Jossain Haaparannan lähistöllä olis tommonen "Metsäpeto". Tämän saa tietääkseni tuoda Suomeen verotta kun se on vanhempi kuin -83. Pitää olla vain voiman ulosotto. (asia kannattaa tietysti tarkistaa tullista ensin )
Alkaa tämäkin olla jo Oldtimeri kun on ikääkin jo 24 vuotta. Näitä ei taida enään suomessa olla montaa, josko on turboja koskaan montaa edes ollut?
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
Turbodieseleitähän ei tietääkseni edes virallisesti valmistettu W460-tyypissä. Jälkikäteen tehtyjä sen sijaan olen nähnyt.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Näin näyttäisi tosiaan olevan. Ainoa w460/1 turbo-diesel on näköjään 290 GD -97-01
Pahoittelen tapahtunutta
Sinänsä turbon puuttuminen on aika ihmellistä, tuo turbo sopisi minusta vallan mainiosti maastoautoon. Ehkäpä tässä taustalla on enemmän Bundeswehrin tarpeet: vähemmän rikkoontuvia osia....
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
No oikeasti, ei autoveroa rekisteröinnin yhteydessä eikä ajoneuvoveron diesel-osuutta.
Mikä missio tuolla ihmeellisellä kopalla on tuossa istuimien välissä
Aseteline?
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
SLC-450 kirjoitti:Mikä missio tuolla ihmeellisellä kopalla on tuossa istuimien välissä
Voiskohan se olla juku este ettei esim koira pääse pomppaa takajalkotilasta ohjaamon puolelle. Siinä ei kyllä näyttäs olevan lasia siinä aukossa, mut saattasha siihe semmone kuulua. Näyttää niin siististi istuvalta varusteelta, et oiskoha alkuperäne?
Onkoha nuo muoviset lokarinkaaret ollu ton ikäseen jo saatavilla, vai onkoha tota menty tuunaamaan?
Täydellistä OTtä kehiin; en ole kamalan kateellista sorttia, mutta Bosniassa käydessäni oli pikkusen pakko olla; prikaatinkenraali Kilpiällä oli Tuzlassa uusi ja erikoisvarusteltu G-työsuhdeautona. Oli aika peli. Samalla kertaa robusti & hienostunut.
Panssaroinnin myötä kohtuullisen painavat ovat ja paksut ikkunat! Mulla on siitä arkistossa kuvaakin.
No entistä enemmän OT. PKivireki katos bittiavaruuteen! Eli Saunalahti-kauppojen seurauksena keskisuomalaisten asiakkaitten sposti vaihtui ja sittemmin kun unohdin mersuforum-salasanan niin tämä foorumisofta lähettää uuden vain ja ainostaan siihen spostiosoitteeseen joka on ilmoitettu tuolla käyttäjätiedoissa.. Eli mun kohdalla sellainen jota ei enää ole!
Muu ei auttana kuin uus käyttäjätunnari.
P.S. Nyt olis halvalla minun entiseni S123, ruosteeton ja hyvää osaa pullollaan! Ajettu kamalasti ja ainakin kymmenestä mersusta rakennettu! mm. uskomattoman helvatan hyvä käsikäyttöinen recaro-kattoluukku - kävi jopa mielessä että jos sen verhoilisi W115 kattokankaalla ja rälläköisi pystäriin kattoon reiän!