka hiljaa on oltu. Auto vietiin ammattikoululle maalattavaksi syyskuussa ja nyt valmistu juuri ennen koulun päättymistä.
Haettiin kotitalliin tänään,ja taas hetki hiljaiseloa kun muutto puuhat painaa päälle ja uuden tallin valmiiksi saattaminen. Onneksi projektilla ei ole "dead linea" vaan saa puuhastella omassa tahdissa. tuolla muutama kuva maalarilta noudosta
![Kuva](http://kuvablogi.com/nayta/thmb/img1149409.jpg)
kilpuriprojekti
Päivää mersuväki
Pitkästä aikaa pikku päivitystä kilpurin tiimoilta. Projektissa oli hiljaiseloa uuteen taloon muuttopuuhien takia. Nyt saatu projekti omaan tallin ja hommaa taas tarkotus jatkaa. Etuakseli kunnostettu ja saatu paikalleen. Vielä odottaa uutta välitankoa raidetankoihin ja uusia jarrusatuloita. Taka-akseliin puslat vaihdettu,samoin kun käsijarruhimmelit vaijereineen. Takakelkan kumipuslat tulossa samoin kun perän kannatinkumi. Nyt tarvittais vähän apuja: Onko kuvia saatavilla 280ce:n kaasuvivuista tai vielä parempi jos jollain olis purkuussa e tai ce malli josta saatais vivut täydellisenä, siis polkimelta lähtien. Meillähän lähtökohta oli 250ce ja siinä on erilainen vivusto. tuolla pari kuvaa![Kuva](http://kuvablogi.com/nayta/thmb/img1520212.jpg)
Pitkästä aikaa pikku päivitystä kilpurin tiimoilta. Projektissa oli hiljaiseloa uuteen taloon muuttopuuhien takia. Nyt saatu projekti omaan tallin ja hommaa taas tarkotus jatkaa. Etuakseli kunnostettu ja saatu paikalleen. Vielä odottaa uutta välitankoa raidetankoihin ja uusia jarrusatuloita. Taka-akseliin puslat vaihdettu,samoin kun käsijarruhimmelit vaijereineen. Takakelkan kumipuslat tulossa samoin kun perän kannatinkumi. Nyt tarvittais vähän apuja: Onko kuvia saatavilla 280ce:n kaasuvivuista tai vielä parempi jos jollain olis purkuussa e tai ce malli josta saatais vivut täydellisenä, siis polkimelta lähtien. Meillähän lähtökohta oli 250ce ja siinä on erilainen vivusto. tuolla pari kuvaa
![Kuva](http://kuvablogi.com/nayta/thmb/img1520212.jpg)
kilpuriprojekti
Ikuisuusprojektin kuulumisia
Takakelkan kumeja odotellessa tehty pikkuhommia aina kun ehditty. Värkättiin irrotettavat lisävalotelineet (2+2),ylätuet puuttuu vielä. Eiköhän noilla jotain näe... Keskikonsoliin laitetiin valot öjynpaineelle ja koneen lämmölle. Mikäs muuten neuvoksi kun tossa 250:ssä on kapillaari lämpömittari ja 110-koneessa sähkönen? miten helpoiten saa pelaan? Välimuhvi kapillaarianturiin että saa kanteen kiinni vai mittari vaihtoon vai..? Muutama kuva![Kuva](http://kuvablogi.com/nayta/thmb/img1586284.jpg)
Takakelkan kumeja odotellessa tehty pikkuhommia aina kun ehditty. Värkättiin irrotettavat lisävalotelineet (2+2),ylätuet puuttuu vielä. Eiköhän noilla jotain näe... Keskikonsoliin laitetiin valot öjynpaineelle ja koneen lämmölle. Mikäs muuten neuvoksi kun tossa 250:ssä on kapillaari lämpömittari ja 110-koneessa sähkönen? miten helpoiten saa pelaan? Välimuhvi kapillaarianturiin että saa kanteen kiinni vai mittari vaihtoon vai..? Muutama kuva
![Kuva](http://kuvablogi.com/nayta/thmb/img1586284.jpg)
Re: kilpuriprojekti
Tervehdys! Minulla olisi joutilaana W114 280 mittariston puolikas, se jossa lämpömittari kiinni. Oli kaverin kv-107:ssaTrae kirjoitti:Ikuisuusprojektin kuulumisia
Mikäs muuten neuvoksi kun tossa 250:ssä on kapillaari lämpömittari ja 110-koneessa sähkönen? miten helpoiten saa pelaan? Välimuhvi kapillaarianturiin että saa kanteen kiinni vai mittari vaihtoon vai..?
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
114 kilpuriprojekti
Pikkuhiljaa etenee
Kunnostettu kansi vaihdettu paikalleen,samalla tehtiin suodattimen jalkaan "mötikkä" josta saa ulosoton öljykellollekin. Perä ja taka-akseli koottu ja taisteltu paikalleen,aika takkunen homma (!) Jarrut tehty ja pudotettu pyörilleen,alkaa pitkästä aikaa näyttään autolta taas:) Käsijarrunvapautus tehtiin omasta päästä kun alkuperäsen eteen tuli kaariputki häijysti,toimii taas.Imusarjan letkut uusitaan ja sit saakin alkaa hahmotteleen konetta paikalleen. Muutama kuva..![Kuva](http://kuvablogi.com/nayta/thmb/img1678946.jpg)
Kunnostettu kansi vaihdettu paikalleen,samalla tehtiin suodattimen jalkaan "mötikkä" josta saa ulosoton öljykellollekin. Perä ja taka-akseli koottu ja taisteltu paikalleen,aika takkunen homma (!) Jarrut tehty ja pudotettu pyörilleen,alkaa pitkästä aikaa näyttään autolta taas:) Käsijarrunvapautus tehtiin omasta päästä kun alkuperäsen eteen tuli kaariputki häijysti,toimii taas.Imusarjan letkut uusitaan ja sit saakin alkaa hahmotteleen konetta paikalleen. Muutama kuva..
![Kuva](http://kuvablogi.com/nayta/thmb/img1678946.jpg)
Probleema!!!
Kone saatu paikalleen ja johtosarjat uitettu ja johdoteltu. Odotellaan uusia vesiletkuja ja putkia. Yksi ongelma: ruiskun aivolaatikolta lähtee 6-napanen pistoke auton johtosarjaan. Nyt ei vaan löydy vastakappaletta pistokkeelle.En ymmärrä minne kadonnu. Jos sitä ei löydy ni muistaako/tietääkö kukaan mitä ja mistä johtoja siihen pistokkeeseen tulee? Muutama kuva![Kuva](http://kuvablogi.com/nayta/thmb/img1753803.jpg)
Kone saatu paikalleen ja johtosarjat uitettu ja johdoteltu. Odotellaan uusia vesiletkuja ja putkia. Yksi ongelma: ruiskun aivolaatikolta lähtee 6-napanen pistoke auton johtosarjaan. Nyt ei vaan löydy vastakappaletta pistokkeelle.En ymmärrä minne kadonnu. Jos sitä ei löydy ni muistaako/tietääkö kukaan mitä ja mistä johtoja siihen pistokkeeseen tulee? Muutama kuva
![Kuva](http://kuvablogi.com/nayta/thmb/img1753803.jpg)
Hei mersutietäjät!
Kävin tänään katsastamassa ton "siviili" coupen ja tuli konttorilla puhetta kilpurin jarruista. Leimamies vaatii selvityksen jarruista tehon lisäyksen jälkeen eli onko riittävät jarrut.. Meillä on etusatuloina alkuperäsen 280ce:n satulat,olikohan muistaakseni 66mm männillä no kuitenkin semmoset kun aluperäsessö mallissakin on. Nyt insinööri vaatii vertailumallia jossa olis samat jarrut ja enemmän tehoja esim mahdollisesti 116 v8 mallit? Käydään ennen leimalle menoa penkittämässä kilpuri ja konttori haluaa paperin paljonko tehoja on. Mistäs löytyy vertailumalli noille jarruille?
Kävin tänään katsastamassa ton "siviili" coupen ja tuli konttorilla puhetta kilpurin jarruista. Leimamies vaatii selvityksen jarruista tehon lisäyksen jälkeen eli onko riittävät jarrut.. Meillä on etusatuloina alkuperäsen 280ce:n satulat,olikohan muistaakseni 66mm männillä no kuitenkin semmoset kun aluperäsessö mallissakin on. Nyt insinööri vaatii vertailumallia jossa olis samat jarrut ja enemmän tehoja esim mahdollisesti 116 v8 mallit? Käydään ennen leimalle menoa penkittämässä kilpuri ja konttori haluaa paperin paljonko tehoja on. Mistäs löytyy vertailumalli noille jarruille?
Käykö tuohon samat jarrut kuin W123:ssa ?
Jos käy niin sitten kannattaa varmaan laittaa W126:n jarrut, ovat alkupään malleissa tasan samat olkoon 280SE tai 500SEL.
Taino, kannattaa varmaan käydä siellä penkissä ensin ja katsoa tarviiko se toiset jarrut.
Jos käy niin sitten kannattaa varmaan laittaa W126:n jarrut, ovat alkupään malleissa tasan samat olkoon 280SE tai 500SEL.
Taino, kannattaa varmaan käydä siellä penkissä ensin ja katsoa tarviiko se toiset jarrut.
W123 300DA -84 (Uusin lelu)
W123 300D -82 (Menetetty rakkaus)
+ Muutama maatunut varaosarötiskö
W123 300D -82 (Menetetty rakkaus)
+ Muutama maatunut varaosarötiskö