Hyvää Joulua!

Virrat päällä luku tehdäänm4rcuz kirjoitti:Testasin tuota kuvan kaltaista häkkyrää. Kun virrat ei olleet päällä avaimesta ja laitoin banaaniplugit kiinni, ledi syttyi. Sitten kun laitoin virrat päälle, se sammui. 2 sekunnin painallukset (eivätkä pidemmätkään) saaneet lediin mitään eloa.
Kuuluuko sen syttyä, kun avain on nolla-asennossa?
Jep jep, virrat päällä yritinkin. Mutta kuuluuko LEDin palaa, jos virrat eivät ole päällä? Kun en onnistunut lukemaan koodeja virtojen ollessa päällä, haluaisin tällä tiedolla diagnosoida, onko tuolla virityksellä toivoakaan toimia (joskus johtosarjavian aikaan yritettiin auton diagnostiikkaan Boschin laitteella kiinni, mutta ei saatu mitään tietoa siitä irti).lufsen kirjoitti:
Virrat päällä luku tehdäänHuomasit varmaan.
Noh siitä pistokkeesta ei lueta millään johto/ledi virityksellä yhtään mitään.AK47 kirjoitti:Mitenkäs koodien tulkinta M104.941 (3.6L AMG) moottorin suhteen. Löytyy 38 reikäinen pistoke jossa kuitenkin vain 11 reikää joissa kontaktit.
Aivan, siitä luetaan testerillä. Mutta kun sillä saa vain koodeja, pitäisi niille josain saada selitykset.... Onkos näistä tietova?Kryptonite kirjoitti:Noh siitä pistokkeesta ei lueta millään johto/ledi virityksellä yhtään mitään.AK47 kirjoitti:Mitenkäs koodien tulkinta M104.941 (3.6L AMG) moottorin suhteen. Löytyy 38 reikäinen pistoke jossa kuitenkin vain 11 reikää joissa kontaktit.
M104.980:ssa on siinä kohti 9-napainen liitin, josta luetaan prosenttivikakoodit. Eli ei lueta kotikonstein vaatii ns hienot laitteet.
Varmaankin veho on ainoa mistä moiset löytyy.
Onko sinulla tuo 16-napainen siinä akun vieressä? Siitä luetaan ledivirityksellä jos sellainen löytyy. 38 on se normaali mistä pitäisi pystyä lukemaan kaikki tiedot samasta pistokkeesta. Ja joka korjaamolla löytyy tuo 38 napanen lukulaite. JA itsekkin sellaisen lukulaitteen pystyy ostamaan 50e.
Jos löytyy tuo 16-napanen, niin voin kattoa jos löydän tietoa vikakoodeista, kun kerkiän. Kiirettä pitää ja omiakin autoja pitäisi rassata..
Ei näyttänyt tuo ohjelma AMG version vikakoodeja, kun ei tuntenut koko autoa. 500 Sun muut sieltä löytyy, mutta ei löydy tuota 3.6:sta. Pahoittelen.AK47 kirjoitti:Aivan, siitä luetaan testerillä. Mutta kun sillä saa vain koodeja, pitäisi niille josain saada selitykset.... Onkos näistä tietova?Kryptonite kirjoitti:Noh siitä pistokkeesta ei lueta millään johto/ledi virityksellä yhtään mitään.AK47 kirjoitti:Mitenkäs koodien tulkinta M104.941 (3.6L AMG) moottorin suhteen. Löytyy 38 reikäinen pistoke jossa kuitenkin vain 11 reikää joissa kontaktit.
M104.980:ssa on siinä kohti 9-napainen liitin, josta luetaan prosenttivikakoodit. Eli ei lueta kotikonstein vaatii ns hienot laitteet.
Varmaankin veho on ainoa mistä moiset löytyy.
Onko sinulla tuo 16-napainen siinä akun vieressä? Siitä luetaan ledivirityksellä jos sellainen löytyy. 38 on se normaali mistä pitäisi pystyä lukemaan kaikki tiedot samasta pistokkeesta. Ja joka korjaamolla löytyy tuo 38 napanen lukulaite. JA itsekkin sellaisen lukulaitteen pystyy ostamaan 50e.
Jos löytyy tuo 16-napanen, niin voin kattoa jos löydän tietoa vikakoodeista, kun kerkiän. Kiirettä pitää ja omiakin autoja pitäisi rassata..
Itse olen kyllä pitänyt kovasti WIS:istä. Aina on löytynyt apuja sieltä.Kryptonite kirjoitti:Ei näyttänyt tuo ohjelma AMG version vikakoodeja, kun ei tuntenut koko autoa. 500 Sun muut sieltä löytyy, mutta ei löydy tuota 3.6:sta. Pahoittelen.AK47 kirjoitti:Aivan, siitä luetaan testerillä. Mutta kun sillä saa vain koodeja, pitäisi niille josain saada selitykset.... Onkos näistä tietova?Kryptonite kirjoitti:Noh siitä pistokkeesta ei lueta millään johto/ledi virityksellä yhtään mitään.AK47 kirjoitti:Mitenkäs koodien tulkinta M104.941 (3.6L AMG) moottorin suhteen. Löytyy 38 reikäinen pistoke jossa kuitenkin vain 11 reikää joissa kontaktit.
M104.980:ssa on siinä kohti 9-napainen liitin, josta luetaan prosenttivikakoodit. Eli ei lueta kotikonstein vaatii ns hienot laitteet.
Varmaankin veho on ainoa mistä moiset löytyy.
Onko sinulla tuo 16-napainen siinä akun vieressä? Siitä luetaan ledivirityksellä jos sellainen löytyy. 38 on se normaali mistä pitäisi pystyä lukemaan kaikki tiedot samasta pistokkeesta. Ja joka korjaamolla löytyy tuo 38 napanen lukulaite. JA itsekkin sellaisen lukulaitteen pystyy ostamaan 50e.
Jos löytyy tuo 16-napanen, niin voin kattoa jos löydän tietoa vikakoodeista, kun kerkiän. Kiirettä pitää ja omiakin autoja pitäisi rassata..
Täytyy sanoa, että tuo Wis2006 on todella huono ohjelma. Ei annan omankaan auton alustanumerolla yhtikäs kunnon työohjetta.. Saatika sitten AMG versioo.. Vaikeaksi on tehty tietojen kaivaminen näiden vanhempien autojen osalta..