C 202 250 TDT takaosa löysä
C 202 250 TDT takaosa löysä
Iskarit vaihdettu jouset tarkistettu, nivelet tarkistettu, eikä laakereissakaan pahempaa väljyyttä, miksi perä kuitenkin heittelee ihan miten sattuu. Suoralla auto menee kuitenkin suoraan, mutta kun tekee jo 60km vauhdissa äkillisen käännöksen puolelta toiselle, ei takaosa tule todellakaan mukana niinkuin pitäisi, vaan on kokonaisen käännöksen jäljessä! En ymmärrä.
Re: C 202 250 TDT takaosa löysä
hohhoijaa kirjoitti:Iskarit vaihdettu jouset tarkistettu, nivelet tarkistettu, eikä laakereissakaan pahempaa väljyyttä, miksi perä kuitenkin heittelee ihan miten sattuu. Suoralla auto menee kuitenkin suoraan, mutta kun tekee jo 60km vauhdissa äkillisen käännöksen puolelta toiselle, ei takaosa tule todellakaan mukana niinkuin pitäisi, vaan on kokonaisen käännöksen jäljessä! En ymmärrä.
Takakelkan puslat.??

200 pitää lähteä ennemmin kun 220:llä
Tilasin uudet renkaat katsotaan ylihuomena miten pyryy perä mukana! Tilasin sitten varmuuden vuoksi sellasiet 225/45. ehkäpä ei enää ole renkaan jäykkydestä kiinni. Seuraavaksi sitten ne Kelkan puslat! Onhan sillä jo 270T ajettu, ja tuskin kelkan puslia vaihdettu, vaikkaakaan en tiedä kuinka paljon selasialla puslilla pääsee ennen vaihtoa?
Mikähän toi sun malliversio on Classic, Esprit, Elegance, vaiko Sport. Noista Classic ja Elegance on tarkoitettu mukavuuspainotteiseen ajoon ja ovat alustaltaan hivenen pehmeämpiä, kun taas Esprit ja Sport on hivenen tukevammalla alustalla ja myös suuntavakaampia, kylläkin hivenen epämukavempia.
Myös tuolla edellä mainitut renkaat vaikuttavat todella paljon suuntavakavuuteen ja niiden paineet. Nykyrenkaissa saa olla kohtuu suuret paineet, eikä tarvitse olla vielä huolissaan.
Nyt kun olet tilannut uudet pyörät, niin laita taakse aluksi n 2,8 ja eteen 2,6, jonka jälkeen aina 0,1 bar kerrallaan pienen ajon jälkeen ylöspäin tai alaspäin, kunnes löydät oikean sinun ajotyylillesi sopivan paineen.
Tuo soutaminen on monen asian summa, yleensä siinä on enemmän kuin yksi tekijä joka on hivenen pielessä.
Myös tuolla edellä mainitut renkaat vaikuttavat todella paljon suuntavakavuuteen ja niiden paineet. Nykyrenkaissa saa olla kohtuu suuret paineet, eikä tarvitse olla vielä huolissaan.
Nyt kun olet tilannut uudet pyörät, niin laita taakse aluksi n 2,8 ja eteen 2,6, jonka jälkeen aina 0,1 bar kerrallaan pienen ajon jälkeen ylöspäin tai alaspäin, kunnes löydät oikean sinun ajotyylillesi sopivan paineen.
Tuo soutaminen on monen asian summa, yleensä siinä on enemmän kuin yksi tekijä joka on hivenen pielessä.
SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
124 4matikkiin edessä 3.0 kuluu tasaisesti takan olija 3baaria ni kulu keskeltä pitikö sinne nyt sitten lisätä vai ei
pistin 3,2

W202 250 DT
W124 300 STDT 4-MATIC
W124 300 DT
http://www.mortti.us
http://www.urakkauunot.com
http://www.sulax.fi
Jos ei ole hermoja, niin tekee paremmin työtä ja ehtii tehdä enemmän asioita.
W124 300 STDT 4-MATIC
W124 300 DT
http://www.mortti.us
http://www.urakkauunot.com
http://www.sulax.fi
Jos ei ole hermoja, niin tekee paremmin työtä ja ehtii tehdä enemmän asioita.
Re: C 202 250 TDT takaosa löysä
Tuskin takakelkan puslat. Vaihdoin just aamulla farkkuun puslat. Ajossa ei huomannut mitään omituista. Kytkintä nostaessa helvetinmoinen kolaus. Ajossa kaasutettaessa tai höllätessä sama kolaus. Veikkaisin takatukivarsien puslien vikaa. Samaan farkkuun vaihdoin viime viikolla taka-ala tukivarret ja takapyörän laakerin, niin meno rauhoittui.cdi kirjoitti:hohhoijaa kirjoitti:Iskarit vaihdettu jouset tarkistettu, nivelet tarkistettu, eikä laakereissakaan pahempaa väljyyttä, miksi perä kuitenkin heittelee ihan miten sattuu. Suoralla auto menee kuitenkin suoraan, mutta kun tekee jo 60km vauhdissa äkillisen käännöksen puolelta toiselle, ei takaosa tule todellakaan mukana niinkuin pitäisi, vaan on kokonaisen käännöksen jäljessä! En ymmärrä.
Takakelkan puslat.??
Ajokit:
Fiat Ducato-98
Vectra D -06
DKW Hummel -61
Fiat Ducato-98
Vectra D -06
DKW Hummel -61