Pystärin tuplapuskurit
Pystärin tuplapuskurit
Vihdoin tulivat ameriikasta, sopivat hyvin myös kakkossarjalaiseen.
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
..
mulla olis jemmassa vastaavat ...tosin tuo kumiosa ei taida olla
ihan samanoloinen, eikä kyllä ole -73 pystärisakkaan mikä mulla on.
onko joku kiinnostunut
tarjoa pois
mulla olis jemmassa vastaavat ...tosin tuo kumiosa ei taida olla
ihan samanoloinen, eikä kyllä ole -73 pystärisakkaan mikä mulla on.
onko joku kiinnostunut
tarjoa pois
W210 230E -96 autom.Eleg.
Pajero -92 autom. "rönttäauto "
Zetor 3511 Diesel -68, liukuovikoppi
=======================================
EX :W124E300D -93 autom.
W124 230E -89 man.5-v.
Pajero -92 autom. "rönttäauto "
Zetor 3511 Diesel -68, liukuovikoppi
=======================================
EX :W124E300D -93 autom.
W124 230E -89 man.5-v.
harhaa se on ---- kuvankäsittelyssä tullut virhe
jos joku muu tarttis, ihan siistit
rekkari on tietääkseni single puskurissa keskellä
tuohon doubleen se käy noin ihan jees
harmi tosiaan kun en huomannut tarvettasi ...olen kyllä joskus
tarjonnut forumilla
W210 230E -96 autom.Eleg.
Pajero -92 autom. "rönttäauto "
Zetor 3511 Diesel -68, liukuovikoppi
=======================================
EX :W124E300D -93 autom.
W124 230E -89 man.5-v.
Pajero -92 autom. "rönttäauto "
Zetor 3511 Diesel -68, liukuovikoppi
=======================================
EX :W124E300D -93 autom.
W124 230E -89 man.5-v.
Puskuri oli yksittäisenäkin mallina varustettu kokopitkällä kumilla ennen faceliftiä. Eli kyllä saa, tosin mielestäni pitää vaihtaa koko puskuri, koska rekkarinpaikan takana ei ole uraa kumille. Taas jos en väärin muista, niin tuplapuskuri jäi pois nimenomaan em. faceliftin (8/73 ?) yhteydessä.Trae kirjoitti:Komenttina vaan että saako ton mallin puskuriin yhtenäistä kumia? Mielestäni tuplapuskurissa kilven paikka on pätkien välissä alhaalla..
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Niin sopiikin. Onhan tuossa ruumisautossakin pystylampun tuplaetupuskuri, tosin vähän tavanomaisesta poiketen ja ennakkoluulottomasti asennettuna.Muffler kirjoitti:Tuplapuskuri jäi pois faceliftissä, mutta se sopii suoraan uudempaankin puskuriin alkuperäisillä kiinnikkeillä.
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Joo, voisit linkittää tuosta allekkirjoituksestasi nuo linkit niin että niistä Oikeasti pääsisi ko. auton tietoihin.Saul kirjoitti:Niin sopiikin. Onhan tuossa ruumisautossakin pystylampun tuplaetupuskuri, tosin vähän tavanomaisesta poiketen ja ennakkoluulottomasti asennettuna.Muffler kirjoitti:Tuplapuskuri jäi pois faceliftissä, mutta se sopii suoraan uudempaankin puskuriin alkuperäisillä kiinnikkeillä.
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
Emmä osaa!Muffler kirjoitti:Joo, voisit linkittää tuosta allekkirjoituksestasi nuo linkit niin että niistä Oikeasti pääsisi ko. auton tietoihin.Saul kirjoitti:Niin sopiikin. Onhan tuossa ruumisautossakin pystylampun tuplaetupuskuri, tosin vähän tavanomaisesta poiketen ja ennakkoluulottomasti asennettuna.Muffler kirjoitti:Tuplapuskuri jäi pois faceliftissä, mutta se sopii suoraan uudempaankin puskuriin alkuperäisillä kiinnikkeillä.
Kumipyöräinen käyttökartano: LMC Liberty 635 / Sprinter W903 313CDI 2000
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial
Harrasteautot: 114.008 1976 ruumisauto, tallin nurkassa: 115.108 1975 ruumisauto
Exät: 115.110 1972 tuhoutunut ympäriajossa, myydyt: 124.106 1993 ruumisauto, 124.125 1987, Smart CDI Coupe W451 2009, 115.117 1975, 203.208 2005 Sport edition
http://www.ruumisauto.fi/ - Raskas työ vaatii raskaat huvit...
https://www.youtube.com/@EccentricHistoryOfficial