Saattahan olla että täällä on jo aikaisemmin aiheesta puhuttu, mutta silti...
hienon valinnan on tarja tehnyt
Mikäpä olisi moista 500 heppaista tuplaturboa ajellessa,,,
iltalehden mukaan epäselväksi jäi vain tuo hierovatoimintoinen takapenkki,
mitenkähän moisen saisi omaansa
Ihmetyttää noi suoritusarvot?
Jos auto panssaroidaan. Tietenkin nykyään käytetään kevlarii ja jne.Paino kasvaa jokseekin aika paljon niin?
Paljonkohan "panssari" mersu painaa,mutta suorituskyky pysyy ilmeisesti media mukaan samana?
k.j kirjoitti: Ihmetyttää noi suoritusarvot?
Jos auto panssaroidaan. Tietenkin nykyään käytetään kevlarii ja jne.Paino kasvaa jokseekin aika paljon niin?
Paljonkohan "panssari" mersu painaa,mutta suorituskyky pysyy ilmeisesti media mukaan samana?
Iltalehdessä ainakin mainittiin, että 4,8 sek. on nimenomaan siviilimallin kiihtyvyys.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Eikös tarjalle oltu ostamassa yhdessä vaiheessa BMW 760 panssariversiona? Kuulemma ei ollut rahaa panssaroituun kuussataseen, mutta näköjään rahoitus löytyi. On se niin komea peli tuo S-sarja, ajalin tässä yks päivä useita kilsoja S320:n perässä - Suomen kilvissä.
Älyttömintä mitä asiassa on, on tuon auton tilaaminen suoraan mersun tehtaalta hintana tuo yli 500t€. Ja perusteena vain se, että auton on oltava "tehdasvalmisteinen" panssaroitu auto. ( Tekeeköhän Mersu itse panssaroinnin, vai ostaako ne sen alihankkijalta??)
Tuossa meni meidän veron maksajien rahoja melkoinen summa turhan, kun ei saa ostaa autoa keneltäkään tunnetulta panssarointeja tekeviltä firmalta.
Tulipa armeija aikana juteltu Lipposen autonkuljettajan kanssa. w140 mersu oli alla ja painoa kuljettajan mukaan lähemmäs 4000kg. Kehui vaan että liukkaalla kun lähtee niin kanssa menee. sitä se massa teettää
adenauer300 kirjoitti:Älyttömintä mitä asiassa on, on tuon auton tilaaminen suoraan mersun tehtaalta hintana tuo yli 500t€. Ja perusteena vain se, että auton on oltava "tehdasvalmisteinen" panssaroitu auto. ( Tekeeköhän Mersu itse panssaroinnin, vai ostaako ne sen alihankkijalta??)
Tuossa meni meidän veron maksajien rahoja melkoinen summa turhan, kun ei saa ostaa autoa keneltäkään tunnetulta panssarointeja tekeviltä firmalta.
Eikös Mb-stock "valmista" näitä vahvistettuja mersuja ? Olisivat etes teettäny kotimaasa....
"Auton tulee olla autotehtaalla käyttötarkoitukseensa valmistettu"
Tuon takia MB-Stock:ia ei kelpuutettu.
"BMW olisi tullut kalliimmaksi kymppitonnin "lisäalennuksesta" huolimatta.
Eli aika järkevä peruste valita Mercedes.
Joku närkästynyt ihmetteli Iltalehti Onlinen gallupissa että minkä takia pitää aina olla M-B/ BMW edustusautona, kun varmasti Toyotalta ja Volvolta löytyy paremmilla varusteilla ja kuitenkin samaan hintaan. Siis .
Ja A8 Volkkarikin raakattiin pois puutteellisen panssaroinnin takia.
Viimeksi muokannut Bimmer, Pe 12.12.2003 13:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
JoniAskola kirjoitti:Eikös tarjalle oltu ostamassa yhdessä vaiheessa BMW 760 panssariversiona? Kuulemma ei ollut rahaa panssaroituun kuussataseen, mutta näköjään rahoitus löytyi.
Ihmetyttää hieman tuo rahan puutteesta jupina tässä maassa. Suomi on vauras länsivalta sekä eräs uuden teknologian tyyssijoja ja kuten presidentti Koivistokin sanoi maamme elää parasta aikaansa. Luulisi yhden Mersun hinnan löytyvän jopa melko vaivatta.
Mielestäni maamme imagoa nostaisi mukavasti presidentin käyttöön tarkoitettu "yksityis"lentokone. Ei tietenkään tyyliä Air Force One mutta joku ihan pieni vaan...