Lemmen liekki leiskahtaa....
Lemmen liekki leiskahtaa....
Hitsasin tossa aamupäivällä w123 Mersuni alkavaa korroosiovauriota,Vomakkasti alkoholisoituneen ystäväni kanssa . Hänen piti olla kipinämikkona-ja sammuttaa mahd. alkavat lieskat kun en ite ohjaamoon auton alta nähny!
No minä poika kaikessa rauhassa leivoin uutta poikittaispalkkia paikalleen kun tuli kauhee savun haju auton alle...SAAKELI!! täähä on tulessa-kipinämikko oli itte "simahtanut" auton viereen eikä tajunnu tuon taivaallista maailmanmenosta...
Mitään ei ollut tehtävissä-auto paloi tuusan nuuskaksi!!!!
Palokunta hoiti jälkisammutuksen. Täytyy käydä huomenna vakutusyhtiössä-mulla oli onneks hyvä palovakutus...kaikkee sitä tekevälle sattuu- no, onhan meille nyt tulossa hyvät jouluviina ja kinkku rahat-autot on oikeestaan aika typeriä vehkeitä.Kaikkein koomisinta on ettei mun mainio Mersu meinannu mennä millään kaupaksi ,mutta nyt siitä saa parhaan mahdollisen hinnan.
No minä poika kaikessa rauhassa leivoin uutta poikittaispalkkia paikalleen kun tuli kauhee savun haju auton alle...SAAKELI!! täähä on tulessa-kipinämikko oli itte "simahtanut" auton viereen eikä tajunnu tuon taivaallista maailmanmenosta...
Mitään ei ollut tehtävissä-auto paloi tuusan nuuskaksi!!!!
Palokunta hoiti jälkisammutuksen. Täytyy käydä huomenna vakutusyhtiössä-mulla oli onneks hyvä palovakutus...kaikkee sitä tekevälle sattuu- no, onhan meille nyt tulossa hyvät jouluviina ja kinkku rahat-autot on oikeestaan aika typeriä vehkeitä.Kaikkein koomisinta on ettei mun mainio Mersu meinannu mennä millään kaupaksi ,mutta nyt siitä saa parhaan mahdollisen hinnan.
Re: Lemmen liekki leiskahtaa....
Ns. känniläisen tuuriaIkiliikkuja kirjoitti:Kaikkein koomisinta on ettei mun mainio Mersu meinannu mennä millään kaupaksi ,mutta nyt siitä saa parhaan mahdollisen hinnan.

206CC -04
Yamaha R6 -04
Ollut joskus (vanhoina hyvinä aikoina)
MB C180 Elegance
Yamaha R6 -04
Ollut joskus (vanhoina hyvinä aikoina)
MB C180 Elegance
-
- Mersumies
Vanha
...Vanha juttu....... 

Kylläpäs olikin hankala saada tarkastaja vakuuttuneeksi että ite hitsasin ja kaveri oli ns.naamat auton vieressä.Auton hinnasta emme olleet aluksi ollenkaan samoilla linjoilla, tarkastajan mielestä w123 vm. 1985 ei ole yli 1500e arvoinen -olkoot minkälainen tahansa!
Sain kelpo summan biilistäni! Tasarahatatu 2000e- kun oli näyttää muutama valokuva ja koneen paperit,kone oli muuten tehty HYVINKÄÄN vehossa.
Niin ja jäihän mulle INTRA merkkiset aluvanteet melko hyvin Miculin kesärenkain, 195-60-15 , sanoin nääs vakutus tarkastajalle eettei autoon oo toisia renkaita kun se tiukkasi multa asiaa.
Raha on kuulemma tilillä ennen joulua-joten täytynee ostaa toinen ajopeli tilalle! tarjouksia voi laittaa mulle yksityisviestinä.
Helvetin hyvä homma!
Nythän saat sen joulukinkunkin vielä ja jää sitten rahaa vielä sinappihuntuun ja perhekaljaan
Nythän saat sen joulukinkunkin vielä ja jää sitten rahaa vielä sinappihuntuun ja perhekaljaan

2000 W208 Mercedes Benz 320 CLK "Berliininmunkki"
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
Kyllä ne sopivat, myös valtiovallan mielestä. Eikös ne ole aivan peräkkäin, kun kovimpia verotuskohteita listataan jokavuotisessa budjetissaenska kirjoitti: Mä oon aina sanonu ettei autot ja alkoholi sovi samaan lauseeseen.

Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Niinpä.Jukka N. kirjoitti:Kyllä ne sopivat, myös valtiovallan mielestä. Eikös ne ole aivan peräkkäin, kun kovimpia verotuskohteita listataan jokavuotisessa budjetissaenska kirjoitti: Mä oon aina sanonu ettei autot ja alkoholi sovi samaan lauseeseen..
Alkoholista puheen ollen aloin joskus pohtia että mikä on päihteiden oikeinkäyttöä?
Joka paikassa kun puhutaan vain päihteiden väärinkäytöstä.
Itse luulen käyttäväni päihteitä oikein, koska käytän päihdettä päihtyäkseni kuten aineen nimikin jo opastaa