Kryptonite kirjoitti:Hyvältä näyttää. Ainoa miinus on että alkuperäisyys on kaukana.
Yksi asia minua askarruttaa, että miksi hait pirun kauan saksasta hyvillä varusteilla olevaa dieseliä, kun nopeammin/halvemmalla olisit päässyt kun olisit ostanut
ilman herkkuja olevan. Varmasti olisit löytynyt teknisesti paremmassa kunnossa olevan vielä, kun varusteissa olisi tingitty. Kuitenkin kun sen 420:n sisustan ja varusteet tuohon dieseliin kiinnitit.
Ei vaan ymmärrä, mutta todella hieno se on.
Ei sitä rakennetuksi ainakaan kuvista tunnista, ennen kuin pääsee tutkimaan alustanumeroa. Eikä sillä taida olla väliä, kuin jälleenmyynnin kannalta, jos itselle ei ole mitään merkitystä..
Tavallaan miltein käy kateelliseksi, mutta taas toisaalta ei. Tuo on jo sellanen projekti ollut jo tässä vaiheessa että ei minulla olisi ollut mielenkiintoa toteuttaa tuota. Eikä pahemmin olisi ollut aikaakaan. Eli nostan Hattua kyllä.
kyllä varusteista tingittiinkin (tosin nyt vaan sattui löytymään herkuilla), koska hyvää ja suht vähän ei ajettua e-mallin 300DT et löydä mitenkäänpäin helpolla, halusit sitten varusteilla tai et.
Teknisesti parempi ? tuolla 240tkm menty ja hyvällä pidolla ollut, pykälää parempaa (pakasta vedetty) etsisin varmaan vielä vuoden päästäkin.
Eikä noita turboja yksinkertaisesti oo lähes täydellisellä varustuksella, ehkä yks sadasta joten vähintään iso tukko rahaa ja hannu hanhen onnea tarvitaan jos selllaisen haluaa. Ja mitä tulee varusteisiin ei niistä ainakaan jälleenmyynti arvo laske, samalla tavalla asennettu kuin tehtaalla

, saahan veholtakin näitä varusteita ostaa asennettuna jälkeenpäin, koko mersuhan on ajateltu siihen malliin että orkkis varusteita voi helposti saada jälkikäteen lisää...
tovayryn kirjoitti:mitä helevettiä..en tajua tuota edellistä viestiä

johtuneeko siitä että oon just noussu vai oonko vaan tyhmä. Et jos sais saman suomeksi kiitos??
Kyllä hienolta näyttää ja tämähän on vasta alussa, mitä epk:n nyt tietää
Mutta mulla pukkaa itkuraivaria taas kerran ku epk menny keksii jotain mitä mä en, noi mittariston neulat, on rockrock

hohoo, ketä apinoi ketäkin

, onhan noita viisareita iät ajat maalattu
Aki H. kirjoitti:Koskas tää tulee sitten myyntiin

.
paha sanoo kun kaikista edellisistä sanonut samaa (punaisessa oli yks ainoo mutta, eli mutka uupui) ... eli ei tuu myyntiin
tosissaan, autossa on melkeimpä kaikki varusteet mitä on 124:seen saanut ja vielä sillä oikeella tekniikalla, ei tätä kannata hukata