Kun kierrosti niin 2000rpm + alkoi ihme rukellus joka välittyi vibraationa koko autoon.
Pakki päälle ja tallista ulos + n. 10km lenkki ja ongelma oli hävinny, mutta mutta uutenä äänenä on hyvin vaimea naksutus (mahdollisesti yhdestä venttiilistä?).
Paikat varmaan hieman jumissa seisonnan jälkeen(kö) ?
Tästä voisi todeta että autojen seisottaminen ei ainakan säästä niitä, prkl kun ei jaksais huoltoon autoa raahata tuollaisen hyvin kevyen nakutuksen vuoksi, muttamutta kun on tottunnu ns. äänettömään koneeseen niin kaikki uudet äänet häiritsevät.
Niin kardaanin kannatinlaakeri on jokatapauksessa menossa vaihtoon huhtikuun B huollon yhteydessä mutta uskaltaako niitä siellä veholla edes pyytää tarkistamaan asian vai tuleeko heti joku tyyliin..."joo tää maksaa tonnin kun katotaan venttiilin välykset + tiivisteiden hinnat..niin ja joo nokkakaselin vaihto maksaa selkäydin nestettäs ".
Onko muilla vinkkejä seisotukseen tai vastaavia ongelmia tullut seisonnan jälkeen?
