Autoni malli on W201 2.5D automatic. -87
On muuten melkoinen nuhapumppu, ei ole varmaan edes kaikki 90 kaakkia tallissa.
Osaisko joku ruuvata tuon oulunseudulla kohtuu hintaan, koska dieselturusella oulussa se on aika tyyristä hommaa 500€+ jos tarvii osia vaihtaa pumpusta.
Tarkoitus ois vain hieman piristää.
Minkäsuuruisia tehonlisäyksiä on mahdollista saada kyseiseen autoon ruuvaamalla pumppua?
Miten ruuvataan syöttöpumppua?
-
- Sisäänajossa
Re: Miten ruuvataan syöttöpumppua?
Otsikon kysymykseen löytyy vastaus täältä
Lisää tietoa: www.skg.fi
-
- Sisäänajossa
Eipä löytyny mun autoon kovin valaisevaa ruuvaustietoa.veskola kirjoitti:Otsikon kysymykseen löytyy vastaus täältä
Onkait varmaan joku ruuvannu itsekkin tuosta mun auton mallisesta autosta pumppua. On hyvä ja laittaa tänne jotain vinkkiä.
Eiköhän se mene samoilla ohjeilla kun w124Pikkumersuilija kirjoitti:Eipä löytyny mun autoon kovin valaisevaa ruuvaustietoa.veskola kirjoitti:Otsikon kysymykseen löytyy vastaus täältä
Onkait varmaan joku ruuvannu itsekkin tuosta mun auton mallisesta autosta pumppua. On hyvä ja laittaa tänne jotain vinkkiä.

Kyllä tuosta Veskolan linkistä löytyy kaikki tarvittava tieto ruuvaukseen. Onhan siellä yksi kuva jossain tallella, jossa on nuo takakannen alla olevat ruuvit näkyvillä. Hommaan pitää varata alussa aikaa, jonkin verran hankalassa paikassa nuo säätöruuvit, siellä pumpun takakannen alla. Saattaa vaatia useamman yrityksen, ennenkuin homma pelittää hyvin.
Kaikki Viton pumppua koskevat ruuvausohjeet käy myös w201:een, sillä autojen moottorit ovat samaa legendaarisen hyvää Om60x sarjaa. Eli Viton pumpun säätöohjeet käy myös pikkumersuilijan pikkumersuun. Tuskin minkään muun dieselin pumppuja on ruuvattu niin paljon, kuin juuri näitä kyseisiä Boschin tekeleitä.
Kaikki Viton pumppua koskevat ruuvausohjeet käy myös w201:een, sillä autojen moottorit ovat samaa legendaarisen hyvää Om60x sarjaa. Eli Viton pumpun säätöohjeet käy myös pikkumersuilijan pikkumersuun. Tuskin minkään muun dieselin pumppuja on ruuvattu niin paljon, kuin juuri näitä kyseisiä Boschin tekeleitä.