Kaikki autostereoihin ja oheislaitteisiin liittyvä keskustelu.
Vieras001
Mersumies
Viestit: 2964 Liittynyt: Pe 22.08.2003 12:58
Viesti
Kirjoittaja Vieras001 » To 20.11.2003 12:37
..
Viimeksi muokannut
Vieras001 , Ti 21.10.2008 09:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
eerola
Asiantuntija
Viestit: 3002 Liittynyt: To 17.04.2003 13:17
Paikkakunta: Pirkanmaa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja eerola » Pe 21.11.2003 04:10
Onkohan kaverilla pikku-Mersussaan taksijouset ettei pera mene maahan
-T
Joni P.
Turbospesialisti
Viestit: 390 Liittynyt: Ma 11.08.2003 01:52
Paikkakunta: Rauma
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Joni P. » Pe 21.11.2003 10:27
Oikein jenkkityyliin todella karseat jumppakuutiot.
Viimeistelyn taso: 0
Asennuksen kesto minuutteina: 5.
Hyi olkoon.
Boss
Mersumies
Viestit: 1491 Liittynyt: Pe 04.04.2003 11:06
Viesti
Kirjoittaja Boss » Pe 21.11.2003 12:14
pepemon kirjoitti: Oikein jenkkityyliin todella karseat jumppakuutiot.
Viimeistelyn taso: 0
Asennuksen kesto minuutteina: 5.
Hyi olkoon.
Naulan kantaan, paitsi:
Viimeistelyn taso: ?mikä viimeistely
Asennuksen kesto minuutteina:600, kun hätäpäissään vahvistimet hankkinut gollegetyyppi on pähkäillyt ne kiinni
kimmo l
Mersumies
Viestit: 1507 Liittynyt: Su 19.10.2003 16:58
Paikkakunta: 300km turusta Onneksi!
Viesti
Kirjoittaja kimmo l » Pe 21.11.2003 18:03
Näytää joksenkin w123:n perältä??
Hyvät on perät.......
Auti
Vieras001
Mersumies
Viestit: 2964 Liittynyt: Pe 22.08.2003 12:58
Viesti
Kirjoittaja Vieras001 » Ke 26.11.2003 10:42
..
Viimeksi muokannut
Vieras001 , Ti 21.10.2008 09:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Guula
Vakiokalustoa
Viestit: 140 Liittynyt: Ti 21.10.2003 22:05
Paikkakunta: Kajaani
Viesti
Kirjoittaja Guula » Pe 28.11.2003 17:26
Liian vähän
Vieras001
Mersumies
Viestit: 2964 Liittynyt: Pe 22.08.2003 12:58
Viesti
Kirjoittaja Vieras001 » Ke 03.12.2003 11:37
..
Viimeksi muokannut
Vieras001 , Ti 21.10.2008 09:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vieras001
Mersumies
Viestit: 2964 Liittynyt: Pe 22.08.2003 12:58
Viesti
Kirjoittaja Vieras001 » To 04.12.2003 13:54
..
Viimeksi muokannut
Vieras001 , Ti 21.10.2008 09:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
EVO X
Asiantuntija
Viestit: 3786 Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18
Viesti
Kirjoittaja EVO X » To 04.12.2003 22:35
Hehheh..rupes oikeen naurattamaan toi ensimmäinen tosta ed. viestistä, huhhuh..ei oikeen iskeny joo.. tuo evo3 sarjalla oleva 190 oli ihan jees
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Vieras001
Mersumies
Viestit: 2964 Liittynyt: Pe 22.08.2003 12:58
Viesti
Kirjoittaja Vieras001 » Pe 12.12.2003 11:18
..
Viimeksi muokannut
Vieras001 , Ti 21.10.2008 09:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vieras001
Mersumies
Viestit: 2964 Liittynyt: Pe 22.08.2003 12:58
Viesti
Kirjoittaja Vieras001 » Pe 12.12.2003 11:23
..
Viimeksi muokannut
Vieras001 , Ti 21.10.2008 09:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vieras001
Mersumies
Viestit: 2964 Liittynyt: Pe 22.08.2003 12:58
Viesti
Kirjoittaja Vieras001 » La 13.12.2003 10:22
..
Viimeksi muokannut
Vieras001 , Ti 21.10.2008 10:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vieras001
Mersumies
Viestit: 2964 Liittynyt: Pe 22.08.2003 12:58
Viesti
Kirjoittaja Vieras001 » La 13.12.2003 10:48
..
Viimeksi muokannut
Vieras001 , Ti 21.10.2008 10:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kalle
Vakiokalustoa
Viestit: 137 Liittynyt: Ma 28.07.2003 18:47
Paikkakunta: Lohja
Viesti
Kirjoittaja Kalle » La 13.12.2003 14:44
näyttää ihan siltä et ois pistetty vaan PA kajarit takapenkille.
Antti 190e
Sisäänajossa
Viestit: 42 Liittynyt: Ma 10.11.2003 18:20
Paikkakunta: Keskipohjanmaalla...
Viesti
Kirjoittaja Antti 190e » Ti 13.01.2004 12:30
halvin ja kätevin keino on heittää ensiapulaukku pois ja pistää subbari jytisemään kohti taivasta. Ite laitoin just kaks 12" subua taakse ja laukunkotelo
sai kyytiä. HYVIN SOI!!!!
T-mu
Vakiokalustoa
Viestit: 210 Liittynyt: Su 29.02.2004 09:42
Paikkakunta: Vaasa
Viesti
Kirjoittaja T-mu » Ti 16.03.2004 13:24
Nonniin.. alotellaas vaikka kirjoittelemalla tänne
Mulla on toi subin, vahvistimen, signaaliprossujen asennus totetettu tällälailla.
Tosiaan se ensiapulaukku sai hattuhyllyltä siirtyä.. tonne kontiin muuten mahtuu vielä lastenvaunut
C250TDT ..niin niin mutta se on kesken..
Nisse
Vakiokalustoa
Viestit: 118 Liittynyt: La 07.02.2004 16:38
Paikkakunta: Karjaa
Viesti
Kirjoittaja Nisse » Ti 16.03.2004 18:23
Lars K ruottist....
Ei vissiii 190... mut 500E on...
T. Nisse
- W211 320cdi Avantgarde '03
"Gamla Mersun dör aldrig, de bara ryker mer."
"Killar med hjärna, kör bilar med stjärna."
_Antti
Mersumies
Viestit: 592 Liittynyt: Ma 21.07.2003 16:21
Paikkakunta: Laihia
Viesti
Kirjoittaja _Antti » Ti 16.03.2004 18:28
Rahalla saa ja hevosella pääsee..
[img]http://i2.photobucket.com/albums/y3/_Antti/2010/aava10.jpg[/img]
EeKi
Mersumies
Viestit: 1805 Liittynyt: Ma 26.01.2004 21:02
Viesti
Kirjoittaja EeKi » Ti 16.03.2004 18:36
Lars K: meski on ollut muistaakseni GTI lehdes....Siis se on TYYLIKÄS...
Pietu
Vakiokalustoa
Viestit: 240 Liittynyt: Ti 25.11.2003 21:26
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja Pietu » Ti 23.03.2004 16:56
T-mu:n asenuksethan on tyylikäät... eikä muutenkaan näytä hullummalta auto. onko mikä etupuskuri?
MB 190 -89 (ex)
MB 190E 2.3 -88 "Putte" (ex)
MB 300E -89 (ex)
MB 190D 2.5 -86
MB 190E 2.5-16 Turbo -90
MB Actros 2536 -03
T-mu
Vakiokalustoa
Viestit: 210 Liittynyt: Su 29.02.2004 09:42
Paikkakunta: Vaasa
Viesti
Kirjoittaja T-mu » Pe 26.03.2004 10:21
KIITOS JA KUMARRUS! Etupuskuri on ihan omasta päästä (uretaani/kuitu/kitti)
Nyt rakennetaan uusia asennuksia.. kerkeshän noi asennukset olemaan vissiin 2kk valmiina
, mutta pitäähän sitä ihmisellä jotain tekemistä olla
Voisin laittaa jotain projektikuvia tänne niin näätte sitten
Sisältä kuva
C250TDT ..niin niin mutta se on kesken..
rönttä
Vakiokalustoa
Viestit: 155 Liittynyt: To 13.11.2003 15:32
Paikkakunta: Keminmaa
Viesti
Kirjoittaja rönttä » Pe 26.03.2004 13:33
ompa vaan ihan hieno mese
Trust me I know what I'm doing...
_Antti
Mersumies
Viestit: 592 Liittynyt: Ma 21.07.2003 16:21
Paikkakunta: Laihia
Viesti
Kirjoittaja _Antti » Pe 26.03.2004 16:51
rönttä kirjoitti: ompa vaan ihan hieno mese
Näin kerran Bilmannin pihas T-mu:n mesen ja olihan se "livenäkin" siisti ja se alusiipikin sopii suhteellisen nätisti
[img]http://i2.photobucket.com/albums/y3/_Antti/2010/aava10.jpg[/img]
Antti K.
Vakiokalustoa
Viestit: 311 Liittynyt: To 13.11.2003 22:45
Paikkakunta: Ylivieska
Viesti
Kirjoittaja Antti K. » Pe 26.03.2004 17:02
Onhan tuo muuttunu aikalailla sitten Turun finaalien ja positiiviseen suuntaankin vielä. Mitäs meinaat T-mu asennuksille tehdä? Meinaatko muuten kisata ens kesänä?
S212 350CDI 4Matic AMG -10
Löwer-Benz C124 500E -91
ex. S203 320CDI Avatgarde Sport -07
ex.W163 320 -01
ex.BMW E46 330dA -01
ex.W211 320CDI -03
ex. W202 C180 OMG-edition
T-mu
Vakiokalustoa
Viestit: 210 Liittynyt: Su 29.02.2004 09:42
Paikkakunta: Vaasa
Viesti
Kirjoittaja T-mu » Pe 26.03.2004 22:50
Tottahantoki sitä kisataan!
Kontissa pääte ja prossut vaihtoi paikkaa, elikkäs A-7 varapyöränkoteloon omaan alumiiniräkkiinsä (on muuten helvetillinen homma kiillottaa
) ja virtapuoli siihen viereen. Kaikki virtajohdot kulkee nyt kromatuissa putkissa. Päätteen ja virtapuolen paneeli aukee työntöpumpun voimin niin pääsee räpelteleen sulakkeiden kans helpommin, jos sellanen sattuu kärähtään.
On muuten vuonna -87 herrat mersun tehtaalla tarkasti mitoittaneet varapyöränkotelon A-7:n kokoiseksi.. no jäihän sitä tilaa vissiin 2mm
Onpa muuten ihme ettei kuunteluissa tullu viimekaudella ku max. 179p.. oli eq:n kuitu koko kauden katki..
No ens kaudella sitten
C250TDT ..niin niin mutta se on kesken..
_Antti
Mersumies
Viestit: 592 Liittynyt: Ma 21.07.2003 16:21
Paikkakunta: Laihia
Viesti
Kirjoittaja _Antti » Pe 26.03.2004 23:12
Eihän siihen kiillottamiseen tarvita kun vettä, astia, loraus Kodinputkimiestä, harja ja jotain viimeistely välineitä
[img]http://i2.photobucket.com/albums/y3/_Antti/2010/aava10.jpg[/img]
T-mu
Vakiokalustoa
Viestit: 210 Liittynyt: Su 29.02.2004 09:42
Paikkakunta: Vaasa
Viesti
Kirjoittaja T-mu » Pe 26.03.2004 23:44
jaa.. ite oon aina hinkannu ku mielípuoli vesihiekkapaperilla ja lopuksi patapatalla. Onpas hyvä että taas oppi jotain uutta
pitää vissiin huomenissa käydä hakemassa kodin putkimiestä ja testailla. Kuinkas toi homma tarkalleen menee?
C250TDT ..niin niin mutta se on kesken..
_Antti
Mersumies
Viestit: 592 Liittynyt: Ma 21.07.2003 16:21
Paikkakunta: Laihia
Viesti
Kirjoittaja _Antti » La 27.03.2004 09:53
[img]http://i2.photobucket.com/albums/y3/_Antti/2010/aava10.jpg[/img]
Bf109
Vakiokalustoa
Viestit: 216 Liittynyt: To 18.03.2004 20:14
Viesti
Kirjoittaja Bf109 » La 27.03.2004 11:16
Onko tota jossain mittailtu paljonko vaikuttaa vahvistimen jäähtymiseen tuo kiillotus? Jonkun verran tehokkaampaa se on mustalla pinnalla (näin ainakin muistelen joskun koulusta päähän tarttuneen), mutta ei liene merkittävä ero käytännössä?