http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... highlight=
Joo johan se uusi sähköinen kaasuläppä toimikin 4 kk, nyt ollaan samojen oireiden äärellä, tyhjäkäynti pumppaa 1000-1500 välillä HOHHOIJAA
Kun lyö pelin käyntiin kierrokset laskee ihan nätisti kun lipasee kaasua niin se alkaa pumpata kierroksia.
No aamulla Veholle ja kertomaan kuinka se toimii kun asiakas on laadunvalvojana.
Olisiko muita kokemuksia mikä se voisi olla, toivottavasti se liittyy kaasuläppään se kun on vaihdettu Veholla, menisi takuu työnä, olisiko mielessä muita vaihtoehtoja.
Tyhjäkäynti humppaa ja kaasuun reagointi sitä sun tätä, GRRR
Tyhjäkäynti humppaa ja kaasuun reagointi sitä sun tätä, GRRR
Hummer H2
W203-C32AMG
ex VMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
W203-C32AMG
ex VMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
.
Miksi tarvittiin ohjelmapäivitystä.
Siksikö, että alkuperäinen ohjelma ei toiminut, vai toimiko se.
Vai siksi, että uusi osa ei toiminut alkuperäisellä ohjelmalla.
Olipa syy kumpi tahansa, niin onkos oikein, että asiakas maksaa.
Ohjelmanpätkä kait ei kulu, jos se ensin toimii, niin kait sen pitäisi toimia loputtomiin.
Vaan kait se on tapana varulta ottaa vähän rahaa joka välissä.
Onko se ihan läntisen markkinatalouden perusjuttuja.
Joku tietokoneihminen voisikin taivastella asiaa, että kuuluuko autoissa olevat ohjelmat minkään takuun piiriin ja jos kuuluu niin eikös niissä mahdollisesti oleva vika ole käytännössä ollut siellä "alusta asti".
Voiko siis mahdollinen takuu, tai vastuu edes raueta.
Tai jos jonkun osamuutoksen, tai toimittajanvaihdoksen jälkeen jokin tietty ominaisuus ei enää toimikkaan vanhemmissa, niin pitääkö asiakkaan maksaa järjestelmän "päivitys".
Vaikka siis vanhempaa osaa ei ole edes saatavissa enää, ainakaan merkkiliikkeessä.
Mä en älyä tietokoneista mitään, aivot vaan vinksahtaa niitä miettiessä.
Miksi tarvittiin ohjelmapäivitystä.
Siksikö, että alkuperäinen ohjelma ei toiminut, vai toimiko se.
Vai siksi, että uusi osa ei toiminut alkuperäisellä ohjelmalla.
Olipa syy kumpi tahansa, niin onkos oikein, että asiakas maksaa.
Ohjelmanpätkä kait ei kulu, jos se ensin toimii, niin kait sen pitäisi toimia loputtomiin.
Vaan kait se on tapana varulta ottaa vähän rahaa joka välissä.
Onko se ihan läntisen markkinatalouden perusjuttuja.
Joku tietokoneihminen voisikin taivastella asiaa, että kuuluuko autoissa olevat ohjelmat minkään takuun piiriin ja jos kuuluu niin eikös niissä mahdollisesti oleva vika ole käytännössä ollut siellä "alusta asti".
Voiko siis mahdollinen takuu, tai vastuu edes raueta.
Tai jos jonkun osamuutoksen, tai toimittajanvaihdoksen jälkeen jokin tietty ominaisuus ei enää toimikkaan vanhemmissa, niin pitääkö asiakkaan maksaa järjestelmän "päivitys".
Vaikka siis vanhempaa osaa ei ole edes saatavissa enää, ainakaan merkkiliikkeessä.
Mä en älyä tietokoneista mitään, aivot vaan vinksahtaa niitä miettiessä.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5