Nyt se tapahtui.. ajettu 360tkm, Hyvin huollettu ja p...le nokkaketjun ratas halkesi täydessä ravissa, arvaatte varmaan tuloksen. hyvä aihio olis nyt myynnissä osaaville. tai sitte, jos jollakulla olis ehjä vaihtosydän myynnissä?
Oho .Otan osaa moottorisi kuoleman johdosta.Oliskohan joskus vaihdettu jakoketju ja niitattu lukko ilman erikoistyökalua ratasta vasten lyömällä:roll: .
rehtijii kirjoitti:Huomio! :
uusi laki on astumassa voimaan lähiaikoina. Ajoneuvot , joiden akseliväli on alle 3 metriä , luokitellaan mopoautoiksi , joilla ei lain mukaan saa ajaa yli 45 km/h eikä moottoritielle ole menemistä ynnä hitaan liikenteen kolmiota on käytettävä.
Mutta ei tarvitse maksaa vakuutusmaksujakaan tai veroja jos käyttää
turvavöitä, koska silloin luokitellaan selkärepuksi...
jos66 kirjoitti:Nyt se tapahtui.. ajettu 360tkm, Hyvin huollettu ja p...le nokkaketjun ratas halkesi täydessä ravissa, arvaatte varmaan tuloksen. hyvä aihio olis nyt myynnissä osaaville. tai sitte, jos jollakulla olis ehjä vaihtosydän myynnissä?
Uskaltaako tuommosta 300 TDT väyrystä sitten hommata? Oon kattellu tuommosiakin, mutta sanovat että tuossa mallissa olis pumpuissakin jotain ongelmaa ja että 290 olis varmempi vaihtoehto. Pitääkö paikkansa?
auto sinällään on hyvä, ylläpitokulut hillittömät.. ainakin, jos itse ei korjaa.
Onko kellään sisäpiirin tietoa ehjästä kannesta, joka olisi myynnissä kohtuuhintaan?
Tämän kannen saa kyllä, jahka mosse on kunnossa.. voin tarvita vielä vaihtovälineeksi
pienimies kirjoitti:Uskaltaako tuommosta 300 TDT väyrystä sitten hommata?
Onpa tuolla jo kohta 200 tkm päästelty ja vielä käy ja kukkuu (Kokonaiskilometrimäärä 360 tkm).
pienimies kirjoitti:Oon kattellu tuommosiakin, mutta sanovat että tuossa mallissa olis pumpuissakin jotain ongelmaa ja että 290 olis varmempi vaihtoehto.
Boschin rivipumppu.... jos siihen ei luota, niin mihinkäs sitten enää...
* Adria Twin 600 SF *
* Ex: Mercedes-Benz E 320 CDI V6 (S211) Tanzanite Blue Metallic *
* Ex: Mercedes-Benz E 300 TDT (S210) Brilliantsilber *
* Ex: Mercedes-Benz 200 Automatic (W124) Diamantblau *
* Ex: Mercedes-Benz 300 D (W123) *
* www.digitalfinland.net *