Eli tarkoitus olisi viedä 300D:n ruiskutuspumppu ruuvattavaksi.
Kysynkin nyt että minkälainen teho-/vääntölisäys on odotettavissa tuohon 109 hevosvoimaan ja 185 Nm vääntömomenttiin.
Kyseessä on normaali turboton auto.
300D pumpun säätäminen, paljonko tehoa/vääntöä?
Kiitoksia tiedosta!
Kiitos, kuulostaa ihan mukavalta lisältä.
- dieselflosse
- Valvoja
- Viestit: 1617
- Liittynyt: Ti 18.03.2003 08:43
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Tehdasarvoon
Kokemuksesta sanoisin, jotta pumpun säätö palauttaa arvot jotakuinkin tehtaan lukemiin
Vääntökäyrä tulee hieman laakeammaksi.
Tuosta voi ihailla E300 kiisselin arvoja ruuvauksen jälkeen.
Teho on koneteho kilowatteina ja vääntö newtonmetreinä. Takapyöräteho on likipitäen tuo kilowattilukema heposina. Erotuksen hukkaa automaatti ja muu voimansiirto.

Vääntökäyrä tulee hieman laakeammaksi.
Tuosta voi ihailla E300 kiisselin arvoja ruuvauksen jälkeen.
Teho on koneteho kilowatteina ja vääntö newtonmetreinä. Takapyöräteho on likipitäen tuo kilowattilukema heposina. Erotuksen hukkaa automaatti ja muu voimansiirto.
Terveisin
Tero
Tero
- janne_81_3
- Sisäänajossa
- Viestit: 42
- Liittynyt: Su 08.10.2006 22:01
- Paikkakunta: tervola
itselläni oli ainaki huima ero . muuttu aivan eri autoksi.. eikä vie vaihteistokaan paljon tehoja ku on manuaali
---------------------------------------------------------------
nykyset: w126 300 S"D"L turbo -88
buick le sabre 6.2d aut. -82
exät : w124 300d -88
nissan bluebird 2,0d -88
datsun bluebird 2,0d -84
w123 240d -78
nykyset: w126 300 S"D"L turbo -88
buick le sabre 6.2d aut. -82
exät : w124 300d -88
nissan bluebird 2,0d -88
datsun bluebird 2,0d -84
w123 240d -78